Dostawa środków czystości

Data publikacji 2018-09-10
Data zakończenia 2018-09-20 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące,
  • Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609722-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 398110000, 392240008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości.
Zamówienie składa się z 6 części, z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Część nr 1 - Preparaty do przedoperacyjnego mycia oraz ochrony i pielęgnacji rąk
Część nr 2 - Preparaty użytku profesjonalnego do codziennego mycia powierzchni wraz z użyczeniem automatycznych stacji dozujących
Część nr 3 - Preparaty do mycia i konserwacji podłóg wraz z najmem urządzeń
Część nr 4 - Chemia gospodarcza ogólnego użytku i art. kosmetyczne
Część nr 5 - Worki foliowe, pokrowce dla zmarłych
Część nr 6 - Art. gospodarcze, sprzęt do ręcznego sprzątania

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96084837-9b8a-4e7d-9502-148395166541
Biuletyn 609722-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K.Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Regon 001325767
Zamawiajacy adres ulica ul. Ceglana
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-514
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 3581460, 3581200, 3581332
Zamawiajacy fax 32 2518437, 32 35 8 432
Zamawiajacy email zp@uck.katowice.pl
Adres strony url https://www.uck.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia https://www.uck.katowice.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.uck.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny siedziba zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-514 Katowice ul. Ceglana 35
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości
Numer referencyjny DZP/90B/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości. Zamówienie składa się z 6 części, z których każda stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Część nr 1 - Preparaty do przedoperacyjnego mycia oraz ochrony i pielęgnacji rąk Część nr 2 - Preparaty użytku profesjonalnego do codziennego mycia powierzchni wraz z użyczeniem automatycznych stacji dozujących Część nr 3 - Preparaty do mycia i konserwacji podłóg wraz z najmem urządzeń Część nr 4 - Chemia gospodarcza ogólnego użytku i art. kosmetyczne Część nr 5 - Worki foliowe, pokrowce dla zmarłych Część nr 6 - Art. gospodarcze, sprzęt do ręcznego sprzątania
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -opis oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci np. karty technicznej wyrobu, katalogu lub innego dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia -do Części nr 5 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po 2 szt z każdej pozycji towarowej za wyjątkiem poz. 13 gdzie wymaga dostarczenia próbki w ilości 1 szt. Karty charakterystyki preparatu chemicznego zgodnie z aktualnymi na dzień składania oferty wymaganiami prawa w tym zakresie ( dotyczące kart charakterystyk preparatów chemicznych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmianie ulegnie kwota podatku VAT i wynagrodzenie brutto ) c) zmiany numeru katalogowego producenta dotyczącego środków czystości d) zmiany producenta środków czystości, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przezWykonawcę wycofał się z produkcji – przy cenie nie wyższej niż określona w umowie. W takimprzypadku Wykonawca przekazuje Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. e) wydłużenie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania. f) zwiększenia limitów ilościowych poszczególnych środków w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że nastąpi to bez zwiększenia łącznej wartości brutto przedmiotu umowy i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych
IV 4 4 data 2018-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający wymaga, załączenia w ofercie następujących dokumentów : a) wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według druku stanowiącego załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji. b) podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń wykonawcy według druku stanowiącego załącznik nr 2 niniejszej specyfikacji. c) wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularze asortymentowo – cenowe oferowanego przedmiotu zamówienia sporządzone według druków stanowiących załączniki nr 4.1-4.6 do SIWZ. d) wymagane parametry techniczne urządzeń załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP według załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy b) opisu oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci np. karty technicznej wyrobu, katalogu lub innego dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia c) do Części nr 5 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po 2 szt z każdej pozycji towarowej za wyjątkiem poz. 13 gdzie wymaga dostarczenia próbki w ilości 1 szt. d) Karty charakterystyki preparatu chemicznego zgodnie z aktualnymi na dzień składania oferty wymaganiami prawa w tym zakresie ( dotyczące kart charakterystyk preparatów chemicznych) Zamawiający informuję, że:  administratorem uzyskanych w niniejszym postępowaniu danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, 40-514 Katowice, ul. Ceglana 35, Tel. 32 3581200 fax. 32 251-84-37 lub 32/358-14-32, adres strony www: https://www.uck.katowice.pl  inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersyteckim Centrum Kliniczne im. prof. K. Gibińskiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach jest Pan Patryk Rozumek tel. 32 3581 524, iod@uck.katowice.pl  uzyskane w niniejszym postępowaniu dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „ Dostawa środków czystości DZP/381/90B/2018  odbiorcami uzyskanych w niniejszym postępowaniu danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r o dostępie do informacji publicznej (t. j. D.U. z 2016 r., poz. 1764).  uzyskane w niniejszym postepowaniu dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących danej osoby jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do uzyskanych w postępowaniu danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  osoba, której dane osobowe dotyczą posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych jej dotyczących (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane osobowe dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;  nie przysługuje osobie, której dane osobowe dotyczą: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Preparaty do przedoperacyjnego mycia oraz ochrony i pielęgnacji rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.1 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Preparaty użytku profesjonalnego do codziennego mycia powierzchni wraz z użyczeniem automatycznych stacji dozujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.2 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Preparaty do mycia i konserwacji podłóg wraz z najmem urządzeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.3 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Chemia gospodarcza ogólnego użytku i art. kosmetyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39811000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.4 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Worki foliowe, pokrowce dla zmarłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe do Części nr 5 Zamawiający wymaga dostarczenia próbek po 2 szt z każdej pozycji towarowej za wyjątkiem poz. 13 gdzie wymaga dostarczenia próbki w ilości 1 szt.
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.5 SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Art. gospodarcze, sprzęt do ręcznego sprzątania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis wyszczególnienie ilościowe i asortymentowe określono w załączniku nr 4.6 SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin załatwienia zgłoszeń reklamacyjnych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)