Zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby kampanii informacyjno -promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia

Publication date 2018-09-07
End date 2018-09-17 00:00:00
Instytucja Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 612340-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i będzie stanowił integralną część umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a3febcb9-182b-4b9e-bbad-4bd14082d77c
Biuletyn 612340-N-2018
Zamawiajacy nazwa Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Regon 103667800000
Zamawiajacy adres ulica Ciepła
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-472
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 858 516 187
Zamawiajacy fax 856 516 187
Zamawiajacy email podlaska@ohp.pl
Adres strony url http://podlaska.ohp.pl
Adres strony internetowej http://podlaska-bip.ohp.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://podlaska-bip.ohp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://podlaska-bip.ohp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://podlaska-bip.ohp.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby kampanii informacyjno -promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia
Numer referencyjny PWK.POA.ZP.271.36.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i będzie stanowił integralną część umowy.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Zamówienie realizowane będzie w maksymalnym terminie 40 dni od daty podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert. Zamówienie jest częścią większego zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi w zakresie przygotowania i dostarczenia materiałów promocyjnych o podobnym charakterze, o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. b) o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, składającym się z: • co najmniej jednej osoby pełniącej funkcję - Grafik: - minimum roczne doświadczenie w realizacji projektów graficznych (w tym znakowanie materiałów promocyjnych, projekty wizytówek, ulotek, rolapów, ścianek reklamowych). • co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za koordynację zamówienia: - wykształcenie co najmniej średnie, - minimum roczne doświadczenie w koordynacji zleceń o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę kilku z powyższych funkcji. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ. c) zatrudnia do wykonywania usługi co najmniej 1 osobę w charakterze pracownika administracyjno – biurowego, na podstawie zawartej z nim umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę, w wymiarze 0,25 etatu: • w wymiarze etatu osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę Wykonawca powinien zapewniać prawidłową realizację powierzonych zadań, wśród których wykonywane czynności będą polegały w szczególności na: koordynacji całości realizacji zamówienia, prowadzenie i nadzór nad projektem (ustalanie i pilnowanie terminów, dbanie o jakość i terminowość finalnego projektu), prowadzenie dokumentacji, współpraca z grafikiem, kontakt z Zamawiającym, • zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie wykonywania usługi, • w przypadku rozwiązania umowy o pracę przez osobę zatrudnioną do jej wykonywania lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji przedmiotu usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby, • wykonawca, przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia, przedstawi Zamawiającemu informację o zatrudnieniu przynajmniej jednej osoby w wymiarze 0,25 etatu z podaniem okresu trwania umowy, • zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu, Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – opracowane wg druków dołączonych do SIWZ – Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w rozdz. VI składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku przedstawienia kopii tłumaczenia, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 6. W przypadku Wykonawców należących do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, do niniejszego oświadczenia należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej i zgodnie z art. 24 ust. 11 przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 7. Jeżeli oferta Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców. 8. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (np. konsorcjum), o ile nie jest podpisana przez wszystkie podmioty występujące wspólnie, do oferty należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: 1) Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto. 2) Gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia. 4) Wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ. 5) Zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych. 6) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W tym przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2018-09-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)