GuidZP400 |
c4a4f4d5-dd68-4e68-bf55-db2df8a9b7db
|
Biuletyn |
593746-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Miejski w Rabce-Zdroju
|
Regon |
52916600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Parkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rabka-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 2676440, 2677178
|
Zamawiajacy email |
ik@rabka.pl
|
Adres strony url |
www.rabka.pl
|
Adres strony internetowej |
www.rabka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rabka.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/grabkazdroj,m,146967,zamowienia-publiczne-i-ogloszenia.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Rabce-Zdroju, ul. Parkowa 2, 34-700 Rabka-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia i urzędzeń ratownictwa, niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa dla jednostek OSP z terenu Gminy Rabka-Zdrój
|
Numer referencyjny |
SRG.272.255.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i urządzeń ratownictwa, niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa
dla jednostek OSP z terenu Gminy Rabka-Zdrój.
2. Postępowanie jest podzielone na 2 części:
2.1. część 1 obejmuje: Zakup samochodu średniego, ratowniczo-gaśniczego dla OSP Rdzawka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik 1 do niniejszej SIWZ.
2.2. Do samochodu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu zamówienia dla części 1 co najmniej następujące dokumenty:
- książka pojazdu,
- gwarancję,
- inne niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu,
- świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowy Instytut Badawczy CNBOP-PIB,
- instrukcję obsługi.
2.2. część 2 obejmuje: Zakup wyposażenia ratowniczego dla OSP Chabówka oraz OSP Ponice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik 2 do niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
34144210-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Pożądany termin realizacji zamówienia:
- dla części 1 (zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego) – 30 listopada 2018 r.
- dla części 2 (zakup sprzętu ratowniczego) – 14 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt 9.1. SIWZ nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w pkt 9.1. SIWZ nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że
w okresie nie wcześniej niż ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) dla części 1: wykonał należycie dostawę co najmniej 1 samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 typu GBA, posiadającego świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB oraz że dostawa ta została wykonana należycie.
b) dla części 2: wykonał należycie dostawę co najmniej 1 dostawę sprzętu wyposażenia straży pożarnej o wartości min. 20 000 zł brutto oraz, że dostawa ta została wykonana należycie.
W przypadku oferty składanej wspólnie warunek udziału w postępowaniu wystarczy, że spełni jeden z wykonawców składających ofertę wspólną.
Zamawiający dopuszcza dowody zrealizowania usług, o których mowa powyżej z ceną wyrażoną w innej walucie niż PLN, mieszczącej się w tabeli Narodowego Banku Polskiego (NBP).
W takim przypadku Zamawiający przeliczy cenę każdej oferty wyrażoną w walucie innej niż polska stosując średni kurs NBP z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) dla części 1: wykaz dostaw polegających na dostawie co najmniej 1 samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 typu GBA, posiadającego świadectwo dopuszczenia CNBOP-PIB, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
b) dla części 2: wykaz dostaw polegających na co najmniej 1 dostawę sprzętu wyposażenia straży pożarnej o wartości min. 20 000 zł brutto oraz, wykonanych nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
Zamawiający dopuszcza dowody zrealizowania dostaw, o których mowa powyżej z ceną wyrażoną w innej walucie niż PLN, mieszczącej się w tabeli Narodowego Banku Polskiego (NBP).
W takim przypadku Zamawiający przeliczy cenę każdej oferty wyrażoną w walucie innej niż polska stosując średni kurs NBP z dnia przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Biuletynu Zamówień Publicznych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach:
1.1. zmiana terminu w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
1.2. zmiana terminu z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy.
2. Inne zmiany umowy z uwagi na:
2.1. zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie;
2.2. zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
2.3. w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego);
2.4. w przypadku zmian technologicznych – o ile są one korzystne dla Zamawiającego i nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy oraz pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności:
a) zastosowania innej technologii wykonania robót spowodowanej w szczególności niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji na skutek zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót;
2.5. siły wyższej.
3. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w formie aneksu do umowy
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup samochodu średniego, ratowniczo-gaśniczego dla OSP Rdzawka.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34144210-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup samochodu średniego, ratowniczo-gaśniczego dla OSP Rdzawka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik 1 do niniejszej SIWZ.
1.2. Do samochodu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy przedmiotu zamówienia dla części 1 co najmniej następujące dokumenty:
- książka pojazdu,
- gwarancję,
- inne niezbędne dokumenty wymagane do rejestracji pojazdu,
- świadectwo dopuszczenia wydane przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej – Państwowy Instytut Badawczy CNBOP-PIB,
- instrukcję obsługi.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup wyposażenia ratowniczego dla OSP Chabówka oraz OSP Ponice.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup wyposażenia ratowniczego dla OSP Chabówka oraz OSP Ponice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowi załącznik 2 do niniejszej SIWZ.
|
| |