GuidZP400 |
264cbd51-2b3d-4d73-948f-4d4ccd313a42
|
Biuletyn |
616296-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Radomia
|
Regon |
670223451
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(48)3620283
|
Zamawiajacy fax |
(48)3620289
|
Zamawiajacy email |
bzp@umradom.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.radom.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.radom.pl/ra/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Radomiu Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 189 (wejście od ul. Żeromskiego 53, I piętro), 26-600 Radom
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę drukarki i czytników (skanerów) kodów kreskowych
|
Numer referencyjny |
BZP.271.1.573.2018.EF
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki biurkowej drukarki kodów kreskowych oraz 5 sztuk bezprzewodowych czytników (skanerów) kodów kreskowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w/w warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę
przez ustanowionego pełnomocnika, 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum)
pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4) Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa
w pkt. III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów,
zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed
notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania
tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu
braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez
Wykonawcę sprzętu o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim
przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty
(oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego sprzętu, opinia o nie gorszych parametrach technicznych
sprzętu zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego sprzętu wymaga zgody Zamawiającego, którą
Zamawiający udzieli niezwłocznie gdy otrzyma wymagane dokumenty.
|
IV 4 4 data |
2018-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze: Krajowa Izba Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień
Publicznych ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, Polska Tel.: +48 224587701; E-mail:uzp@uzp.gov.pl ; Faks: +48
224587700 Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
|