„Modernizacja systemu elektroakustycznego w Domu Kultury Sokolnia w Imielinie - etap III.”

Publication date 2018-09-13
End date 2018-09-21 00:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Kultury w Imielinie
Miejscowość Imielin
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616715-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuję dostawę sprzętu do systemu elektroakustycznego dla Miejskiego
Centrum Kultury w Imielinie w ramach zadania „Modernizacja systemu elektroakustycznego w Domu
Kultury Sokolnia w Imielinie - etap III” wraz instalacją ww. sprzętu obejmującą zabudowę urządzeń w
szafach teletechnicznych uruchomienie wstępne, montaż obiektowy urządzeń, wykonanie ruchomego
okablowania systemu, uruchomienie obiektowe systemu, programowanie systemów, zestrojeni
akustyczne systemu zgodnie z projektem technologicznym systemu elektroakustycznego, opracowanie
projektu wykonawczego konstrukcji nośnej głównych zespołów głośnikowych oraz wykonanie
konstrukcji nośnej, a także wykonanie dokumentacji powykonawczej i szkolenie obsługi. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
obejmujący przedmiary (specyfikacje dostawy i robocizna) oraz dokumentacja projektowa. Ze
względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe Wykonawcy wyceniają się na podstawie załączonych
przedmiarów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 991302ef-e4b7-48b4-9127-b5b7cf3eecd7
Biuletyn 616715-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Centrum Kultury w Imielinie
Regon 24359628900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Imielińska
Zamawiajacy adres numer domu 92
Zamawiajacy miejscowosc Imielin
Zamawiajacy kod pocztowy 41407
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 255 992
Zamawiajacy fax 322 255 070
Zamawiajacy email mck@imielin.pl
Adres strony url www.mck.imielin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Informacje dodatkowe zamawiajacy Brak
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mck.imielin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejskie Centrum Kultury w Imielinie, ul. Imielińska 92, 41-407 Imielin
Nazwa nadana zamowieniu „Modernizacja systemu elektroakustycznego w Domu Kultury Sokolnia w Imielinie - etap III.”
Numer referencyjny MCK.261.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuję dostawę sprzętu do systemu elektroakustycznego dla Miejskiego Centrum Kultury w Imielinie w ramach zadania „Modernizacja systemu elektroakustycznego w Domu Kultury Sokolnia w Imielinie - etap III” wraz instalacją ww. sprzętu obejmującą zabudowę urządzeń w szafach teletechnicznych uruchomienie wstępne, montaż obiektowy urządzeń, wykonanie ruchomego okablowania systemu, uruchomienie obiektowe systemu, programowanie systemów, zestrojeni akustyczne systemu zgodnie z projektem technologicznym systemu elektroakustycznego, opracowanie projektu wykonawczego konstrukcji nośnej głównych zespołów głośnikowych oraz wykonanie konstrukcji nośnej, a także wykonanie dokumentacji powykonawczej i szkolenie obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia obejmujący przedmiary (specyfikacje dostawy i robocizna) oraz dokumentacja projektowa. Ze względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe Wykonawcy wyceniają się na podstawie załączonych przedmiarów.
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Brak
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Brak
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Brak
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu zdolności technicznych lub zawodowej zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza: wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej trzy dostawy wraz z montażem urządzeń systemu elektroakustycznego o wartości, co najmniej 100 000 zł brutto każda oraz załączy dokumenty dowodzące, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Brak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu -Dokument opłaconej polisy (wraz z potwierdzeniem opłaty), a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie kryteriow selekcji Brak
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Brak
Inne dokumenty niewymienione -Formularz ofertowy wg. wzoru. - Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ww. ustawy, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Brak
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej; f) konieczność wykonania robót zamiennych o pracochłonności większej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie tych robót; j) zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powodujących konieczność dostosowania się do tych przepisów; k) konieczności aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów lub konieczność opracowania ekspertyz oraz opinii; l) konieczności poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii; m) opóźnienia w wykonaniu czynności i robót przygotowawczych do których zobowiązany jest Zamawiający. Termin zostanie wydłużony o czas, który jest niezbędny do wykonaniu czynności i robót przygotowawczych leżących po stronie Zamawiającego; n) wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP. 2) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy – w przypadku zmiany: a) stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych. W przypadku zmiany stawki podatku VAT – ceny jednostkowe netto nie mogą być inne niż zadeklarowane w kosztorysie ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona/powiększona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej/powiększonej stawki podatku VAT. b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana wynagrodzenia z tego tytułu wymaga złożenia wniosku Wykonawcy do Zamawiającego z uzasadnieniem. c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Zmiana wynagrodzenia z tego tytułu wymaga złożenia wniosku Wykonawcy do Zamawiającego z uzasadnieniem. d) wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP. 3. Dopuszcza się zmianę podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 4. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie Postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik Postępowania. Takimi zmianami są w szczególności zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym np. zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy, lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania Umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
IV 4 4 data 2018-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:55
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Brak

Criterion

Kryteria Okres gwarancji G (miesiące)
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Czas wykonania (T) dostawy wraz z montażem (dni kalendarzowe)
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena (C) (zł)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)