Zakup i dostawę artykułów żywnościowych- nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze

Publication date 2018-08-01
End date 2018-08-10 00:00:00
Instytucja Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie
Miejscowość Żnin
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 597546-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 155000003, 151000009, 153000001, 158000006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych- na potrzeby stołówek dla następujących jednostek:
1. Przedszkole Miejskie nr 1 im. Marii Konopnickiej w Żninie
ul. Browarowa 16, 88–400 Żnin
2. Przedszkole Miejskie nr 2 im. Jana Brzechwy w Żninie
ul. Kl. Janickiego 10, 88–400 Żnin
3. Szkoła Podstawowa nr 1 w Żninie im. Powstańców Wielkopolskich
ul. Szkolna 4, 88–400 Żnin
4. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Śniadeckiego w Żninie
ul. W. Pieniężnej 19, 88–400 Żnin

5. Szkoła Podstawowa nr 5 w Żninie
ul. 1 Stycznia 17, 88–400 Żnin
6. Żłobek Gminny w Żninie
ul. Jasna 5, 88–400 Żnin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został
w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zamawiający informuje iż niniejsze zamówienie obejmuje 4 części:
część 1 – nabiał
część 2 – mięso i wędliny
część 3 – owoce i warzywa
część 4 – artykuły spożywcze

Dodatkowe informacje

GuidZP400 03f84b0b-e4e4-4633-a5c0-a1fc7977f345
Biuletyn 597546-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie
Regon 365273130
Zamawiajacy adres ulica Potockiego
Zamawiajacy adres numer domu 1a
Zamawiajacy miejscowosc Żnin
Zamawiajacy kod pocztowy 88-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 30 22 482
Zamawiajacy fax 52 30 32 482
Zamawiajacy email m.adamczyk@gminaznin.pl, d.gutowska@gminaznin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://scuwznin.bip.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://scuwznin.bip.gov.pl
Wymagane przeslanie ofert inny złożyć/przesłać pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w sekretariacie Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie ul. Potockiego 1a, 88-400 Żnin
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawę artykułów żywnościowych- nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze
Numer referencyjny ZP- SCUW.ZP.36/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych- na potrzeby stołówek dla następujących jednostek: 1. Przedszkole Miejskie nr 1 im. Marii Konopnickiej w Żninie ul. Browarowa 16, 88–400 Żnin 2. Przedszkole Miejskie nr 2 im. Jana Brzechwy w Żninie ul. Kl. Janickiego 10, 88–400 Żnin 3. Szkoła Podstawowa nr 1 w Żninie im. Powstańców Wielkopolskich ul. Szkolna 4, 88–400 Żnin 4. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Śniadeckiego w Żninie ul. W. Pieniężnej 19, 88–400 Żnin 5. Szkoła Podstawowa nr 5 w Żninie ul. 1 Stycznia 17, 88–400 Żnin 6. Żłobek Gminny w Żninie ul. Jasna 5, 88–400 Żnin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający informuje iż niniejsze zamówienie obejmuje 4 części: część 1 – nabiał część 2 – mięso i wędliny część 3 – owoce i warzywa część 4 – artykuły spożywcze
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow część 1; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (nabiał). część 2; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 100 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (mięso). część 3; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 90 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (owoce i warzywa). część 4; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zrealizował jedną dostawę o wartości minimum 70 000,00 zł brutto, której przedmiotem była dostawa artykułów żywnościowych (artykuły spożywcze).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie będzie wzywał wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia oświadczeń lub dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków określonych w części 5 SIWZ oraz wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3A do SIWZ oraz Załączniku nr 3B do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią odpowiednio wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.1) części 6 SIWZ. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4 oraz 6 części 5 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (http://bip.umznin.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty: w następującym zakresie: • zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: • zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do produktów, których dotyczy umowa, • ograniczenia lub zwiększenia zakresu dostaw na danej części zamówienia wynikającej ze znacznego ograniczenia/zwiększenia liczby dzieci korzystających z posiłków
IV 4 4 data 2018-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorządowe Centrum Usług Wspólnych ul. Potockiego 1a, 88-400 Żnin  inspektorem ochrony danych osobowych w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych jest Pan Jan Gierszewski tel: 601-181-668, e-mail: biuro@oin.info.pl  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę artykułów żywnościowych- nabiał, mięso i wędliny, owoce i warzywa, artykuły spożywcze”, nr sprawy ZP- SCUW.ZP.36/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 4
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie ilości i jakości ujęty został w załączniku nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)