Konserwacja wraz z usługami serwisowymi umożliwiającymi bieżącą eksploatację systemów informatycznych Eskulap i Impuls

Publication date 2018-09-17
End date 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Milicz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 618025-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722670004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje usługę konserwacji wraz z usługami serwisowymi umożliwiającymi bieżącą eksploatację systemów informatycznych Eskulap i Impuls , o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Pzp,
Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany we wzorze umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ i Załącznikach od nr 1 do nr 5, (po zawarciu umowy załączniki od Nr 1 do Nr 5 będą załącznikami do umowy) .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec9d5a58-7683-49f9-8b03-b02027be67c8
Biuletyn 618025-N-2018
Zamawiajacy nazwa Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 021370427
Zamawiajacy adres ulica Grzybowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Milicz
Zamawiajacy kod pocztowy 56-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3846754,
Zamawiajacy fax 71 38 40 652
Zamawiajacy email sz@mcm-milicz.pl ,
Adres strony url www.mcm-milicz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mcm-milicz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcm-milicz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy przesyłać na adres: Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o., 56–300 Milicz, ul. Grzybowa 1, lub składać w biurze Zarządu Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu - I piętro pokój Nr 5/2 D
Nazwa nadana zamowieniu Konserwacja wraz z usługami serwisowymi umożliwiającymi bieżącą eksploatację systemów informatycznych Eskulap i Impuls
Numer referencyjny MCM/WSM/ZP16/2018
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje usługę konserwacji wraz z usługami serwisowymi umożliwiającymi bieżącą eksploatację systemów informatycznych Eskulap i Impuls , o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany we wzorze umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ i Załącznikach od nr 1 do nr 5, (po zawarciu umowy załączniki od Nr 1 do Nr 5 będą załącznikami do umowy) .
Cpv glowny przedmiot 72267000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje powtórzenie (udzielenie) Wykonawcy podobnych usług do zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 1-2 Pzp. Ceny tych usług będą naliczane w oparciu o cennik usług uzupełniających podanych przez Wykonawcę w ofercie i w Załączniku nr 4.
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania przynajmniej jednej usługi, której przedmiotem było świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i konserwacji oprogramowania Eskulap o wartości min. 100 000,00 zł brutto/rok oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymogów udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zaakceptowany na każdej stronie Załącznik Nr 4 do SIWZ (wzór umowy) oraz Załączniki od Nr 1 do Nr 5. 4. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 5. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 2 do SIWZ Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w następującym zakresie: 1) Zmiana terminu realizacji umowy - w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienia siły wyższej; ewentualne przedłużenie terminu realizacji umowy w związku z niewykorzystaniem przez Zamawiającego wartości brutto umowy; 2) zawieszenie realizacji umowy lub rozwiązanie umowy – w związku z wystąpieniem okoliczności niezależnych od Stron umowy, np. wystąpienia siły wyższej, ogłoszenia upadłości Wykonawcy, utraty przez Wykonawcę autoryzacji producentów uprawniających do świadczenia usług stanowiących przedmiot umowy, 3) Zmiana po którejkolwiek ze stron osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub osób uprawnionych do wprowadzania Zgłoszeń Serwisowych 4) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: - zmiana cen – w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia Wykonawcy za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, - obniżki cenowe i czasowe promocje nie wymagają wprowadzania zmian w zawartej umowie 5) Zmiana danych Wykonawcy (np. adres siedziby, zmiana formy prawnej) 6) Innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą. 7) Zamawiający przewiduje powtórzenie (udzielenie) Wykonawcy podobnych usług do zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp na zasadach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 1-2 Pzp. 8) Zmiany będą wprowadzane z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, z podaniem ich uzasadnienia. 9) Wszelkie zmiany nastąpią w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia że wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku Nr 5 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Cena usług dodatkowych
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)