Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów opatrunkowych i obłożeń operacyjnych

Publication date 2018-09-14
End date 2018-09-24 00:00:00
Instytucja Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617188-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331411104, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych sterylnych, niesterylnych, plastrów oraz różnego rodzaju obłożeń, zestawów medycznych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – Materiały opatrunkowe niesterylne i kompresy, opatrunki sterylne, Zadanie nr 2 – Opatrunki sterylne i przylepce, Zadanie nr 3 – Materiały opatrunkowe sterylne, Zadanie nr 4 – Ubrania chirurgiczne j.u, czepki, zestawy do zabiegów, fartuchy chirurgiczne, Zadanie nr 5 – Zestawy do porodu, zestawy dla noworodka, koszule położnicze.
Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. 2017.211 ze zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania od 1 do 5 (zadanie nie podlega podziałowi). W przypadku gdy oferta jednego Wykonawcy złożona na więcej niż jedno zadanie niniejszego postępowania, okaże się najkorzystniejsza, Zamawiający zawrze jedną umowę na realizację zamówienia publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w zestawieniu asortymentowo-cenowym przedmiotu zamówienia dołączony jako Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 89e1e814-2e9b-45a4-8804-2f36d8d863db
Biuletyn 617188-N-2018
Zamawiajacy nazwa Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
Regon 29050391100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prosta
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25371
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 618 525
Zamawiajacy fax 413 687 424
Zamawiajacy email szpial@szpgin.kielce.pl
Adres strony url www.szpgin.kielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpgin.kielce.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpgin.kielce.pl
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów opatrunkowych i obłożeń operacyjnych
Numer referencyjny SAG ZP-11/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych sterylnych, niesterylnych, plastrów oraz różnego rodzaju obłożeń, zestawów medycznych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 – Materiały opatrunkowe niesterylne i kompresy, opatrunki sterylne, Zadanie nr 2 – Opatrunki sterylne i przylepce, Zadanie nr 3 – Materiały opatrunkowe sterylne, Zadanie nr 4 – Ubrania chirurgiczne j.u, czepki, zestawy do zabiegów, fartuchy chirurgiczne, Zadanie nr 5 – Zestawy do porodu, zestawy dla noworodka, koszule położnicze. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. 2017.211 ze zm.). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania od 1 do 5 (zadanie nie podlega podziałowi). W przypadku gdy oferta jednego Wykonawcy złożona na więcej niż jedno zadanie niniejszego postępowania, okaże się najkorzystniejsza, Zamawiający zawrze jedną umowę na realizację zamówienia publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w zestawieniu asortymentowo-cenowym przedmiotu zamówienia dołączony jako Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający, oprócz złożenia stosownego oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ będzie żądać na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 poz. 1126) następujących dokumentów: Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
Inne dokumenty niewymienione Wykaz dokumentów które należy dołączyć do oferty przetargowej (tj. do daty składania ofert): Ofertę przetargową – Załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę asortymentowo-cenową – Załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga od Wykonawcy informacji dotyczących metody i parametrów sterylizacji kompresów gazowych niejałowych wyszczególnionych w Zadaniu nr 1, w punkcie 2, 3, 4, 5 i 15 (Załącznik nr 2 do SIWZ). Dokumenty potwierdzające, że oferowany w postępowaniu przetargowym asortyment dopuszczony jest do obrotu na terenie RP i spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017.211 ze zm.), tj. posiadają, zgodnie z przyjętą klasyfikacją, następujące dokumenty: a) Certyfikat CE i/lub Deklarację zgodności, b) Dokument potwierdzający zgłoszenie i/lub wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania (dotyczy wyrobów objętych obowiązkiem zgłoszenia/wpisu do ww. rejestru, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami) UWAGA! Jeżeli zgodnie z obowiązującymi przepisami oferowane w przetargu wyroby nie wymagają posiadania któregoś z ww. dokumentów – Wykonawca składa stosowne oświadczenie z zaznaczeniem, której pozycji ono dotyczy. Próbki proponowanych materiałów opatrunkowych i obłożeń operacyjnych zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Ilość wymaganych próbek do oceny jakościowej Zamawiający określił pod tabelami asortymentowo-cenowymi (Załącznik nr 2 do SIWZ). Złożone próbki winny być oryginalnie zapakowane, dokładnie opisane tzn. opis winien zawierać min. nazwę artykułu, nr katalogowy (jeżeli posiada), producenta, numer serii, datę ważności itp. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia, że zaoferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa &7 projektu umowy dołączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako Załącznik nr 5
IV 4 4 data 2018-09-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe niesterylne i kompresy, opatrunki sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy materiałów opatrunkowych niesterylnych i kompresów oraz opatrunków sterylnych zgodnych z opisem i ilościami zawartymi w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opatrunki sterylne i przylepce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy opatrunków i przylepców zgodnych z ilościami i opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Materiały opatrunkowe sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zakupu jest sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy materiałów opatrunkowych sterylnych zgodnych z opisem i ilościami określonymi w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ubrania chirurgiczne j.u., czepki, zestawy do zabiegów, fartuchy chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zakupu jest sukcesywna dostawa przez okres 12 miesięcy od daty zwarcia umowy ubrań chirurgicznych jednorazowego użytku, czepków, zestawów do wykonywania zabiegów, fartuchów chirurgicznych i pozostałego asortymentu wyszczególnionego w Załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zestawy do porodu, zestawy dla noworodka, koszule położnicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa w terminie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy zestawów do porodu, zestawów dla noworodka, koszul położniczych, serwet, podkładów oraz pozostałego asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)