Publication date |
2018-09-17 |
End date |
2018-09-25 00:00:00 |
Instytucja |
Powiat Jarociński |
Miejscowość |
Jarocin |
Województwo |
wielkopolskie |
Branża |
- Pomoce naukowe,
- Pakiety oprogramowania multimedialnego,
- Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
617937-N-2018 |
Document type |
ZP-400 |
Cpv code |
391621006, 370000008, 485200009, 375300002, 391621106 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
GuidZP400 |
ad8e99b2-c0d6-4178-8398-7666774875e7
|
Biuletyn |
617937-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Jarociński
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Niepodległości 10-12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jarocin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
627 472 920
|
Zamawiajacy fax |
627 473 337
|
Zamawiajacy email |
starostwo@powiat-jarocinski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat-jarocinski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie jest współfinansowane z Wielkopolskiego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat-jarocinski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10; 63-200 Jarocin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa doposażenia Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie w pomoce dydaktyczne oraz specjalistyczny sprzęt realizowana w ramach Projektu "Podniesienie jakości kształcenia w Zespole Szkół Specjalnych w Jarocinie
|
Numer referencyjny |
R.RI.272.21.2018.BU
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie w pomoce dydaktyczne oraz specjalistyczny sprzęt realizowana w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia w Zespole Szkół Specjalnych w Jarocinie” finansowanego ze środków Unii Europejskiej z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Sprzęt zaoferowany winien posiadać parametry nie gorsze niż wskazane w Załącznikach nr 1a do 1g do SIWZ.
Zamówienie zostało podzielone na 7 części.
Część I – Artykuły papierniczo-artystyczne
Część II – Wyposażenie pracowni logopedycznej,
Część III – Materiały multimedialne,
Część IV – Sprzęt i artykuły rehabilitacyjne,
Część V – Wyposażenie pracowni rewalidacji,
Część VI – Wyposażenie pracowni wczesnego wspomagania,
Część VII– Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1a do 1g do niniejszej specyfikacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
2) oświadczenia wymienione w rozdziale VIII.1.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. i 3.2. do SIWZ,
3) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów w przypadku gdy Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na te zasoby,
4) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. XII pkt 3 i 4 SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ochrona danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Jarociński; adres siedziby i dane kontaktowe: Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin tel. 62 747 15 96, fax 62 747 33 37; adres e mail: sekretariat@powiat-jarocinski.pl.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Jarocinie jest Pan Roman Król; kontakt e mail: ido@powiat-jarocinski.pl.*.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę doposażenia Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie w pomoce dydaktyczne oraz specjalistyczny sprzęt realizowana w ramach projektu „Podniesienie jakości kształcenia w Zespole Szkół Specjalnych w Jarocinie”; znak sprawy: R.RI.272.21.2018.BU prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
9) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca musi wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pozyskał, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. Obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzecie, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca złoży w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie zawarte w formularzu oferty o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO.
*Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Artykuły papierniczo-artystyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Artykuły papierniczo-artystyczne. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załaczniku nr 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni logopedycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni logopedycznej. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Materiały multimedialne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48520000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Materiały multimedialne. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1c do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt i artykuły rehabilitacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37530000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt i artykuły rehabilitacyjne. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1d do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni rewalidacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni rewalidacji. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1e do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni wczesnego wspomagania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
37530000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni wczesnego wspomagania. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1f do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162110-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczej. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w załączniku nr 1g do SIWZ.
|
| |