GuidZP400 |
991302ef-e4b7-48b4-9127-b5b7cf3eecd7
|
Biuletyn |
616715-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Centrum Kultury w Imielinie
|
Regon |
24359628900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Imielińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
92
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Imielin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41407
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 255 992
|
Zamawiajacy fax |
322 255 070
|
Zamawiajacy email |
mck@imielin.pl
|
Adres strony url |
www.mck.imielin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Brak
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mck.imielin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejskie Centrum Kultury w Imielinie, ul. Imielińska 92, 41-407 Imielin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Modernizacja systemu elektroakustycznego w Domu Kultury Sokolnia w Imielinie - etap III.”
|
Numer referencyjny |
MCK.261.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuję dostawę sprzętu do systemu elektroakustycznego dla Miejskiego
Centrum Kultury w Imielinie w ramach zadania „Modernizacja systemu elektroakustycznego w Domu
Kultury Sokolnia w Imielinie - etap III” wraz instalacją ww. sprzętu obejmującą zabudowę urządzeń w
szafach teletechnicznych uruchomienie wstępne, montaż obiektowy urządzeń, wykonanie ruchomego
okablowania systemu, uruchomienie obiektowe systemu, programowanie systemów, zestrojeni
akustyczne systemu zgodnie z projektem technologicznym systemu elektroakustycznego, opracowanie
projektu wykonawczego konstrukcji nośnej głównych zespołów głośnikowych oraz wykonanie
konstrukcji nośnej, a także wykonanie dokumentacji powykonawczej i szkolenie obsługi. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia
obejmujący przedmiary (specyfikacje dostawy i robocizna) oraz dokumentacja projektowa. Ze
względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe Wykonawcy wyceniają się na podstawie załączonych
przedmiarów.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Brak
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację oświadczenia
Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Brak
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację dokumentów
potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną
przez Zamawiającego. Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez
Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50
000,00 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego
kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w
którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień
Publicznych.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Brak
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w
postępowaniu zdolności technicznych lub zawodowej zamawiający będzie żądać od Wykonawcy,
którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza: wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane,a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu; Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co
najmniej trzy dostawy wraz z montażem urządzeń systemu elektroakustycznego o wartości, co
najmniej 100 000 zł brutto każda oraz załączy dokumenty dowodzące, że te dostawy i usługi
zostały wykonane należycie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Brak
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
-Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Zakresie warunkow udzialu |
-Dokument opłaconej polisy (wraz z potwierdzeniem opłaty), a w przypadku jej braku, innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - Wykaz dostaw lub
usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub
usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi
były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie
powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Brak
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Brak
|
Inne dokumenty niewymienione |
-Formularz ofertowy wg. wzoru. - Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art.
57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ww. ustawy, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o
której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie
prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Brak
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) zmiany
terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej rozumianej
jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i
zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które
uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia
siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do
minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania
siły wyższej; f) konieczność wykonania robót zamiennych o pracochłonności większej od robót
pierwotnie przewidzianych do wykonania. Termin zostanie wydłużony o czas niezbędny na wykonanie
tych robót; j) zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia, powodujących konieczność
dostosowania się do tych przepisów; k) konieczności aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na
postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów lub konieczność opracowania
ekspertyz oraz opinii; l) konieczności poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla
danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii; m) opóźnienia w wykonaniu
czynności i robót przygotowawczych do których zobowiązany jest Zamawiający. Termin zostanie
wydłużony o czas, który jest niezbędny do wykonaniu czynności i robót przygotowawczych leżących
po stronie Zamawiającego; n) wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6
ustawy PZP. 2) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy – w przypadku zmiany: a)
stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych. W przypadku zmiany stawki podatku
VAT – ceny jednostkowe netto nie mogą być inne niż zadeklarowane w kosztorysie ofertowym.
Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona/powiększona z odpowiednim zastosowaniem
zmniejszonej/powiększonej stawki podatku VAT. b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę
ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę. Zmiana wynagrodzenia z tego tytułu wymaga złożenia wniosku Wykonawcy
do Zamawiającego z uzasadnieniem. c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
Zmiana wynagrodzenia z tego tytułu wymaga złożenia wniosku Wykonawcy do Zamawiającego z
uzasadnieniem. d) wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP. 3.
Dopuszcza się zmianę podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując
spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże
spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie
publiczne dotychczasowy podwykonawca. 4. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane
w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie Postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na
krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik Postępowania. Takimi zmianami są w
szczególności zmiany o charakterze administracyjno – organizacyjnym np. zmiany dotyczące nazwy,
siedziby Wykonawcy, lub jego formy organizacyjno – prawnej w trakcie trwania Umowy, innych
danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i
rachunkowych w treści Umowy. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących
koniecznością zmiany umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o
tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2018-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:55
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Brak
|