DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Publication date 2018-09-10
End date 2018-09-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
Miejscowość Choroszcz
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614769-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego
Pakiet nr 1 – szafki przyłóżkowe - 50 szt
Pakiet nr 2 – łózka szpitalne z materacem - 21 szt
Pakiet nr 3 – walizka reanimacyjna - 1 szt
Pakiet nr 4 – aparat EKG - 2 szt
Pakiet nr 5 – Kardiomonitor - 1 szt
Pakiet nr 6 – wózek oddziałowy - 3 szt
Pakiet nr 7 – pasy bezpieczeństwa - 1 kpl
Pakiet nr 8 - defibrylator - 1 szt
Pakiet nr 9 – pompa infuzyjna - 1 szt
Pakiet nr 10 - kardiomonitor - 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy Załącznik Nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e454dc4b-8caf-4880-9739-0b1515741080
Biuletyn 614769-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
Regon 5058045800000
Zamawiajacy adres ulica pl. dr Zygmunta Brodowicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Choroszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 16070
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 7191091 w. 404
Zamawiajacy fax 857 191 405
Zamawiajacy email joanna.zalewska@sppchoroszcz.med.pl
Adres strony url www.sppchoroszcz.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.sppchoroszcz.med.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sppchoroszcz.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny złożenie osobiście, przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielnym Publicznym Psychiatrycznym Zakładem Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy pl. im. dr Zygmunta Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer referencyjny SZP 3820 - 19/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego Pakiet nr 1 – szafki przyłóżkowe - 50 szt Pakiet nr 2 – łózka szpitalne z materacem - 21 szt Pakiet nr 3 – walizka reanimacyjna - 1 szt Pakiet nr 4 – aparat EKG - 2 szt Pakiet nr 5 – Kardiomonitor - 1 szt Pakiet nr 6 – wózek oddziałowy - 3 szt Pakiet nr 7 – pasy bezpieczeństwa - 1 kpl Pakiet nr 8 - defibrylator - 1 szt Pakiet nr 9 – pompa infuzyjna - 1 szt Pakiet nr 10 - kardiomonitor - 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy Załącznik Nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt. 1) niniejszej SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt. 1), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one nadal aktualne.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną; 2) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną; Uwaga: Zamawiający dopuszcza złożenie Załącznika nr 2 tylko w zakresie tych Pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. Zamawiający wymaga załączenia oryginalnych materiałów technicznych producenta potwierdzających parametry wpisane w tabelach oraz zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach i u producenta. Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi. Niespełnienie nawet jednego z wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty. Brak informacji o parametrze oferowanym w tabeli traktowane będzie jako brak parametru w oferowanym urządzeniu. 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (wymagany oryginał); 4) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wymagany oryginał); 5) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie - jeżeli dotyczy (wymagany oryginał); 6) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. VI pkt 4 ust. 1) niniejszej SIWZ. 7) W celu spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego wymaga się złożenie: a) dokumentów potwierdzających kwalifikowanie produktu jako wyrobu medycznego: deklaracja zgodności, Certyfikat CE. b) opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę. Wykonawcy powinni oznaczyć, którego Pakietu dokumenty dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu. Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego 2. Zamawiający działając zgodnie z treścią art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu (ocenie podlegają dokumenty wyszczególnione w ust. 1 oraz ewentualne pełnomocnictwa), a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu UWAGA: Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp niniejszy dokument Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku: 1) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie stawek podatku VAT, stawek celnych; 2) zamianę sprzętu, będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową brutto; 3) zmianę parametrów bądź innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony albo wystąpi przejściowy brak produktu, przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości oferty i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, 2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)