Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Czerwone: wagi najazdowej przenośnej, wagi magazynowej, kontenerów KP-7, pojemników do magazynowania, mebli metalowych, krzeseł, myjki ciśnieniowej, wózka magazynowego, palet, wózka do palet, ubrań ochronnych, gaśnic, apteczki, sorbentu. Miejsce dostawy: Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, Czerwone 57, 18-500 Kolno. |
GuidZP400 |
b7d40d30-7464-4d37-b13e-364ee601cedc
|
Biuletyn |
617278-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kolno
|
Regon |
45066986100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kolno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
862 782 567
|
Zamawiajacy fax |
862 789 136
|
Zamawiajacy email |
m.cwalina@gminakolno.pl
|
Adres strony url |
www.gminakolno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Reginalny Program Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa VI. Ochrona środowiska i racjonalne gospodarowanie jego zasobami Działanie 6.1 Efektywny system gospodarowania odpadami
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.ug.kolno.wrotapodlasia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia koperty
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Kolno, 18-500 Kolno ul. Wojska Polskiego 20, Biuro Obsługi Interesanta (II piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Czerwone
|
Numer referencyjny |
RG.ZP.271.16.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Czerwone: wagi najazdowej przenośnej, wagi magazynowej, kontenerów KP-7, pojemników do magazynowania, mebli metalowych, krzeseł, myjki ciśnieniowej, wózka magazynowego, palet, wózka do palet, ubrań ochronnych, gaśnic, apteczki, sorbentu. Miejsce dostawy: Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, Czerwone 57, 18-500 Kolno.
|
Cpv glowny przedmiot |
42923110-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-11-14T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, o których mowa w 1 – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz ofertowy wraz z formularzem/ami cenowym/i, 2) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wag
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42923110-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę wagi najazdowej przenośnej 1 szt. i wagi magazynowej 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pojemników i kontenerów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34928480-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę kontenerów KP-7, pojemników do magazynowania odpadów, szafy na materiały niebezpieczne i sorbentu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pozostałego wyposażenia PSZOK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-10-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zamówienie obejmuje dostawę mebli metalowych, krzeseł, myjki ciśnieniowej, wózka magazynowego, palet, wózka do palet, ubrania ochronne, gaśnice, apteczkę
|
| |