Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej

Publication date 2018-09-14
End date 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617307-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 351134003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
CZĘŚĆ I: sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej.
CZĘŚĆ II: sukcesywne dostawy odzieży roboczej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f60e1226-0df6-483b-8122-d97ebf22c5ef
Biuletyn 617307-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.
Regon 47079708100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Tokarzewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91842
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 160 209
Zamawiajacy fax 426 160 751
Zamawiajacy email przetargi@mpolodz.pl
Adres strony url www.mpolodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mpolodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpolodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej w postaci papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres MPO - Łódź Sp. z o.o. ul. Tokarzewskiego 2 91-842 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej
Numer referencyjny ZP/42/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I: sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej. CZĘŚĆ II: sukcesywne dostawy odzieży roboczej.
Cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Ewentualne pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 9.1. Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona kwotą wadium, która dla całości zamówienia wynosi 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Łączna kwota wadium jest sumą wadiów w odniesieniu do poszczególnych części: Część I: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych 00/100) Część II: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych 00/100) 9.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 9.2.1. W pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w: Bank Pekao SA III O/Łódź nr 21 1240 3060 1111 0000 3452 3764 z zaznaczeniem: „Wadium – ZP/42/2018 odzież”. 9.2.2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, a także poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) na okres związania ofertą licząc od ostatecznego terminu składania ofert. 9.3. Wadium w formach innych niż pieniężna należy złożyć w oryginale w oddzielnej kopercie razem z ofertą z oznaczeniem „Wadium – ZP/42/2018 odzież”. 9.4. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium w formie pieniężnej lub kserokopię wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 9.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 9.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9.8. Na podstawie art. 89 ust 1 punkt 7b) ustawy Pzp Zmawiający odrzuci ofertę, która nie została zabezpieczona akceptowalną formą wadium w odpowiedniej wysokości na warunkach określonych w ustawie Pzp i SIWZ. 9.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej - aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje następujące zmiany w treści umowy: 1) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z powodu okoliczności nieznanych stronom w chwili zawarcia umowy, 2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) obniżenia cen wykonawcy, zastosowania przez wykonawcę promocji i dodatkowych upustów, 4) zmian podmiotowych po stronie wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 5) zmiana terminu obowiązywania umowy w związku ze zmianami podmiotowymi po stronie Zamawiającego, 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 3. Wnioskodawcą ewentualnych zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZP/42/1/2018
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZP/42/2/2018
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35113400-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy odzieży roboczej.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)