GuidZP400 |
e454dc4b-8caf-4880-9739-0b1515741080
|
Biuletyn |
614769-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
|
Regon |
5058045800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. dr Zygmunta Brodowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Choroszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
16070
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 7191091 w. 404
|
Zamawiajacy fax |
857 191 405
|
Zamawiajacy email |
joanna.zalewska@sppchoroszcz.med.pl
|
Adres strony url |
www.sppchoroszcz.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sppchoroszcz.med.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sppchoroszcz.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
złożenie osobiście, przesłanie za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielnym Publicznym Psychiatrycznym Zakładem Opieki Zdrowotnej im. dr. Stanisława Deresza w Choroszczy pl. im. dr Zygmunta Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
|
Numer referencyjny |
SZP 3820 - 19/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
10
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego
Pakiet nr 1 – szafki przyłóżkowe - 50 szt
Pakiet nr 2 – łózka szpitalne z materacem - 21 szt
Pakiet nr 3 – walizka reanimacyjna - 1 szt
Pakiet nr 4 – aparat EKG - 2 szt
Pakiet nr 5 – Kardiomonitor - 1 szt
Pakiet nr 6 – wózek oddziałowy - 3 szt
Pakiet nr 7 – pasy bezpieczeństwa - 1 kpl
Pakiet nr 8 - defibrylator - 1 szt
Pakiet nr 9 – pompa infuzyjna - 1 szt
Pakiet nr 10 - kardiomonitor - 1 szt
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy Załącznik Nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt. 1) niniejszej SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt. 1), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń i dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one nadal aktualne.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca składa wraz z ofertą:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną;
2) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną;
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza złożenie Załącznika nr 2 tylko w zakresie tych Pakietów, na które Wykonawca składa ofertę.
Zamawiający wymaga załączenia oryginalnych materiałów technicznych producenta potwierdzających parametry wpisane w tabelach oraz zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów technicznych we wszystkich dostępnych źródłach i u producenta.
Parametry określone jako „TAK” są parametrami granicznymi wymaganymi. Niespełnienie nawet jednego z wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty.
Brak informacji o parametrze oferowanym w tabeli traktowane będzie jako brak parametru w oferowanym urządzeniu.
3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (wymagany oryginał);
4) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wymagany oryginał);
5) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie - jeżeli dotyczy (wymagany oryginał);
6) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. VI pkt 4 ust. 1) niniejszej SIWZ.
7) W celu spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego wymaga się złożenie:
a) dokumentów potwierdzających kwalifikowanie produktu jako wyrobu medycznego: deklaracja zgodności, Certyfikat CE.
b) opisy producenta produktów (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę.
Wykonawcy powinni oznaczyć, którego Pakietu dokumenty dotyczą. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu.
Uwaga: W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych dokumentów, potwierdzających spełnianie wymogów, które zostały określone w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
2. Zamawiający działając zgodnie z treścią art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp najpierw dokona oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu (ocenie podlegają dokumenty wyszczególnione w ust. 1 oraz ewentualne pełnomocnictwa), a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
UWAGA: Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp niniejszy dokument Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania, w przypadku:
1) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności w zakresie stawek podatku VAT, stawek celnych;
2) zamianę sprzętu, będącego przedmiotem umowy wyszczególnionego w Załączniku nr 1, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową brutto;
3) zmianę parametrów bądź innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony albo wystąpi przejściowy brak produktu, przy czym nie wpłynie to na zwiększenie wartości oferty i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
2. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|