GuidZP400 |
a874634b-f980-4ba7-8095-6af151b8557f
|
Biuletyn |
617176-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
|
Regon |
27150341000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Strzelców Bytomskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chorzów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 499 115
|
Zamawiajacy fax |
322 413 952
|
Zamawiajacy email |
zp@zsm.com.pl
|
Adres strony url |
http://www.zsm.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zsm.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zsm.com.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie tradycyjnej papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów - Biuro Podawcze Zespołu Szpitali Miejskich
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi wraz z opieką serwisową dla Komórek Organizacyjnych SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie
|
Numer referencyjny |
SP ZOZ ZSM/ZP/84/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi wraz z opieką serwisową dla Komórek Organizacyjnych SPZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 3 pakiety:
Pakiet 1: zakup i dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz systemowym wraz z konfiguracją, instalacją i usługą opieki serwisowej oraz zakup i dostawa monitorów komputerowych
Pakiet 2 : zakup i dostawa drukarek wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej
Pakiet 3: zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej
2. Stacje robocze zakupywane w niniejszym postępowaniu wykorzystywane będą do pracy ze szpitalnym systemem HIS, ERP oraz jako stacje biurowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek rozumiany w ten sposób, iż Wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował z należytą starannością co najmniej 2 zamówienia (odpowiadające zakresem i rodzajem aktualnemu zamówieniu) odpowiednio na kwotę nie mniejszą niż:
- 150 000 zł dla pakietu 1
- 10 000 zł dla pakietu 2
- 10 000 zł dla pakietu 3
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą spełniać łącznie warunki określone w pkt. wyżej z zastrzeżeniem uwagi poniżej:
a) w przypadku warunku określonego w punkcie wyej zostanie on spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełni w całości stawiane przez Zamawiającego wymaganie w tym zakresie.
b) każdy z Wykonawców samodzielnie jest zobowiązany do wykazania braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa powyżej.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga
|
Zakresie warunkow udzialu |
- wykaz wykonanych zamówień (dostaw lub usług), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia (dostawy lub usługi*) zostały wykonane
- dowody dla wykonanych zamówień (dostaw lub usług) określające czy zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane
UWAGA: jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wymaga
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Dla Pakietu 1:
-Oświadczenia Wykonawcy, że gwarantuje wsparcie techniczne producenta zestawu komputerowego (stacja robocza i monitor) oraz że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy i pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski, a wszystkie komponenty i podzespoły komputera pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane
-Wynik testu wydajności obliczeniowej procesora (PassMark Performance Test).
b) Dla Pakietu 2 i Pakietu 3:
-Oświadczenie producenta lub dokument potwierdzający posiadanie przez serwis autoryzacji w zakresie sprzedaży oraz napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych w przypadku gdy Wykonawca zaznaczył w załączniku 3B pkt.23 oraz 3C pkt 26 do SIWZ, że posiada autoryzację)
Wykonawca składa dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia w zakresie, w którym składana jest oferta
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) wypełniony Formularz ofertowy wg załącznika nr 1,
b) Specyfikacja asortymentowo –cenowa (SAC)” wg załącznika nr 2,
c) Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – wg załącznika nr 3,
d) Wykonawca korzystający z zasobów podmiotów trzecich załącza oświadczenie podmiotu zasobu jego zobowiązanie o przekazaniu zasobów zgodnie z załącznikiem nr 8 (jeżeli dotyczy)
e) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 SIWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”.
f) Pełnomocnictwo lub upoważnienie – jeżeli dotyczy
g) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 UPZP przekazuje Zamawiającemu oświadczenie lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 UPZP – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie oraz załącznik mają być złożone zgodnie z treścią punktu 5.8 - 5.13 SIWZ. Zamawiający uzna żądanie za spełnione, kiedy Wykonawca w ciągu 3 dni przekaże Zamawiającemu oświadczenie (wraz z ewentualnymi dowodami) faksem lub e-mailem przy założeniu niezwłocznego przekazania pisemnego oryginału na adres Zamawiającego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przystępując do przetargu Wykonawca, który zamierza złożyć ofertę na wszystkie pakiety zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12 800 zł (słownie: dwanaście tysięcy osiemset złotych 00/100)
2. Wykonawcy składający ofertę na pojedynczy pakiet wnoszą wadium zgodnie z informacją podaną poniżej.
Kwota wadium
Pakiet nr 1 – zakup i dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz systemowym wraz z konfiguracją, instalacją i usługą opieki serwisowej oraz zakup i dostawa monitorów komputerowych 12 000,00 zł
Pakiet nr 2 – zakup i dostawa drukarek wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej 600,00 zł
Pakiet nr 3 – zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej 200,00 zł
3. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach:
-pieniądzu,
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych,
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 110, z późn.zm)
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zamawiającego:
ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517
5. Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego.
6. W przypadku innych niż pieniądz form wadium Wykonawca dostarcza gwarancję lub poręczenie w oryginale do KASY Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie (może być listowne) przed upływem terminu składania ofert (dopuszcza się złożenie gwarancji lub poręczenia wraz z ofertą).
7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu: „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeniami peryferyjnymi wraz z opieką serwisową dla Komórek Organizacyjnych SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie” SP ZOZ ZSM/ZP/84/2018”
8. Oferta Wykonawcy, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej formie i wysokości zostanie odrzucona.
9. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
10. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 UPZP.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
a) którego oferta została wybrana
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7.12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a UPZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
-Zgodnie z UPZP nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W związku z powyższym Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert ma prawo zastrzec, że nie mogą być one udostępniane oraz jest zobowiązany wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji podawanych podczas otwarcia ofert tj. nazwy (firmy) oraz adresów Wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. 2018 poz. 419) przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie SIWZ (załącznik nr 11). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt. 13 załącznika nr 1 do SIWZ – „Formularz ofertowy”.
RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1: zakup i dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych z oprogramowaniem biurowym oraz systemowym wraz z konfiguracją, instalacją i usługą opieki serwisowej oraz zakup i dostawa monitorów komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ zawierającym opis zadania, parametry przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne oraz wymagania w zakresie oprogramowania, konfiguracji, instalacji i usług opieki serwisowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 : zakup i dostawa drukarek wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ zawierającym opis zadania, parametry przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne oraz wymagania w zakresie oprogramowania, konfiguracji, instalacji i usług opieki serwisowej.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3: zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z konfiguracją i usługą opieki serwisowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 3 do SIWZ zawierającym opis zadania, parametry przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne oraz wymagania w zakresie oprogramowania, konfiguracji, instalacji i usług opieki serwisowej.
|
| |