Zakup i dostawa narzędzi TIK i wyposażenia pracowni przedmiotowych Szkoły Podstawowej w Dubiczach Cerkiewnych w ramach projektu pn.: „Szkoła naszych marzeń” dofinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WP na lata 2014-2020,Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja

Publication date 2018-09-07
End date 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Gmina Dubicze Cerkiewne
Miejscowość Dubicze Cerkiewne
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613870-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach niniejszego zadania należy dostarczyć :
1. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt.
2. Tablica interaktywna z oprogramowaniem - 3 szt.
3. Przenośny komputer dla ucznia z systemem operacyjnym – 22 szt.
4. Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym - 2 szt. (dla min. 11 komputerów przenośnych).
5. Tablet – 45 szt.
6. Urządzenie do przechowywania tabletów- 2 szt. (dla min 23 tabletów)
7. Wizualizer – 1 szt.
8. Rzutnik multimedialny – 1 szt.
9. Ekran do rzutnika multimedialnego – 1szt.
10. Aparat cyfrowy- 1 szt.
11. Radiomagnetofon – 1 szt.
12. Zasilacz UPS – 1szt.
13. Urządzenie infrastruktury sieciowej – router – 1szt. ,
14. Urządzenie infrastruktury sieciowej – acesspoint – 1 szt.,
15. Klimatyzator – szt.1
16. Elementy infrastruktury sieciowej – Przewód utp 5 kat. 1 szt.,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 63ce0c69-e94b-4f1f-bc21-6921059e5fdc
Biuletyn 613870-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Dubicze Cerkiewne
Regon 5065926600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Główna
Zamawiajacy adres numer domu 65
Zamawiajacy miejscowosc Dubicze Cerkiewne
Zamawiajacy kod pocztowy 17204
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 856 827 981
Zamawiajacy fax 856 827 980
Zamawiajacy email gmina@dubicze-cerkiewne.pl
Adres strony url http://bip.ug.dubicze.wrotapodlasia.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu EFS w ramach RPO WP na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.ug.dubicze.wrotapodlasia.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ug.dubicze.wrotapodlasia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa narzędzi TIK i wyposażenia pracowni przedmiotowych Szkoły Podstawowej w Dubiczach Cerkiewnych w ramach projektu pn.: „Szkoła naszych marzeń” dofinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WP na lata 2014-2020,Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja
Numer referencyjny OR.271.19.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu W ramach niniejszego zadania należy dostarczyć : 1. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt. 2. Tablica interaktywna z oprogramowaniem - 3 szt. 3. Przenośny komputer dla ucznia z systemem operacyjnym – 22 szt. 4. Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym - 2 szt. (dla min. 11 komputerów przenośnych). 5. Tablet – 45 szt. 6. Urządzenie do przechowywania tabletów- 2 szt. (dla min 23 tabletów) 7. Wizualizer – 1 szt. 8. Rzutnik multimedialny – 1 szt. 9. Ekran do rzutnika multimedialnego – 1szt. 10. Aparat cyfrowy- 1 szt. 11. Radiomagnetofon – 1 szt. 12. Zasilacz UPS – 1szt. 13. Urządzenie infrastruktury sieciowej – router – 1szt. , 14. Urządzenie infrastruktury sieciowej – acesspoint – 1 szt., 15. Klimatyzator – szt.1 16. Elementy infrastruktury sieciowej – Przewód utp 5 kat. 1 szt.,
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy. 2. Wykaz oferowanego asortymentu narzędzi TIK i wyposażenia. 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacje z otwarcia ofert). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b) działania siły wyższej; 2) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; 4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obwiązujących przepisów
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)