Dostawa systemu zarządzania kontami uprzywilejowanymi

Publication date 2018-09-17
End date 2018-09-27 00:00:00
Instytucja Najwyższa Izba Kontroli
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613540-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 488220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa komponentów zaoferowanego Systemu (sprzęt/oprogramowanie) spełniających minimalne wymagania funkcjonalne Zamawiającego wraz z 3 letnim wsparciem technicznym producenta licząc od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy;
2) Wdrożenie (instalacja i konfiguracja) dostarczonego Systemu;
3) Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej;
4) Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia administratorów zaoferowanego Systemu;
5) Przeprowadzenie przez Wykonawcę dwóch szkoleń użytkowników zaoferowanego Systemu;
6) Świadczenie Asysty Technicznej Wykonawcy;
7) Przeprowadzenie jednego/dwóch technicznych warsztatów produktowych;
8) Udzielenie gwarancji Wykonawcy, na prawidłowe, w pełni zgodne z jego przeznaczeniem, funkcjonowanie Systemu zarządzania kontami uprzywilejowanymi od zakończenia wdrożenia Systemu do upływu okresu gwarancji producenta.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b13a610a-a060-4506-840e-8d29ab8bee7c
Biuletyn 613540-N-2018
Zamawiajacy nazwa Najwyższa Izba Kontroli
Regon 5200000
Zamawiajacy adres ulica Filtrowa
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-056
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 445 000,
Zamawiajacy fax 22 4445415
Zamawiajacy email nik_zp@nik.gov.pl,
Adres strony url www.nik.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Naczelny organ kontroli państwiowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy złożyć pisemnie pod rygorem odrzucenia
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Najwyższa Izba Kontroli, 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa systemu zarządzania kontami uprzywilejowanymi
Numer referencyjny BGO-BGZ.261.052.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa komponentów zaoferowanego Systemu (sprzęt/oprogramowanie) spełniających minimalne wymagania funkcjonalne Zamawiającego wraz z 3 letnim wsparciem technicznym producenta licząc od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy; 2) Wdrożenie (instalacja i konfiguracja) dostarczonego Systemu; 3) Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej; 4) Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkolenia administratorów zaoferowanego Systemu; 5) Przeprowadzenie przez Wykonawcę dwóch szkoleń użytkowników zaoferowanego Systemu; 6) Świadczenie Asysty Technicznej Wykonawcy; 7) Przeprowadzenie jednego/dwóch technicznych warsztatów produktowych; 8) Udzielenie gwarancji Wykonawcy, na prawidłowe, w pełni zgodne z jego przeznaczeniem, funkcjonowanie Systemu zarządzania kontami uprzywilejowanymi od zakończenia wdrożenia Systemu do upływu okresu gwarancji producenta.
Cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Usługi Asysty Technicznej Wykonawcy, w zakresie objętym umową podstawową. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp po przeprowadzonych negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą usług, w ramach których zostaną ustalone warunki realizacji przedmiotu zamówienia.
Okres w miesiacach 37
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu oferowanego systemu zarządzania kontami uprzywilejowanymi, o wartości co najmniej 300 000 zł brutto każde. Zamawiający nie wyraża zgody na „sumowanie doświadczenia”, tzn. wszystkimi zamówieniami musi się wykazać Wykonawca lub podmiot użyczający zasoby. W przypadku, gdy np. jednym zmówieniem wykazuje się Wykonawca, a drugim podmiot użyczający zasoby, Zamawiający uzna, że powyższy warunek nie został spełniony. W przypadku konsorcjów, obydwoma zamówieniami musi wykazać się jeden z członków konsorcjum. 2. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, z których każda posiada: (i) ważny certyfikat w zakresie oferowanego systemu zarządzania kontami uprzywilejowanymi wystawiony przez producenta tego systemu lub dokument równoważny (np. zaświadczenia o zdaniu wszystkich egzaminów wymaganych do uzyskania certyfikatu producenta oprogramowania), oraz (ii) doświadczenie w postaci dwóch przeprowadzonych wdrożeń oferowanego systemu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 500.000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2. wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane. W wykazie należy wskazać tylko te zamówienia, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu. 3. dowody określające czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Dokumentacja techniczna potwierdzająca spełnianie opcji zaznaczonej przez Wykonawcę w kryteriach 4 i 5. Dopuszcza się dołączenie takiej dokumentacji w języku angielskim bez tłumaczenia na język polski. 2. Zamawiający, po otwarciu ofert i przed wyborem oferty najkorzystniejszej, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej do zaprezentowania przez niego spełniania przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań funkcjonalnych, o których mowa w SIWZ w szczególności w OPZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia prezentacji w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Filtrowej 57, w terminie określonym przez Zamawiającego, nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania mu wezwania, zgodnie z danymi do kontaktu wskazanymi w ofercie Wykonawcy. W prezentacji musi uczestniczyć przedstawiciel Wykonawcy uprawniony do działania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. Dostarczona wersja testowa urządzeń musi być pod względem funkcjonalności zgodna z OPZ oraz ofertą Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie prezentacji funkcjonalności na wersji wirtualnej urządzeń które muszą w pełni odpowiadać pod względem funkcjonalnym oferowanym urządzeniom fizycznym.
Inne dokumenty niewymienione pkt 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 8 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. pkt 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 3 do SIWZ – zobowiązanie winno być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, zgodnie z odpowiednim, aktem rejestracyjnym). pkt 3. Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w pkt III.4 ogłoszenia. pkt 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4, składa dokumenty właściwe w zakresie uregulowanym w § 7 oraz 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126). pkt 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3 składa każdy z tych Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 13.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VIII. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1 pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 5.2 innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ul. Filtrowej 57 w Sekretariacie Biura Rachunkowości, pok. 23, a jego kopia załączona do oferty. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 6.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta / poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, 6.3 kwota gwarancji / poręczenia, 6.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 6.5 bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta / Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium oraz jego przepadku, określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty w szczególności w następujących przypadkach: 1) W przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie, 2) W wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz. 3) W zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie. 4) Zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy. Takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych. 5) Istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości. 6) Uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy. 7) Konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy/usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy/usługi. 2. W opisanych w pkt 1 przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena Umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia, 3. W opisanych w pkt 1 przypadkach dopuszcza się zastąpienie Wykonawcy, nowym wykonawcą (art. 144 ust. 1 pkt 4 lit. a) ustawy Pzp), jeżeli nowy Wykonawca jest następcą prawnym Wykonawcy lub przejął zobowiązania Wykonawcy związane z wykonaniem przedmiotu Umowy, lub odpowiada osobiście lub majątkowo za wykonanie Umowy.
IV 4 4 data 2018-09-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest, pod rygorem utraty wadium na podstawie art. 46 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, do: 1) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 3% ceny ofertowej brutto; 2) dostarczenia Zamawiającemu kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, ważnych certyfikatów potwierdzających kwalifikacje osób, o których mowa w pkt V. 1.2 2) b) SIWZ oraz dodatkowych osób w przypadku wskazania większej niż wymagana minimalna ilość osób w kryterium oceny ofert nr 3. 2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Criterion

Kryteria Zaoferowanie dodatkowego jednodniowego technicznego warsztatu produktowego w zakresie zaoferowanego systemu
Znaczenie 2,00
  
Kryteria Liczba posiadanych przez Wykonawcę inżynierów z certyfikacją producenta oferowanego Systemu i doświadczeniem w przeprowadzaniu jego wdrożeń oraz serwisowaniu
Znaczenie 3,00
  
Kryteria Dostarczenie wraz z oferowanym Systemu zintegrowanej funkcjonalności skanowania podatności w zakresie
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 55,00
  
Kryteria Termin dostawy wszystkich komponentów Systemu od dnia podpisania umowy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Architektura rozwiązania
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)