GuidZP400 |
f60e1226-0df6-483b-8122-d97ebf22c5ef
|
Biuletyn |
617307-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania - Łódź Sp. z o.o.
|
Regon |
47079708100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Tokarzewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91842
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 160 209
|
Zamawiajacy fax |
426 160 751
|
Zamawiajacy email |
przetargi@mpolodz.pl
|
Adres strony url |
www.mpolodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mpolodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mpolodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej w postaci papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
MPO - Łódź Sp. z o.o. ul. Tokarzewskiego 2 91-842 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej
|
Numer referencyjny |
ZP/42/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
CZĘŚĆ I: sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej.
CZĘŚĆ II: sukcesywne dostawy odzieży roboczej.
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
2. Formularz cenowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
3. Dowód wniesienia wadium.
4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Ewentualne pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę.
6. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
9.1. Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona kwotą wadium, która dla całości zamówienia wynosi 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Łączna kwota wadium jest sumą wadiów w odniesieniu do poszczególnych części:
Część I: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych 00/100)
Część II: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysiące złotych 00/100)
9.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
9.2.1. W pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w: Bank Pekao SA III O/Łódź nr 21 1240 3060 1111 0000 3452 3764 z zaznaczeniem: „Wadium – ZP/42/2018 odzież”.
9.2.2. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, a także poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) na okres związania ofertą licząc od ostatecznego terminu składania ofert.
9.3. Wadium w formach innych niż pieniężna należy złożyć w oryginale w oddzielnej kopercie razem z ofertą z oznaczeniem „Wadium – ZP/42/2018 odzież”.
9.4. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium w formie pieniężnej lub kserokopię wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona.
9.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
9.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
9.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
9.8. Na podstawie art. 89 ust 1 punkt 7b) ustawy Pzp Zmawiający odrzuci ofertę, która nie została zabezpieczona akceptowalną formą wadium w odpowiedniej wysokości na warunkach określonych w ustawie Pzp i SIWZ.
9.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej - aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje następujące zmiany w treści umowy:
1) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z powodu okoliczności nieznanych stronom w chwili zawarcia umowy,
2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
3) obniżenia cen wykonawcy, zastosowania przez wykonawcę promocji i dodatkowych upustów,
4) zmian podmiotowych po stronie wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
5) zmiana terminu obowiązywania umowy w związku ze zmianami podmiotowymi po stronie Zamawiającego,
6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3. Wnioskodawcą ewentualnych zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
|
IV 4 4 data |
2018-09-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|