Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej

Publication date 2018-09-10
End date 2018-09-18 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Sucha Beskidzka
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614594-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Umowy jest sprawowanie przez Wykonawcę obsługi serwisowej oraz bieżącego nadzoru nad Systemem w zakresie i na zasadach określonych:
a) dla Systemu Szpitalnego - w Załączniku „A”
b) dla Systemu Laboratoryjnego – w Załączniku „B”
c) dla Systemu Cytostatycznego – w Załączniku „C”
d) dla Systemu Administracyjnego – w Załączniku „D”.
oraz projekt umowy serwisowej, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Definicje umowne:
1. Awaria Systemu Cytostatycznego – Usterka Systemu Cytostatycznego powodująca całkowite zatrzymanie Systemu Cytostatycznego na wszystkich Stacjach Roboczych skonfigurowanych do pracy z Systemem Cytostatycznym.
2. Awaria Systemu Laboratoryjnego– zdarzenie uniemożliwiające pracę systemu (np. awaria bazy danych, niemożliwość: zarejestrowanie pacjenta w systemie , zarejestrowanie badan pacjenta w systemie, wydanie wyniku badania, odbiór zlecenia elektronicznego z CN i odesłanie do CN).
3. Błąd blokujący (Blocker) – usterka powodująca całkowite zatrzymanie Systemu Szpitalnego albo uniemożliwiająca korzystanie przez Zamawiającego z Funkcji Podstawowych Systemu Szpitalnego lub powodująca nieprawidłowe przetwarzanie danych przez System Szpitalny w zakresie Funkcji Podstawowych Systemu Szpitalnego, występująca na każdej stacji roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Szpitalnym i dotycząca każdego użytkownika indywidualnego Systemu Szpitalnego.
4. Błąd krytyczny (Critical) – usterka uniemożliwiająca korzystanie przez Zamawiającego z Funkcji Krytycznych Systemu Szpitalnego lub powodująca nieprawidłowe przetwarzanie danych przez System Szpitalny w zakresie Funkcji Krytycznych występująca na każdej stacji roboczej, skonfigurowanej do pracy z Systemem Szpitalnym.
5. Błąd krytyczny Systemu Laboratoryjnego – zdarzenie pozwalające na użytkownikowi/om z systemu jedynie w ograniczonym zakresie (np. Brak komunikacji analizatora z systemem, brak wydruku z systemu itp.).
6. Błąd Systemu Cytostatycznego – nieprawidłowe działanie Systemu Cytostatycznego, uniemożliwiające korzystanie z Funkcjonalności Systemu Cytostatycznego lub skutkujące nieprawidłowym przetwarzaniem danych przez System Cytostatyczny na każdej Stacji Roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Cytostatycznym.
7. Dni robocze – każdy dzień tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Dokumentacja Użytkownika - oznacza dostarczany Zamawiającemu materiał objaśniający sposób i zasady prawidłowego korzystania z Systemu.
9. Funkcje krytyczne – funkcje Systemu dotyczące szczególnie istotnych (krytycznych) funkcjonalności Systemu. Należą do nich funkcje:
I. w zakresie systemów szpitalnych (CliniNet):
a) kodowanie procedur;
b) wystawienie faktur;
c) sprawdzanie uprawnień;
d) rozliczenie z NFZ;
e) wysyłanie zleceń do systemu laboratoryjnego i aptecznego;
f) odbiór wyników badań z systemu laboratoryjnego;
g) wydruk karty wypisowej.
II. w zakresie systemu radiologicznego (NetRAAD):
a) archiwizacja obrazów systemie PACS;
b) zarejestrowanie pacjenta w systemie oraz wykonanie opisu badania;
c) wygenerowanie wyniku badania (wydruk opisu lub nagranie obrazu DICOM na płycie łącznie z przeglądarką obrazów i opisów);
10. Funkcje podstawowe - wyliczone funkcje Systemu Szpitalnego niezbędne do prawidłowego korzystania z Systemu Szpitalnego zgodnie z jego przeznaczeniem. Należą do nich funkcje:
I. w zakresie Systemu Szpitalnego:
a) logowanie do Systemu Szpitalnego;
b) rejestracja pacjenta;
c) przyjęcie pacjenta;
d) przeniesienie pacjenta;
e) wypis pacjenta (z wyłączeniem funkcjonalności wydruku karty wypisowej);
f) rejestracja zgonu.
11. Funkcjonalność - wydzielony fragment Systemu pozwalający na realizację przez Użytkownika czynności wprowadzania, przechowywania, zmiany lub przeglądania danych. Zakres oraz sposób realizacji czynności w ramach danej funkcjonalności opisuje Dokumentacja Użytkownika.
12. Łącze serwisowe – połączenie teleinformatyczne, wraz z koniecznym sprzętem i oprogramowaniem, umożliwiające zdalne połączenie z serwerami i systemami Zamawiającego oraz podjęcie działań serwisowych Systemu z siedziby Wykonawcy
13. Oprogramowanie Systemowe: odrębne od Systemu oprogramowanie zainstalowane na Serwerze lub/i stacjach roboczych umożliwiające Użytkownikowi korzystanie z Systemu (np. system operacyjny, oprogramowanie baz danych).
14. Problem normalny (Problem o kodzie ważności „normalny”) – nieprawidłowe działanie Systemu Administracyjnego, które utrudnia ale nie uniemożliwia poprawnego funkcjonowania Systemu Administracyjnego lub jej części (w tym problemy związane z GUI i wydrukami).
15. Problem krytyczny (Problem o kodzie ważności „krytyczny”) - nieprawidłowe działanie Systemu Administracyjnego, które w pełni uniemożliwia jego poprawną eksploatację (w tym problemy związane z GUI i wydrukami) np. błędy w obliczeniach, błędy w wymianie danych itp., występująca na każdej stacji roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Administracyjnym.
16. Serwer - komputer o dużej mocy obliczeniowej przeznaczony do obsługi Systemu i służący, po zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania, do gromadzenia i przetwarzania danych.
17. Sieć lokalna - całość funkcjonujących u Zamawiającego urządzeń komputerowych i oprogramowania, w tym sieci komputerowe LAN i WAN, serwery, dedykowane stacje robocze, drukarki wraz z oprogramowaniem systemowym, bazodanowym.
18. Stacja Robocza - komputer klasy PC przeznaczony do pracy w charakterze stanowiska roboczego umożliwiającego Użytkownikom indywidualnym korzystanie z Systemu.
19. System – działający u Zamawiającego zespół systemów informatycznych oraz aplikacji składający się z Systemu Administracyjnego, Systemu Cytostatycznego, Systemu Laboratoryjnego oraz Systemu Szpitalnego.
20. System Administracyjny – działający u Zamawiającego system informatyczny, którego producentem jest SIMPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej., wspierający procesy administracyjne i zarządcze, składający się z następujących modułów:
- SIMPLE.ERP Finanse i księgowość
- SIMPLE.ERP Info
- SIMPLE.ERP Majątek trwały
- SIMPLE.ERP Obrót towarowy
- SIMPLE.ERP Personel
- SIMPLE.ERP Serwer raportów
- SIMPLE.ERP e-PIT
- SIMPLE.ERP Obieg dokumentów
- SIMPLE.ERP Jednolity Plik Kontrolny
- SIMPLE.CRM/BPM
- XPRIMER.HRM
-XPRIMER.Zarządzanie aparaturą
21. System Cytostatyczny – działające u Zamawiającego oprogramowanie BD CATO® wspierające proces obsługi wydawania leków cytostatycznych, którego producentem jest Becton Dickinson Austria GmBH.
22. System Laboratoryjny – działający u Zamawiającego informatyczny system Lab3000, wspierający pracę laboratorium szpitalnego, którego producentem jest INFOPUBLISHING Jacek Jeznach.
23. System Obsługi Zgłoszeń - system służący do zgłaszania usterek dostarczonego Systemu, dostępny poprzez witrynę internetową Wykonawcy
24. System Szpitalny – działający u Zamawiającego szpitalny system informacyjny CGM.CLININET.HIS oraz radiologiczny system informacyjny z archiwum obrazowym CGM.NETRAAD, dostarczone przez CGMP (CompuGroup Medical Polska) w ramach umowy nr 34/12 z dnia 27 stycznia 2012 r., obejmujący następujące moduły:
- system szpitalny klasy HIS (CliniNET)
- system obsługi apteki centralnej (moduł systemu CliniNET)
- system klasy RIS/PACS (NetRAAD II)
- system endoskopowy (EndoRAAD)
- system analizy kosztów leczenia (SakPRO)
- moduł rozliczeń z NFZ (STER)
- Centralny Węzeł Danych radiologicznych (CWT)
25. Umowa – niniejsza Umowa wraz z wszystkimi Załącznikami.
26. Usterka – nie będąca Błędem Krytycznym albo Błędem Blokującym, niezdolność pracy Systemu Szpitalnego zgodnie z Dokumentacją Użytkownika, zgłoszona przez Zamawiającego, a wcześniej zweryfikowana wstępnie pod kątem zasadności, która występuje na każdej Stacji Roboczej oraz wynikająca z przyczyn dotyczących Systemu Szpitalnego.
27. Usterka Systemu Cytostatycznego – nie będące Awarią lub Błędem Systemu Cytostatycznego nieprawidłowe działanie Systemu Cytostatycznego skutkujące ograniczeniem w realizacji funkcjonalności Systemu Cytostatycznego, występujące na każdej Stacji Roboczej oraz wynikające z przyczyn leżących po stronie Systemu Cytostatycznego.
28. USTERKA Systemu Laboratoryjnego – błąd w pracy systemu niewpływający na jego funkcjonalność (np. błędy w szablonach wydruku, drobne błędy funkcjonalne aplikacji)
29. Użytkownik - Zamawiający wraz ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi upoważniony do korzystania z Systemu.
30. Użytkownik indywidualny: upoważniona przez Zamawiającego osoba wyznaczona do obsługi i pracy w Systemie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 075a8f87-9890-4ff6-a7dd-1883dc792fcb
Biuletyn 614594-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 000304415
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Sucha Beskidzka
Zamawiajacy kod pocztowy 34-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48338723111
Zamawiajacy fax +480338723111
Zamawiajacy email zozsuchabeskidzka@wp.pl
Adres strony url www.zozsuchabeskidzka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozsuchabeskidzka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
Nazwa nadana zamowieniu Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
Numer referencyjny ZOZ.V.010/DZP/65/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Umowy jest sprawowanie przez Wykonawcę obsługi serwisowej oraz bieżącego nadzoru nad Systemem w zakresie i na zasadach określonych: a) dla Systemu Szpitalnego - w Załączniku „A” b) dla Systemu Laboratoryjnego – w Załączniku „B” c) dla Systemu Cytostatycznego – w Załączniku „C” d) dla Systemu Administracyjnego – w Załączniku „D”. oraz projekt umowy serwisowej, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Definicje umowne: 1. Awaria Systemu Cytostatycznego – Usterka Systemu Cytostatycznego powodująca całkowite zatrzymanie Systemu Cytostatycznego na wszystkich Stacjach Roboczych skonfigurowanych do pracy z Systemem Cytostatycznym. 2. Awaria Systemu Laboratoryjnego– zdarzenie uniemożliwiające pracę systemu (np. awaria bazy danych, niemożliwość: zarejestrowanie pacjenta w systemie , zarejestrowanie badan pacjenta w systemie, wydanie wyniku badania, odbiór zlecenia elektronicznego z CN i odesłanie do CN). 3. Błąd blokujący (Blocker) – usterka powodująca całkowite zatrzymanie Systemu Szpitalnego albo uniemożliwiająca korzystanie przez Zamawiającego z Funkcji Podstawowych Systemu Szpitalnego lub powodująca nieprawidłowe przetwarzanie danych przez System Szpitalny w zakresie Funkcji Podstawowych Systemu Szpitalnego, występująca na każdej stacji roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Szpitalnym i dotycząca każdego użytkownika indywidualnego Systemu Szpitalnego. 4. Błąd krytyczny (Critical) – usterka uniemożliwiająca korzystanie przez Zamawiającego z Funkcji Krytycznych Systemu Szpitalnego lub powodująca nieprawidłowe przetwarzanie danych przez System Szpitalny w zakresie Funkcji Krytycznych występująca na każdej stacji roboczej, skonfigurowanej do pracy z Systemem Szpitalnym. 5. Błąd krytyczny Systemu Laboratoryjnego – zdarzenie pozwalające na użytkownikowi/om z systemu jedynie w ograniczonym zakresie (np. Brak komunikacji analizatora z systemem, brak wydruku z systemu itp.). 6. Błąd Systemu Cytostatycznego – nieprawidłowe działanie Systemu Cytostatycznego, uniemożliwiające korzystanie z Funkcjonalności Systemu Cytostatycznego lub skutkujące nieprawidłowym przetwarzaniem danych przez System Cytostatyczny na każdej Stacji Roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Cytostatycznym. 7. Dni robocze – każdy dzień tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 8. Dokumentacja Użytkownika - oznacza dostarczany Zamawiającemu materiał objaśniający sposób i zasady prawidłowego korzystania z Systemu. 9. Funkcje krytyczne – funkcje Systemu dotyczące szczególnie istotnych (krytycznych) funkcjonalności Systemu. Należą do nich funkcje: I. w zakresie systemów szpitalnych (CliniNet): a) kodowanie procedur; b) wystawienie faktur; c) sprawdzanie uprawnień; d) rozliczenie z NFZ; e) wysyłanie zleceń do systemu laboratoryjnego i aptecznego; f) odbiór wyników badań z systemu laboratoryjnego; g) wydruk karty wypisowej. II. w zakresie systemu radiologicznego (NetRAAD): a) archiwizacja obrazów systemie PACS; b) zarejestrowanie pacjenta w systemie oraz wykonanie opisu badania; c) wygenerowanie wyniku badania (wydruk opisu lub nagranie obrazu DICOM na płycie łącznie z przeglądarką obrazów i opisów); 10. Funkcje podstawowe - wyliczone funkcje Systemu Szpitalnego niezbędne do prawidłowego korzystania z Systemu Szpitalnego zgodnie z jego przeznaczeniem. Należą do nich funkcje: I. w zakresie Systemu Szpitalnego: a) logowanie do Systemu Szpitalnego; b) rejestracja pacjenta; c) przyjęcie pacjenta; d) przeniesienie pacjenta; e) wypis pacjenta (z wyłączeniem funkcjonalności wydruku karty wypisowej); f) rejestracja zgonu. 11. Funkcjonalność - wydzielony fragment Systemu pozwalający na realizację przez Użytkownika czynności wprowadzania, przechowywania, zmiany lub przeglądania danych. Zakres oraz sposób realizacji czynności w ramach danej funkcjonalności opisuje Dokumentacja Użytkownika. 12. Łącze serwisowe – połączenie teleinformatyczne, wraz z koniecznym sprzętem i oprogramowaniem, umożliwiające zdalne połączenie z serwerami i systemami Zamawiającego oraz podjęcie działań serwisowych Systemu z siedziby Wykonawcy 13. Oprogramowanie Systemowe: odrębne od Systemu oprogramowanie zainstalowane na Serwerze lub/i stacjach roboczych umożliwiające Użytkownikowi korzystanie z Systemu (np. system operacyjny, oprogramowanie baz danych). 14. Problem normalny (Problem o kodzie ważności „normalny”) – nieprawidłowe działanie Systemu Administracyjnego, które utrudnia ale nie uniemożliwia poprawnego funkcjonowania Systemu Administracyjnego lub jej części (w tym problemy związane z GUI i wydrukami). 15. Problem krytyczny (Problem o kodzie ważności „krytyczny”) - nieprawidłowe działanie Systemu Administracyjnego, które w pełni uniemożliwia jego poprawną eksploatację (w tym problemy związane z GUI i wydrukami) np. błędy w obliczeniach, błędy w wymianie danych itp., występująca na każdej stacji roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Administracyjnym. 16. Serwer - komputer o dużej mocy obliczeniowej przeznaczony do obsługi Systemu i służący, po zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania, do gromadzenia i przetwarzania danych. 17. Sieć lokalna - całość funkcjonujących u Zamawiającego urządzeń komputerowych i oprogramowania, w tym sieci komputerowe LAN i WAN, serwery, dedykowane stacje robocze, drukarki wraz z oprogramowaniem systemowym, bazodanowym. 18. Stacja Robocza - komputer klasy PC przeznaczony do pracy w charakterze stanowiska roboczego umożliwiającego Użytkownikom indywidualnym korzystanie z Systemu. 19. System – działający u Zamawiającego zespół systemów informatycznych oraz aplikacji składający się z Systemu Administracyjnego, Systemu Cytostatycznego, Systemu Laboratoryjnego oraz Systemu Szpitalnego. 20. System Administracyjny – działający u Zamawiającego system informatyczny, którego producentem jest SIMPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej., wspierający procesy administracyjne i zarządcze, składający się z następujących modułów: - SIMPLE.ERP Finanse i księgowość - SIMPLE.ERP Info - SIMPLE.ERP Majątek trwały - SIMPLE.ERP Obrót towarowy - SIMPLE.ERP Personel - SIMPLE.ERP Serwer raportów - SIMPLE.ERP e-PIT - SIMPLE.ERP Obieg dokumentów - SIMPLE.ERP Jednolity Plik Kontrolny - SIMPLE.CRM/BPM - XPRIMER.HRM -XPRIMER.Zarządzanie aparaturą 21. System Cytostatyczny – działające u Zamawiającego oprogramowanie BD CATO® wspierające proces obsługi wydawania leków cytostatycznych, którego producentem jest Becton Dickinson Austria GmBH. 22. System Laboratoryjny – działający u Zamawiającego informatyczny system Lab3000, wspierający pracę laboratorium szpitalnego, którego producentem jest INFOPUBLISHING Jacek Jeznach. 23. System Obsługi Zgłoszeń - system służący do zgłaszania usterek dostarczonego Systemu, dostępny poprzez witrynę internetową Wykonawcy 24. System Szpitalny – działający u Zamawiającego szpitalny system informacyjny CGM.CLININET.HIS oraz radiologiczny system informacyjny z archiwum obrazowym CGM.NETRAAD, dostarczone przez CGMP (CompuGroup Medical Polska) w ramach umowy nr 34/12 z dnia 27 stycznia 2012 r., obejmujący następujące moduły: - system szpitalny klasy HIS (CliniNET) - system obsługi apteki centralnej (moduł systemu CliniNET) - system klasy RIS/PACS (NetRAAD II) - system endoskopowy (EndoRAAD) - system analizy kosztów leczenia (SakPRO) - moduł rozliczeń z NFZ (STER) - Centralny Węzeł Danych radiologicznych (CWT) 25. Umowa – niniejsza Umowa wraz z wszystkimi Załącznikami. 26. Usterka – nie będąca Błędem Krytycznym albo Błędem Blokującym, niezdolność pracy Systemu Szpitalnego zgodnie z Dokumentacją Użytkownika, zgłoszona przez Zamawiającego, a wcześniej zweryfikowana wstępnie pod kątem zasadności, która występuje na każdej Stacji Roboczej oraz wynikająca z przyczyn dotyczących Systemu Szpitalnego. 27. Usterka Systemu Cytostatycznego – nie będące Awarią lub Błędem Systemu Cytostatycznego nieprawidłowe działanie Systemu Cytostatycznego skutkujące ograniczeniem w realizacji funkcjonalności Systemu Cytostatycznego, występujące na każdej Stacji Roboczej oraz wynikające z przyczyn leżących po stronie Systemu Cytostatycznego. 28. USTERKA Systemu Laboratoryjnego – błąd w pracy systemu niewpływający na jego funkcjonalność (np. błędy w szablonach wydruku, drobne błędy funkcjonalne aplikacji) 29. Użytkownik - Zamawiający wraz ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi upoważniony do korzystania z Systemu. 30. Użytkownik indywidualny: upoważniona przez Zamawiającego osoba wyznaczona do obsługi i pracy w Systemie.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą iż: a) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym w postaci serwisu umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia, b) dysponują odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie załącznik nr 2
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie załącznik nr 2 1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci serwisu umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnym do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do ich dysponowania.
Inne dokumenty niewymienione Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 1a do specyfikacji. (Załącznik winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4. Załącznik nr 4 - oświadczenie RODO.
IV 4 4 data 2018-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto osobogodziny dodatkowych usług serwisowych
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Ilość dodatkowych zaoferowanych godzin serwisowych w trakcie trwania umowy ( bez abonamentowych)
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)