Dostawa surowców cukierniczych dla punktu gastronomicznego Kancelarii Sejmu.

Publication date 2018-09-13
End date 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Cukier i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616862-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158300005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa surowców cukierniczych dla punktu gastronomicznego Kancelarii Sejmu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a074d1a-b5ad-437b-9d28-781faf010943
Biuletyn 616862-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Sejmu
Regon 001103340
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 4/6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226942234
Zamawiajacy fax +48226941149
Zamawiajacy email biuro-zam@sejm.gov.pl
Adres strony url www.sejm.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Sejmu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sejm.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Sejmu, Biuro Inwestycyjno - Techniczne, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa surowców cukierniczych dla punktu gastronomicznego Kancelarii Sejmu.
Numer referencyjny BIT/3021-55/18(AMW)
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa surowców cukierniczych dla punktu gastronomicznego Kancelarii Sejmu.
Cpv glowny przedmiot 15830000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać zatwierdzenie zakładu i wpis do rejestru zakładów podlegających Urzędowej Kontroli Organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej i/lub Weterynaryjnej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi realizować zamówienie zgodnie z zasadami HACCP, co jest w stanie potwierdzić poprzez: 1) Certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju, wraz z oświadczeniem o prowadzeniu wewnętrznej kontroli jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP lub 2) Zaświadczenie /Decyzję /Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP; przedłożony dokument winien potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2017r. poz. 149 ze zm.).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Decyzję/Zaświadczenie/Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej /Weterynaryjnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością; 2) Certyfikat systemu HACCP wraz z oświadczeniem lub Decyzję/Zaświadczenie/Opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej/Weterynaryjnej potwierdzający, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i powinna zawierać Formularz asortymentowo-cenowy zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty. Formularz asortymentowo - cenowy należy złożyć w postaci wydruku podpisanego przez Wykonawcę oraz w postaci elektronicznej - wypełniony przez Wykonawcę arkusz kalkulacyjny na płycie CD lub innym nośniku. 2. Do oferty należy załączyć oświadczenia stanowiące Załącznik nr 3 i 4 do Rozdziału III SIWZ oraz: 1) dokument, np. dokument rejestrowy określający zasady reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy wykonawców z Polski). Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej; 3) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien: 1) zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: reprezentowanie wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zaciąganie w imieniu wykonawców zobowiązań, złożenie oferty wspólnie, prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. 2) być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców.
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Minimalna wartość dostaw
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Czas składania zamówień
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 85,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)