Zakup i dostawa narzędzi TIK i wyposażenia pracowni przedmiotowych Szkoły Podstawowej w Dubiczach Cerkiewnych w ramach projektu pn.: „Szkoła naszych marzeń” dofinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WP na lata 2014-2020,Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja

Data publikacji 2018-09-07
Data zakończenia 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Gmina Dubicze Cerkiewne
Miejscowość Dubicze Cerkiewne
Województwo podlaskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613870-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W ramach niniejszego zadania należy dostarczyć :
1. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt.
2. Tablica interaktywna z oprogramowaniem - 3 szt.
3. Przenośny komputer dla ucznia z systemem operacyjnym – 22 szt.
4. Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym - 2 szt. (dla min. 11 komputerów przenośnych).
5. Tablet – 45 szt.
6. Urządzenie do przechowywania tabletów- 2 szt. (dla min 23 tabletów)
7. Wizualizer – 1 szt.
8. Rzutnik multimedialny – 1 szt.
9. Ekran do rzutnika multimedialnego – 1szt.
10. Aparat cyfrowy- 1 szt.
11. Radiomagnetofon – 1 szt.
12. Zasilacz UPS – 1szt.
13. Urządzenie infrastruktury sieciowej – router – 1szt. ,
14. Urządzenie infrastruktury sieciowej – acesspoint – 1 szt.,
15. Klimatyzator – szt.1
16. Elementy infrastruktury sieciowej – Przewód utp 5 kat. 1 szt.,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 63ce0c69-e94b-4f1f-bc21-6921059e5fdc
Biuletyn 613870-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Dubicze Cerkiewne
Regon 5065926600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Główna
Zamawiajacy adres numer domu 65
Zamawiajacy miejscowosc Dubicze Cerkiewne
Zamawiajacy kod pocztowy 17204
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 856 827 981
Zamawiajacy fax 856 827 980
Zamawiajacy email gmina@dubicze-cerkiewne.pl
Adres strony url http://bip.ug.dubicze.wrotapodlasia.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu EFS w ramach RPO WP na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.ug.dubicze.wrotapodlasia.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.ug.dubicze.wrotapodlasia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 65, 17-204 Dubicze Cerkiewne
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa narzędzi TIK i wyposażenia pracowni przedmiotowych Szkoły Podstawowej w Dubiczach Cerkiewnych w ramach projektu pn.: „Szkoła naszych marzeń” dofinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WP na lata 2014-2020,Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja
Numer referencyjny OR.271.19.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu W ramach niniejszego zadania należy dostarczyć : 1. Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne – 2 szt. 2. Tablica interaktywna z oprogramowaniem - 3 szt. 3. Przenośny komputer dla ucznia z systemem operacyjnym – 22 szt. 4. Dedykowane urządzenie umożliwiające ładowanie oraz zarządzanie mobilnym sprzętem komputerowym - 2 szt. (dla min. 11 komputerów przenośnych). 5. Tablet – 45 szt. 6. Urządzenie do przechowywania tabletów- 2 szt. (dla min 23 tabletów) 7. Wizualizer – 1 szt. 8. Rzutnik multimedialny – 1 szt. 9. Ekran do rzutnika multimedialnego – 1szt. 10. Aparat cyfrowy- 1 szt. 11. Radiomagnetofon – 1 szt. 12. Zasilacz UPS – 1szt. 13. Urządzenie infrastruktury sieciowej – router – 1szt. , 14. Urządzenie infrastruktury sieciowej – acesspoint – 1 szt., 15. Klimatyzator – szt.1 16. Elementy infrastruktury sieciowej – Przewód utp 5 kat. 1 szt.,
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy. 2. Wykaz oferowanego asortymentu narzędzi TIK i wyposażenia. 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacje z otwarcia ofert). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) terminu końcowego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; b) działania siły wyższej; 2) polepszenia parametrów technicznych dostawy; 3) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków; 4) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obwiązujących przepisów
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)