GuidZP400 |
a3febcb9-182b-4b9e-bbad-4bd14082d77c
|
Biuletyn |
612340-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
|
Regon |
103667800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ciepła
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-472
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
858 516 187
|
Zamawiajacy fax |
856 516 187
|
Zamawiajacy email |
podlaska@ohp.pl
|
Adres strony url |
http://podlaska.ohp.pl
|
Adres strony internetowej |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://podlaska-bip.ohp.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby kampanii informacyjno -promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia
|
Numer referencyjny |
PWK.POA.ZP.271.36.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby kampanii informacyjno-promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i będzie stanowił integralną część umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie realizowane będzie w maksymalnym terminie 40 dni od daty podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert.
Zamówienie jest częścią większego zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykonał należycie,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi w zakresie przygotowania
i dostarczenia materiałów promocyjnych o podobnym charakterze, o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto.
Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
b) o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, składającym się z:
• co najmniej jednej osoby pełniącej funkcję - Grafik:
- minimum roczne doświadczenie w realizacji projektów graficznych (w tym znakowanie materiałów promocyjnych, projekty wizytówek, ulotek, rolapów, ścianek reklamowych).
• co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za koordynację zamówienia:
- wykształcenie co najmniej średnie,
- minimum roczne doświadczenie w koordynacji zleceń o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
- UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę kilku z powyższych funkcji.
Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ.
c) zatrudnia do wykonywania usługi co najmniej 1 osobę w charakterze pracownika administracyjno – biurowego, na podstawie zawartej z nim umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę, w wymiarze 0,25 etatu:
• w wymiarze etatu osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę Wykonawca powinien zapewniać prawidłową realizację powierzonych zadań, wśród których wykonywane czynności będą polegały
w szczególności na: koordynacji całości realizacji zamówienia, prowadzenie i nadzór nad projektem (ustalanie i pilnowanie terminów, dbanie o jakość i terminowość finalnego projektu), prowadzenie dokumentacji, współpraca z grafikiem, kontakt
z Zamawiającym,
• zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie wykonywania usługi,
• w przypadku rozwiązania umowy o pracę przez osobę zatrudnioną do jej wykonywania lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji przedmiotu usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby,
• wykonawca, przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia, przedstawi Zamawiającemu informację o zatrudnieniu przynajmniej jednej osoby w wymiarze 0,25 etatu z podaniem okresu trwania umowy,
• zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu,
Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – opracowane wg druków dołączonych do SIWZ – Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ;
2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w rozdz. VI składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku przedstawienia kopii tłumaczenia, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
6. W przypadku Wykonawców należących do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, do niniejszego oświadczenia należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej i zgodnie z art. 24 ust. 11 przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
7. Jeżeli oferta Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców.
8. Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (np. konsorcjum), o ile nie jest podpisana przez wszystkie podmioty występujące wspólnie, do oferty należy również dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku:
1) Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto.
2) Gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie
w umowie lub umowie ramowej;
3) Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia.
4) Wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie
z SIWZ.
5) Zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych.
6) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W tym przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-09-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|