Zakup sprzętu audiowizualnego

Publication date 2018-09-14
End date 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617477-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323212001, 323424006, 429800009, 232424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu audiowizualnego z podziałem na zadania:
1.1 Zadanie 1 - Aparaty telefoniczne.
1.2 Zadanie 2 – Tablice wyników do hal sportowych oraz nagłośnienie na pływalnie.
1.3 Zadanie 3 – Projektory.
1.4 Zadanie 4 – Stagebox cyfrowy, hazer, płyn do hazera oraz wzmacniacz słuchawkowy.
1.5 Zadanie 5 – Zestaw nagłośnieniowy.
1.6 Zadanie 6 – Zestaw konferencyjny/mównica.
1.7 Zadanie 7 – Projektor do dużej auli.
2. Poza dostawą Wykonawca zobowiązany się również do montażu sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego – dotyczy zadania 2,3 i 7.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym).
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum:
4.1 na zadania nr 1, 2, 4, 5 i 6 - 24 miesiące,
4.2 na zadania nr 3 i 7 - 36 miesięcy.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadania: 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
7. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 6dce13e0-8ff8-42da-b258-1fc73a36b921
Biuletyn 617477-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
Regon 6005921600000
Zamawiajacy adres ulica Dywizjonu 303
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Dęblin
Zamawiajacy kod pocztowy 08-521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 517 453
Zamawiajacy fax 261 517 452
Zamawiajacy email zp@wsosp.pl
Adres strony url www.wsosp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wsosp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsosp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Rektorat) kancelaria jawna – pok. nr 116 (Wjazd do Rektoratu możliwy również od strony os. Lotnisko, od ul. płk. Pilota Szczepana Ścibiora
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08 – 521 Dęblin - kancelaria jawna – pok. nr 116
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu audiowizualnego
Numer referencyjny Zp/pn/75/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu audiowizualnego z podziałem na zadania: 1.1 Zadanie 1 - Aparaty telefoniczne. 1.2 Zadanie 2 – Tablice wyników do hal sportowych oraz nagłośnienie na pływalnie. 1.3 Zadanie 3 – Projektory. 1.4 Zadanie 4 – Stagebox cyfrowy, hazer, płyn do hazera oraz wzmacniacz słuchawkowy. 1.5 Zadanie 5 – Zestaw nagłośnieniowy. 1.6 Zadanie 6 – Zestaw konferencyjny/mównica. 1.7 Zadanie 7 – Projektor do dużej auli. 2. Poza dostawą Wykonawca zobowiązany się również do montażu sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego – dotyczy zadania 2,3 i 7. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum: 4.1 na zadania nr 1, 2, 4, 5 i 6 - 24 miesiące, 4.2 na zadania nr 3 i 7 - 36 miesięcy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na zadania: 1, 2, 3, 4, 5, 6 i 7. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 7. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32321200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (zał. nr 2A do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 19 wzoru umowy
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Aparaty telefoniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32321200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - maksymalnie 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum: 24 miesięcy, 3. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 4. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tablice wyników do hal sportowych oraz nagłośnienie na pływalnię
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - maksymalnie 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1. Tablice wyników do hal sportowych oraz nagłośnienie na pływalnie: 1.1 Tablica wyników świetlna przenośna z wbudowanym pulpitem sterowniczym, przeznaczona do hal sportowych - 1 szt. 1.2 Halowa tablica wyników koszykówka, siatkówka, gry zespołowe z montażem - 1 szt. 1.3 Nagłośnienie na pływalnię - wzmacniacz, cztery głośniki - 1 zestaw 2. Poza dostawą Wykonawca zobowiązany się również do montażu sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum: 24 miesięcy. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 6. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Projektory
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32321200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówenia - maksymalnie 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1. Projektory (wraz z montażem) - 13 szt. 2. Poza dostawą Wykonawca zobowiązany się również do montażu sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego – dotyczy zadania 3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum: 36 miesięcy. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 6. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Stagebox cyfrowy, hazer, płyn do hazera oraz wzmacniacz słuchawkowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42980000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - maksymalnie 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1. Stagebox cyfrowy, hazer, płyn do hazera oraz wzmacniacz słuchawkowy: 1.1 Stagebox cyfrowy - 2 szt. 1.2 Wytwornica mgły - hazer - szt.1, 1.3 Płyn do hazera – 2 szt., 1.4 Wzmacniacz słuchawkowy 8 kanałowy – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum: 24 miesięcy. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 5. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestaw nagłośnieniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 23242400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - maksymalnie 21 dni roboczych od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw nagłośnieniowy (subwoofer + zestaw głośnikowy) - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum: 24 miesięcy. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 5. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zestaw konferencyjny/mównica
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - maksymalnie 21 dni od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1. Zestaw konferencyjny/mównica - 2 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum: 24 miesięcy. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 5. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Projektor do dużej auli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32321200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - maksymalnie 15 dni roboczych od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis 1. Projektor do dużej auli - szt.1 2. Poza dostawą Wykonawca zobowiązany się również do montażu sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego – dotyczy zadania nr 7. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do SIWZ (Formularzu ofertowym). 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy na okres minimum: 36 miesięcy. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 6. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia (od daty zawarcia umowy)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)