Zakup wyposażenia i urzędzeń ratownictwa, niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Rabka-Zdrój

Publication date 2018-07-25
End date 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
Miejscowość Rabka-Zdrój
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593746-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 341442103, 350000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i urządzeń ratownictwa, niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa
dla jednostek OSP z terenu Gminy Rabka-Zdrój.
2. Postępowanie jest podzielone na 2 części:
2.1. część 1 obejmuje: Zakup samochodu średniego, ratowniczo-gaśniczego dla OSP Rdzawka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik 1 do niniejszej SIWZ.
2.2. Do samochodu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu zamówienia dla części 1 co najmniej następujące dokumenty:
- książka pojazdu,
- gwarancję,
- inne niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu,
- świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowy Instytut Badawczy CNBOP-PIB,
- instrukcję obsługi.
2.2. część 2 obejmuje: Zakup wyposażenia ratowniczego dla OSP Chabówka oraz OSP Ponice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik 2 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c4a4f4d5-dd68-4e68-bf55-db2df8a9b7db
Biuletyn 593746-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
Regon 52916600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Rabka-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 34700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 2676440, 2677178
Zamawiajacy email ik@rabka.pl
Adres strony url www.rabka.pl
Adres strony internetowej www.rabka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.rabka.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.malopolska.pl/grabkazdroj,m,146967,zamowienia-publiczne-i-ogloszenia.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia i urzędzeń ratownictwa, niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Rabka-Zdrój
Numer referencyjny SRG.272.255.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i urządzeń ratownictwa, niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Rabka-Zdrój. 2. Postępowanie jest podzielone na 2 części: 2.1. część 1 obejmuje: Zakup samochodu średniego, ratowniczo-gaśniczego dla OSP Rdzawka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik 1 do niniejszej SIWZ. 2.2. Do samochodu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu zamówienia dla części 1 co najmniej następujące dokumenty: - książka pojazdu, - gwarancję, - inne niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu, - świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowy Instytut Badawczy CNBOP-PIB, - instrukcję obsługi. 2.2. część 2 obejmuje: Zakup wyposażenia ratowniczego dla OSP Chabówka oraz OSP Ponice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik 2 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 34144210-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Pożądany termin realizacji zamówienia: - dla części 1 (zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego) – 30 listopada 2018 r. - dla części 2 (zakup sprzętu ratowniczego) – 14 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt 9.1. SIWZ nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt 9.1. SIWZ nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie nie wcześniej niż ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla części 1: wykonał należycie dostawę co najmniej 1 samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 typu GBA, posiadającego świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB oraz że dostawa ta została wykonana należycie. b) dla części 2: wykonał należycie dostawę co najmniej 1 dostawę sprzętu wyposażenia straży pożarnej o wartości min. 20 000 zł brutto oraz, że dostawa ta została wykonana należycie. W przypadku oferty składanej wspólnie warunek udziału w postępowaniu wystarczy, że spełni jeden z wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający dopuszcza dowody zrealizowania usług, o których mowa powyżej z ceną wyrażoną w innej walucie niż PLN, mieszczącej się w tabeli Narodowego Banku Polskiego (NBP). W takim przypadku Zamawiający przeliczy cenę każdej oferty wyrażoną w walucie innej niż polska stosując średni kurs NBP z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) dla części 1: wykaz dostaw polegających na dostawie co najmniej 1 samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 typu GBA, posiadającego świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) dla części 2: wykaz dostaw polegających na co najmniej 1 dostawę sprzętu wyposażenia straży pożarnej o wartości min. 20 000 zł brutto oraz, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Zamawiający dopuszcza dowody zrealizowania dostaw, o których mowa powyżej z ceną wyrażoną w innej walucie niż PLN, mieszczącej się w tabeli Narodowego Banku Polskiego (NBP). W takim przypadku Zamawiający przeliczy cenę każdej oferty wyrażoną w walucie innej niż polska stosując średni kurs NBP z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1.1. zmiana terminu w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 1.2. zmiana terminu z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy. 2. Inne zmiany umowy z uwagi na: 2.1. zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie; 2.2. zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy; 2.3. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego); 2.4. w przypadku zmian technologicznych – o ile są one korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności: a) zastosowania innej technologii wykonania robót spowodowanej w szczególności niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji na skutek zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; 2.5. siły wyższej. 3. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w formie aneksu do umowy
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup samochodu średniego, ratowniczo-gaśniczego dla OSP Rdzawka.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34144210-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup samochodu średniego, ratowniczo-gaśniczego dla OSP Rdzawka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik 1 do niniejszej SIWZ. 1.2. Do samochodu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu zamówienia dla części 1 co najmniej następujące dokumenty: - książka pojazdu, - gwarancję, - inne niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu, - świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowy Instytut Badawczy CNBOP-PIB, - instrukcję obsługi.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia ratowniczego dla OSP Chabówka oraz OSP Ponice.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup wyposażenia ratowniczego dla OSP Chabówka oraz OSP Ponice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik 2 do niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)