GuidZP400 |
11b7e55c-0b1f-4f1a-9cd8-12dca14409b0
|
Biuletyn |
616643-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Kętrzynie
|
Regon |
510929362
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marii Curie-Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kętrzyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
897 512 502
|
Zamawiajacy fax |
897 513 797
|
Zamawiajacy email |
szpital.ketrzyn@szpital-ketrzyn.pl
|
Adres strony url |
http://szpital-ketrzyn.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://szpital-ketrzyn.pl/index.php/ogloszenia/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://szpital-ketrzyn.pl/index.php/ogloszenia/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty mogą być składane wyłącznie w następujący sposób: drogą pocztową na adres Zamawiającego lub dostarczone do siedziby Zamawiającego, do sekretariatu.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Ketrzynie, ul. M. C. Skłodowskiej 2, 11-400 Kętrzyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie
|
Numer referencyjny |
19/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, określonych szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, których celem byłaby częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów o wielkości nie większej niż 20% wartości szacunkowej brutto, ustalonej na podstawie kosztorysu inwestorskiego zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję na obrót wyrobami medycznymi lub inny dokument równoważny umożliwiający obrót przedmiotem zamówienia albo oświadczą, że obrót przedmiotem zamówienia nie wymaga przedłożenia ww. dokumentów.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) koncesja, zezwolenie lub licencja na obrót wyrobami medycznymi lub inny dokument równoważny umożliwiający obrót przedmiotem zamówienia albo oświadczenie, że obrót przedmiotem zamówienia nie wymaga przedłożenia ww. dokumentów;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) deklaracja zgodności zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z 20.05.2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017, poz. 211);
2) dokumenty producenta takie jak: karty charakterystyki, katalogi, prospekty lub ulotki, zawierające opis składu jakościowego, ilościowego, spektrum działania i instrukcję użytkowania oraz informacje potwierdzające spełnienie szczegółowych wymagań opisanych w formularzu cenowym. Dokumenty te muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Wykonawca wskaże na dołączonym dokumencie, którego konkretnie pakietu i pozycji asortymentowej dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w at. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r, poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
1. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia,
z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 419) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działanie w celu zachowania ich poufności.
2. W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie
z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty w sposób niebudzący wątpliwości, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią taką tajemnicę. Strony zawierające informacje, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny być oddzielnie ze sobą połączone, ale ponumerowane z zachowaniem kontynuacji numeracji stron oferty.
|
IV 4 4 data |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Materiał opatrunkowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Przylepce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek z wkładem chłonnym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załączniki nr 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki lecznicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki różne B
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiety zabiegowe jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Tupfery, setony jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki hydrożelowe, opatrunek aktywowany roztworem Ringera
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunek z gazy nasączony parafiną i chlorheksydyną
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy opatrunkowe do terapii ciśnieniowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Kompresy włókninowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Podkłady chłonne na rolce bibułowo – foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Podkłady chłonne na rolce bibułowo – foliowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 a do SIWZ.
|
| |