Dostawa sprzętu laboratoryjnego i diagnostycznego niezbędnego do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego

Publication date 2018-09-17
End date 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rzeszowski
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617751-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ad605cac-180c-4331-8cce-93437ad6245b
Biuletyn 617751-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rzeszowski
Regon 69156004000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rejtana
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 721 018
Zamawiajacy fax 178 721 262
Zamawiajacy email org@univ.rzeszow.pl
Adres strony url www.ur.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ur.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ur.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawy P.z.p. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Dokumenty złożone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody na sporządzenie oferty w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Rzeszowski Dział Zamówień Publicznych, 35-310 Rzeszów, ul. S. Pigonia 6, budynek A4, pokój nr 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu laboratoryjnego i diagnostycznego niezbędnego do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego
Numer referencyjny ZP/UR/124/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Uniwersytet Rzeszowski; 35-959 Rzeszów, al. Rejtana 16c, reprezentowany przez Rektora, tel. (17) 8721000  Inspektorem Ochrony Danych w Uniwersytecie Rzeszowskim jest Krystian Antochów, adres email: antochow@ur.edu.pl, tel. (17) 8723439  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawa sprzętu laboratoryjnego i diagnostycznego niezbędnego do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego (ZP/UR/124/2018), prowadzonym w trybie przetarg nieograniczony  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wypełniony i podpisany Formularz cenowy odpowiednio dla zadań 1,2,3 (Należy obowiązkowo wypełnić wymagane kolumny) Pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej prze notariusza)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Dodatkowe składane obligatoryjnie Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie niniejsze oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1: Dostawa materiałów laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2: Dostawa rotatora do próbówek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3: Dostawa termobloku z blokiem grzejnym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)