Dostawa środków czystości

Publication date 2018-09-10
End date 2018-09-20 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609722-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 398300009, 398110000, 392240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości.
Zamówienie składa się z 6 części, z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Część nr 1 - Preparaty do przedoperacyjnego mycia oraz ochrony i pielęgnacji rąk
Część nr 2 - Preparaty użytku profesjonalnego do codziennego mycia powierzchni wraz z użyczeniem automatycznych stacji dozujących
Część nr 3 - Preparaty do mycia i konserwacji podłóg wraz z najmem urządzeń
Część nr 4 - Chemia gospodarcza ogólnego użytku i art. kosmetyczne
Część nr 5 - Worki foliowe, pokrowce dla zmarłych
Część nr 6 - Art. gospodarcze, sprzęt do ręcznego sprzątania

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96084837-9b8a-4e7d-9502-148395166541
Biuletyn 609722-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Regon 001325767
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceglana
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-514
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3581460, 3581200, 3581332
Zamawiajacy fax 32 2518437, 32 35 8 432
Zamawiajacy email zp@uck.katowice.pl
Adres strony url https://www.uck.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia https://www.uck.katowice.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.uck.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny siedziba zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-514 Katowice ul. Ceglana 35
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości
Numer referencyjny DZP/90B/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości. Zamówienie składa się z 6 części, z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Część nr 1 - Preparaty do przedoperacyjnego mycia oraz ochrony i pielęgnacji rąk Część nr 2 - Preparaty użytku profesjonalnego do codziennego mycia powierzchni wraz z użyczeniem automatycznych stacji dozujących Część nr 3 - Preparaty do mycia i konserwacji podłóg wraz z najmem urządzeń Część nr 4 - Chemia gospodarcza ogólnego użytku i art. kosmetyczne Część nr 5 - Worki foliowe, pokrowce dla zmarłych Część nr 6 - Art. gospodarcze, sprzęt do ręcznego sprzątania
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -opis oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci np. karty technicznej wyrobu, katalogu lub innego dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia -do Części nr 5 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po 2 szt z każdej pozycji towarowej za wyjątkiem poz. 13 gdzie wymaga dostarczenia próbki w ilości 1 szt. Karty charakterystyki preparatu chemicznego zgodnie z aktualnymi na dzień składania oferty wymaganiami prawa w tym zakresie ( dotyczące kart charakterystyk preparatów chemicznych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT i wynagrodzenie brutto ) c) zmiany numeru katalogowego producenta dotyczącego środków czystości d) zmiany producenta środków czystości, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przezWykonawcę wycofał się z produkcji – przy cenie nie wyższej niż określona w umowie. W takimprzypadku Wykonawca przekazuje Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. e) wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania. f) zwiększenia limitów ilościowych poszczególnych środków w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych
IV 4 4 data 2018-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wymaga, załączenia w ofercie następujących dokumentów : a) wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji. b) podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji. c) wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularze asortymentowo – cenowe oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzone według druków stanowiących załączniki nr 4.1-4.6 do SIWZ. d) wymagane parametry techniczne urządzeń załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP według załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy b) opisu oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci np. karty technicznej wyrobu, katalogu lub innego dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia c) do Części nr 5 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po 2 szt z każdej pozycji towarowej za wyjątkiem poz. 13 gdzie wymaga dostarczenia próbki w ilości 1 szt. d) Karty charakterystyki preparatu chemicznego zgodnie z aktualnymi na dzień składania oferty wymaganiami prawa w tym zakresie ( dotyczące kart charakterystyk preparatów chemicznych) Zamawiający informuję, że:  administratorem uzyskanych w niniejszym postępowaniu danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, 40-514 Katowice, ul. Ceglana 35, Tel. 32 3581200 fax. 32 251-84-37 lub 32/358-14-32, adres strony www: https://www.uck.katowice.pl  inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersyteckim Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach jest Pan Patryk Rozumek tel. 32 3581 524, iod@uck.katowice.pl  uzyskane w niniejszym postępowaniu dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „ Dostawa środków czystości DZP/381/90B/2018  odbiorcami uzyskanych w niniejszym postępowaniu danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r o dostępie do informacji publicznej (t. j. D.U. z 2016 r., poz. 1764).  uzyskane w niniejszym postepowaniu dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących danej osoby jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do uzyskanych w postępowaniu danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  osoba, której dane osobowe dotyczą posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych jej dotyczących (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane osobowe dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;  nie przysługuje osobie, której dane osobowe dotyczą: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Preparaty do przedoperacyjnego mycia oraz ochrony i pielęgnacji rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.1 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Preparaty użytku profesjonalnego do codziennego mycia powierzchni wraz z użyczeniem automatycznych stacji dozujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.2 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Preparaty do mycia i konserwacji podłóg wraz z najmem urządzeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.3 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Chemia gospodarcza ogólnego użytku i art. kosmetyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39811000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.4 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Worki foliowe, pokrowce dla zmarłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe do Części nr 5 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po 2 szt z każdej pozycji towarowej za wyjątkiem poz. 13 gdzie wymaga dostarczenia próbki w ilości 1 szt.
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.5 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Art. gospodarcze, sprzęt do ręcznego sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.6 SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin załatwienia zgłoszeń reklamacyjnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)