Przedmiotem Umowy jest sprawowanie przez Wykonawcę obsługi serwisowej oraz bieżącego nadzoru nad Systemem w zakresie i na zasadach określonych:
a) dla Systemu Szpitalnego - w Załączniku „A”
b) dla Systemu Laboratoryjnego – w Załączniku „B”
c) dla Systemu Cytostatycznego – w Załączniku „C”
d) dla Systemu Administracyjnego – w Załączniku „D”.
oraz projekt umowy serwisowej, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Definicje umowne:
1. Awaria Systemu Cytostatycznego – Usterka Systemu Cytostatycznego powodująca całkowite zatrzymanie Systemu Cytostatycznego na wszystkich Stacjach Roboczych skonfigurowanych do pracy z Systemem Cytostatycznym.
2. Awaria Systemu Laboratoryjnego– zdarzenie uniemożliwiające pracę systemu (np. awaria bazy danych, niemożliwość: zarejestrowanie pacjenta w systemie , zarejestrowanie badan pacjenta w systemie, wydanie wyniku badania, odbiór zlecenia elektronicznego z CN i odesłanie do CN).
3. Błąd blokujący (Blocker) – usterka powodująca całkowite zatrzymanie Systemu Szpitalnego albo uniemożliwiająca korzystanie przez Zamawiającego z Funkcji Podstawowych Systemu Szpitalnego lub powodująca nieprawidłowe przetwarzanie danych przez System Szpitalny w zakresie Funkcji Podstawowych Systemu Szpitalnego, występująca na każdej stacji roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Szpitalnym i dotycząca każdego użytkownika indywidualnego Systemu Szpitalnego.
4. Błąd krytyczny (Critical) – usterka uniemożliwiająca korzystanie przez Zamawiającego z Funkcji Krytycznych Systemu Szpitalnego lub powodująca nieprawidłowe przetwarzanie danych przez System Szpitalny w zakresie Funkcji Krytycznych występująca na każdej stacji roboczej, skonfigurowanej do pracy z Systemem Szpitalnym.
5. Błąd krytyczny Systemu Laboratoryjnego – zdarzenie pozwalające na użytkownikowi/om z systemu jedynie w ograniczonym zakresie (np. Brak komunikacji analizatora z systemem, brak wydruku z systemu itp.).
6. Błąd Systemu Cytostatycznego – nieprawidłowe działanie Systemu Cytostatycznego, uniemożliwiające korzystanie z Funkcjonalności Systemu Cytostatycznego lub skutkujące nieprawidłowym przetwarzaniem danych przez System Cytostatyczny na każdej Stacji Roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Cytostatycznym.
7. Dni robocze – każdy dzień tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Dokumentacja Użytkownika - oznacza dostarczany Zamawiającemu materiał objaśniający sposób i zasady prawidłowego korzystania z Systemu.
9. Funkcje krytyczne – funkcje Systemu dotyczące szczególnie istotnych (krytycznych) funkcjonalności Systemu. Należą do nich funkcje:
I. w zakresie systemów szpitalnych (CliniNet):
a) kodowanie procedur;
b) wystawienie faktur;
c) sprawdzanie uprawnień;
d) rozliczenie z NFZ;
e) wysyłanie zleceń do systemu laboratoryjnego i aptecznego;
f) odbiór wyników badań z systemu laboratoryjnego;
g) wydruk karty wypisowej.
II. w zakresie systemu radiologicznego (NetRAAD):
a) archiwizacja obrazów systemie PACS;
b) zarejestrowanie pacjenta w systemie oraz wykonanie opisu badania;
c) wygenerowanie wyniku badania (wydruk opisu lub nagranie obrazu DICOM na płycie łącznie z przeglądarką obrazów i opisów);
10. Funkcje podstawowe - wyliczone funkcje Systemu Szpitalnego niezbędne do prawidłowego korzystania z Systemu Szpitalnego zgodnie z jego przeznaczeniem. Należą do nich funkcje:
I. w zakresie Systemu Szpitalnego:
a) logowanie do Systemu Szpitalnego;
b) rejestracja pacjenta;
c) przyjęcie pacjenta;
d) przeniesienie pacjenta;
e) wypis pacjenta (z wyłączeniem funkcjonalności wydruku karty wypisowej);
f) rejestracja zgonu.
11. Funkcjonalność - wydzielony fragment Systemu pozwalający na realizację przez Użytkownika czynności wprowadzania, przechowywania, zmiany lub przeglądania danych. Zakres oraz sposób realizacji czynności w ramach danej funkcjonalności opisuje Dokumentacja Użytkownika.
12. Łącze serwisowe – połączenie teleinformatyczne, wraz z koniecznym sprzętem i oprogramowaniem, umożliwiające zdalne połączenie z serwerami i systemami Zamawiającego oraz podjęcie działań serwisowych Systemu z siedziby Wykonawcy
13. Oprogramowanie Systemowe: odrębne od Systemu oprogramowanie zainstalowane na Serwerze lub/i stacjach roboczych umożliwiające Użytkownikowi korzystanie z Systemu (np. system operacyjny, oprogramowanie baz danych).
14. Problem normalny (Problem o kodzie ważności „normalny”) – nieprawidłowe działanie Systemu Administracyjnego, które utrudnia ale nie uniemożliwia poprawnego funkcjonowania Systemu Administracyjnego lub jej części (w tym problemy związane z GUI i wydrukami).
15. Problem krytyczny (Problem o kodzie ważności „krytyczny”) - nieprawidłowe działanie Systemu Administracyjnego, które w pełni uniemożliwia jego poprawną eksploatację (w tym problemy związane z GUI i wydrukami) np. błędy w obliczeniach, błędy w wymianie danych itp., występująca na każdej stacji roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Administracyjnym.
16. Serwer - komputer o dużej mocy obliczeniowej przeznaczony do obsługi Systemu i służący, po zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania, do gromadzenia i przetwarzania danych.
17. Sieć lokalna - całość funkcjonujących u Zamawiającego urządzeń komputerowych i oprogramowania, w tym sieci komputerowe LAN i WAN, serwery, dedykowane stacje robocze, drukarki wraz z oprogramowaniem systemowym, bazodanowym.
18. Stacja Robocza - komputer klasy PC przeznaczony do pracy w charakterze stanowiska roboczego umożliwiającego Użytkownikom indywidualnym korzystanie z Systemu.
19. System – działający u Zamawiającego zespół systemów informatycznych oraz aplikacji składający się z Systemu Administracyjnego, Systemu Cytostatycznego, Systemu Laboratoryjnego oraz Systemu Szpitalnego.
20. System Administracyjny – działający u Zamawiającego system informatyczny, którego producentem jest SIMPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej., wspierający procesy administracyjne i zarządcze, składający się z następujących modułów:
- SIMPLE.ERP Finanse i księgowość
- SIMPLE.ERP Info
- SIMPLE.ERP Majątek trwały
- SIMPLE.ERP Obrót towarowy
- SIMPLE.ERP Personel
- SIMPLE.ERP Serwer raportów
- SIMPLE.ERP e-PIT
- SIMPLE.ERP Obieg dokumentów
- SIMPLE.ERP Jednolity Plik Kontrolny
- SIMPLE.CRM/BPM
- XPRIMER.HRM
-XPRIMER.Zarządzanie aparaturą
21. System Cytostatyczny – działające u Zamawiającego oprogramowanie BD CATO® wspierające proces obsługi wydawania leków cytostatycznych, którego producentem jest Becton Dickinson Austria GmBH.
22. System Laboratoryjny – działający u Zamawiającego informatyczny system Lab3000, wspierający pracę laboratorium szpitalnego, którego producentem jest INFOPUBLISHING Jacek Jeznach.
23. System Obsługi Zgłoszeń - system służący do zgłaszania usterek dostarczonego Systemu, dostępny poprzez witrynę internetową Wykonawcy
24. System Szpitalny – działający u Zamawiającego szpitalny system informacyjny CGM.CLININET.HIS oraz radiologiczny system informacyjny z archiwum obrazowym CGM.NETRAAD, dostarczone przez CGMP (CompuGroup Medical Polska) w ramach umowy nr 34/12 z dnia 27 stycznia 2012 r., obejmujący następujące moduły:
- system szpitalny klasy HIS (CliniNET)
- system obsługi apteki centralnej (moduł systemu CliniNET)
- system klasy RIS/PACS (NetRAAD II)
- system endoskopowy (EndoRAAD)
- system analizy kosztów leczenia (SakPRO)
- moduł rozliczeń z NFZ (STER)
- Centralny Węzeł Danych radiologicznych (CWT)
25. Umowa – niniejsza Umowa wraz z wszystkimi Załącznikami.
26. Usterka – nie będąca Błędem Krytycznym albo Błędem Blokującym, niezdolność pracy Systemu Szpitalnego zgodnie z Dokumentacją Użytkownika, zgłoszona przez Zamawiającego, a wcześniej zweryfikowana wstępnie pod kątem zasadności, która występuje na każdej Stacji Roboczej oraz wynikająca z przyczyn dotyczących Systemu Szpitalnego.
27. Usterka Systemu Cytostatycznego – nie będące Awarią lub Błędem Systemu Cytostatycznego nieprawidłowe działanie Systemu Cytostatycznego skutkujące ograniczeniem w realizacji funkcjonalności Systemu Cytostatycznego, występujące na każdej Stacji Roboczej oraz wynikające z przyczyn leżących po stronie Systemu Cytostatycznego.
28. USTERKA Systemu Laboratoryjnego – błąd w pracy systemu niewpływający na jego funkcjonalność (np. błędy w szablonach wydruku, drobne błędy funkcjonalne aplikacji)
29. Użytkownik - Zamawiający wraz ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi upoważniony do korzystania z Systemu.
30. Użytkownik indywidualny: upoważniona przez Zamawiającego osoba wyznaczona do obsługi i pracy w Systemie.
|
GuidZP400 |
075a8f87-9890-4ff6-a7dd-1883dc792fcb
|
Biuletyn |
614594-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
000304415
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48338723111
|
Zamawiajacy fax |
+480338723111
|
Zamawiajacy email |
zozsuchabeskidzka@wp.pl
|
Adres strony url |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozsuchabeskidzka.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługa obsługi serwisowej i bieżącego nadzoru nad systemem informatycznym w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej
|
Numer referencyjny |
ZOZ.V.010/DZP/65/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem Umowy jest sprawowanie przez Wykonawcę obsługi serwisowej oraz bieżącego nadzoru nad Systemem w zakresie i na zasadach określonych:
a) dla Systemu Szpitalnego - w Załączniku „A”
b) dla Systemu Laboratoryjnego – w Załączniku „B”
c) dla Systemu Cytostatycznego – w Załączniku „C”
d) dla Systemu Administracyjnego – w Załączniku „D”.
oraz projekt umowy serwisowej, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Definicje umowne:
1. Awaria Systemu Cytostatycznego – Usterka Systemu Cytostatycznego powodująca całkowite zatrzymanie Systemu Cytostatycznego na wszystkich Stacjach Roboczych skonfigurowanych do pracy z Systemem Cytostatycznym.
2. Awaria Systemu Laboratoryjnego– zdarzenie uniemożliwiające pracę systemu (np. awaria bazy danych, niemożliwość: zarejestrowanie pacjenta w systemie , zarejestrowanie badan pacjenta w systemie, wydanie wyniku badania, odbiór zlecenia elektronicznego z CN i odesłanie do CN).
3. Błąd blokujący (Blocker) – usterka powodująca całkowite zatrzymanie Systemu Szpitalnego albo uniemożliwiająca korzystanie przez Zamawiającego z Funkcji Podstawowych Systemu Szpitalnego lub powodująca nieprawidłowe przetwarzanie danych przez System Szpitalny w zakresie Funkcji Podstawowych Systemu Szpitalnego, występująca na każdej stacji roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Szpitalnym i dotycząca każdego użytkownika indywidualnego Systemu Szpitalnego.
4. Błąd krytyczny (Critical) – usterka uniemożliwiająca korzystanie przez Zamawiającego z Funkcji Krytycznych Systemu Szpitalnego lub powodująca nieprawidłowe przetwarzanie danych przez System Szpitalny w zakresie Funkcji Krytycznych występująca na każdej stacji roboczej, skonfigurowanej do pracy z Systemem Szpitalnym.
5. Błąd krytyczny Systemu Laboratoryjnego – zdarzenie pozwalające na użytkownikowi/om z systemu jedynie w ograniczonym zakresie (np. Brak komunikacji analizatora z systemem, brak wydruku z systemu itp.).
6. Błąd Systemu Cytostatycznego – nieprawidłowe działanie Systemu Cytostatycznego, uniemożliwiające korzystanie z Funkcjonalności Systemu Cytostatycznego lub skutkujące nieprawidłowym przetwarzaniem danych przez System Cytostatyczny na każdej Stacji Roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Cytostatycznym.
7. Dni robocze – każdy dzień tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Dokumentacja Użytkownika - oznacza dostarczany Zamawiającemu materiał objaśniający sposób i zasady prawidłowego korzystania z Systemu.
9. Funkcje krytyczne – funkcje Systemu dotyczące szczególnie istotnych (krytycznych) funkcjonalności Systemu. Należą do nich funkcje:
I. w zakresie systemów szpitalnych (CliniNet):
a) kodowanie procedur;
b) wystawienie faktur;
c) sprawdzanie uprawnień;
d) rozliczenie z NFZ;
e) wysyłanie zleceń do systemu laboratoryjnego i aptecznego;
f) odbiór wyników badań z systemu laboratoryjnego;
g) wydruk karty wypisowej.
II. w zakresie systemu radiologicznego (NetRAAD):
a) archiwizacja obrazów systemie PACS;
b) zarejestrowanie pacjenta w systemie oraz wykonanie opisu badania;
c) wygenerowanie wyniku badania (wydruk opisu lub nagranie obrazu DICOM na płycie łącznie z przeglądarką obrazów i opisów);
10. Funkcje podstawowe - wyliczone funkcje Systemu Szpitalnego niezbędne do prawidłowego korzystania z Systemu Szpitalnego zgodnie z jego przeznaczeniem. Należą do nich funkcje:
I. w zakresie Systemu Szpitalnego:
a) logowanie do Systemu Szpitalnego;
b) rejestracja pacjenta;
c) przyjęcie pacjenta;
d) przeniesienie pacjenta;
e) wypis pacjenta (z wyłączeniem funkcjonalności wydruku karty wypisowej);
f) rejestracja zgonu.
11. Funkcjonalność - wydzielony fragment Systemu pozwalający na realizację przez Użytkownika czynności wprowadzania, przechowywania, zmiany lub przeglądania danych. Zakres oraz sposób realizacji czynności w ramach danej funkcjonalności opisuje Dokumentacja Użytkownika.
12. Łącze serwisowe – połączenie teleinformatyczne, wraz z koniecznym sprzętem i oprogramowaniem, umożliwiające zdalne połączenie z serwerami i systemami Zamawiającego oraz podjęcie działań serwisowych Systemu z siedziby Wykonawcy
13. Oprogramowanie Systemowe: odrębne od Systemu oprogramowanie zainstalowane na Serwerze lub/i stacjach roboczych umożliwiające Użytkownikowi korzystanie z Systemu (np. system operacyjny, oprogramowanie baz danych).
14. Problem normalny (Problem o kodzie ważności „normalny”) – nieprawidłowe działanie Systemu Administracyjnego, które utrudnia ale nie uniemożliwia poprawnego funkcjonowania Systemu Administracyjnego lub jej części (w tym problemy związane z GUI i wydrukami).
15. Problem krytyczny (Problem o kodzie ważności „krytyczny”) - nieprawidłowe działanie Systemu Administracyjnego, które w pełni uniemożliwia jego poprawną eksploatację (w tym problemy związane z GUI i wydrukami) np. błędy w obliczeniach, błędy w wymianie danych itp., występująca na każdej stacji roboczej skonfigurowanej do pracy z Systemem Administracyjnym.
16. Serwer - komputer o dużej mocy obliczeniowej przeznaczony do obsługi Systemu i służący, po zainstalowaniu odpowiedniego oprogramowania, do gromadzenia i przetwarzania danych.
17. Sieć lokalna - całość funkcjonujących u Zamawiającego urządzeń komputerowych i oprogramowania, w tym sieci komputerowe LAN i WAN, serwery, dedykowane stacje robocze, drukarki wraz z oprogramowaniem systemowym, bazodanowym.
18. Stacja Robocza - komputer klasy PC przeznaczony do pracy w charakterze stanowiska roboczego umożliwiającego Użytkownikom indywidualnym korzystanie z Systemu.
19. System – działający u Zamawiającego zespół systemów informatycznych oraz aplikacji składający się z Systemu Administracyjnego, Systemu Cytostatycznego, Systemu Laboratoryjnego oraz Systemu Szpitalnego.
20. System Administracyjny – działający u Zamawiającego system informatyczny, którego producentem jest SIMPLE Sp. z o.o. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej., wspierający procesy administracyjne i zarządcze, składający się z następujących modułów:
- SIMPLE.ERP Finanse i księgowość
- SIMPLE.ERP Info
- SIMPLE.ERP Majątek trwały
- SIMPLE.ERP Obrót towarowy
- SIMPLE.ERP Personel
- SIMPLE.ERP Serwer raportów
- SIMPLE.ERP e-PIT
- SIMPLE.ERP Obieg dokumentów
- SIMPLE.ERP Jednolity Plik Kontrolny
- SIMPLE.CRM/BPM
- XPRIMER.HRM
-XPRIMER.Zarządzanie aparaturą
21. System Cytostatyczny – działające u Zamawiającego oprogramowanie BD CATO® wspierające proces obsługi wydawania leków cytostatycznych, którego producentem jest Becton Dickinson Austria GmBH.
22. System Laboratoryjny – działający u Zamawiającego informatyczny system Lab3000, wspierający pracę laboratorium szpitalnego, którego producentem jest INFOPUBLISHING Jacek Jeznach.
23. System Obsługi Zgłoszeń - system służący do zgłaszania usterek dostarczonego Systemu, dostępny poprzez witrynę internetową Wykonawcy
24. System Szpitalny – działający u Zamawiającego szpitalny system informacyjny CGM.CLININET.HIS oraz radiologiczny system informacyjny z archiwum obrazowym CGM.NETRAAD, dostarczone przez CGMP (CompuGroup Medical Polska) w ramach umowy nr 34/12 z dnia 27 stycznia 2012 r., obejmujący następujące moduły:
- system szpitalny klasy HIS (CliniNET)
- system obsługi apteki centralnej (moduł systemu CliniNET)
- system klasy RIS/PACS (NetRAAD II)
- system endoskopowy (EndoRAAD)
- system analizy kosztów leczenia (SakPRO)
- moduł rozliczeń z NFZ (STER)
- Centralny Węzeł Danych radiologicznych (CWT)
25. Umowa – niniejsza Umowa wraz z wszystkimi Załącznikami.
26. Usterka – nie będąca Błędem Krytycznym albo Błędem Blokującym, niezdolność pracy Systemu Szpitalnego zgodnie z Dokumentacją Użytkownika, zgłoszona przez Zamawiającego, a wcześniej zweryfikowana wstępnie pod kątem zasadności, która występuje na każdej Stacji Roboczej oraz wynikająca z przyczyn dotyczących Systemu Szpitalnego.
27. Usterka Systemu Cytostatycznego – nie będące Awarią lub Błędem Systemu Cytostatycznego nieprawidłowe działanie Systemu Cytostatycznego skutkujące ograniczeniem w realizacji funkcjonalności Systemu Cytostatycznego, występujące na każdej Stacji Roboczej oraz wynikające z przyczyn leżących po stronie Systemu Cytostatycznego.
28. USTERKA Systemu Laboratoryjnego – błąd w pracy systemu niewpływający na jego funkcjonalność (np. błędy w szablonach wydruku, drobne błędy funkcjonalne aplikacji)
29. Użytkownik - Zamawiający wraz ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi upoważniony do korzystania z Systemu.
30. Użytkownik indywidualny: upoważniona przez Zamawiającego osoba wyznaczona do obsługi i pracy w Systemie.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą iż:
a) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym w postaci serwisu umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia,
b) dysponują odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie załącznik nr 2
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie załącznik nr 2
1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym w postaci serwisu umożliwiającego realizację przedmiotu zamówienia.
2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnym do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do ich dysponowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji.
2. Podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 1a do specyfikacji. (Załącznik winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania).
3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
4. Załącznik nr 4 - oświadczenie RODO.
|
IV 4 4 data |
2018-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|