Dostawa mebli

Publication date 2018-09-14
End date 2018-09-26 00:00:00
Instytucja Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617466-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek, regałów, szaf, krzeseł i ławek, stolików i lady do rejestracji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0856af8d-469c-4c7b-a6ac-b96c7926c32b
Biuletyn 617466-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Regon 24083705400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-219
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 41 30 111
Zamawiajacy fax 32 41 30 112
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
Adres strony url www.szpital.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.sosnowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.sosnowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli
Numer referencyjny ZP-2200-42/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa biurek, regałów, szaf, krzeseł i ławek, stolików i lady do rejestracji.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie od 14 do 21 dni (w zależności od oferty Wykonawcy) od dnia podpisania umowy. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu opisy produktów, które mają być dostarczone tj.: katalogi, ulotki, opisy lub inne dokumenty zawierające informacje o wymaganych parametrach, cechach techniczno-użytkowych zaoferowanych produktów. Przedstawione – katalogi, ulotki, opisy lub inne dokumenty będą traktowane jako poglądowe natomiast określone szczegółowo parametry techniczno–użytkowe będą realizowane zgodnie z wymaganymi przez Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)