GuidZP400 |
54b04728-8e25-4275-8b61-4dc44a1aadbd
|
Biuletyn |
617473-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Szaflary
|
Regon |
491892713
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zakopiańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szaflary
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-424
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182 754 703
|
Zamawiajacy fax |
182 754 977
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@szaflary.pl
|
Adres strony url |
www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt nr RPMP.10.01.03-12-0352/16 pn. „Aktywne szkoły gminie Szaflary!” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szaflary.pl, www.bip.malopolska.pl/ugszaflary
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Szaflary, 34-424 Szaflary, ul. Zakopiańska 18
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych i oddziałów gimnazjalnych znajdujących się na terenie gminy Szaflary
|
Numer referencyjny |
ZP.271.72.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Wszystkie 6 części
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wszystkie 6 części
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu „Aktywne szkoły w gminie Szaflary!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty spisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w których okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ oraz załącznik nr 1a do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin może się skrócić do maksymalnie do 21 dni.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca: posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000,00 zł. dla każdej z części I, II, III, IV, V, osobno. Czyli łącznie 250 000,00 zł. składając ofertę na części I, II, III, IV, V.
posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 20 000,00 zł. dla części VI.
Czyli łącznie 270 000,00 zł. składając ofertę na wszystkie części I, II, III, IV, V, VI.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawca:
Dla części I, II, III, IV, V - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 2 dostawy sprzętu obejmującego zakresem: dostawę pomocy naukowych do pracowni szkolnych typu, pracownia geograficzna, pracownia chemiczna, pracownia fizyczna, pracownia biologiczna czy pracownia matematyczna. Wartości minimalna tych dostaw to 100 000,00 zł brutto (na wartość 100 000,00 zł brutto mogą składać się nie więcej niż dwa zamówienia).
Dla części VI - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum 2 dostawy sprzętu obejmującego zakresem: dostawę sprzętu RTV/AGD. Wartości minimalna tej dostawy to 50 000,00 zł brutto (na wartość 50 000,00 zł brutto mogą składać się nie więcej niż dwa zamówienia).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. przedstawił wykaz dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
2. złożył aktualną na dzień składania ofert kopie polisy ubezpieczeniowe odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w pkt. 6.1.3.1. SIWZ.
3. złożył aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 3 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Wypełnione i podpisane Zestawienie pomocy naukowych - załącznik nr 1a do SIWZ.
3. Wypełnione i podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. - załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku ustanowienia pełnomocnika.
5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
6. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 7.9 SIWZ (jeżeli dotyczy).
7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wymagania dotyczące wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Część I 3 000,00 zł., słownie: trzy tysiące złotych 00/100;
Część II 2000,00 zł., słownie: dwa tysiące złotych 00/100;
Część III 2000,00 zł., słownie: dwa tysiące złotych 00/100;
Część IV 4000,00 zł., słownie: cztery tysiące złotych 00/100;
Część V 3000,00 zł., słownie: trzy tysiące złotych 00/100;
Część VI 500,00 zł ., słownie pięćset złotych 00/100.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:
2.1. wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert,
2.2. wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Urzędzie Gminy Szaflary, ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, pokój nr 10 (Sekretariat), I piętro przed upływem terminu składania ofert,
2.3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym:
2.3.1. wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego nr 04 88120005 0000 0000 2134 0009
wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w tytule umieszczając Znak sprawy ZP.271.72.2018, i adnotację „Dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych i oddziałów gimnazjalnych znajdujących się na terenie gminy Szaflary”, „wadium na część ………………”,
2.3.2. w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Urzędzie Gminy Szaflary, ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, pokój nr 10 (Sekretariat), I piętro przed upływem terminu składania ofert.
3. Formy wniesienia wadium.
3.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.).
Szczegóły dotyczące składania wadium, opisane są SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy.
2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-09-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni biologicznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin może się skrócić maksymalnie do 21 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu „Aktywne szkoły w gminie Szaflary!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty spisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w których okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ oraz załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni fizycznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin może się skrócić maksymalnie do 21 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu „Aktywne szkoły w gminie Szaflary!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty spisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w których okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ oraz załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni geograficznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin może się skrócić maksymalnie do 21 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu „Aktywne szkoły w gminie Szaflary!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty spisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w których okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ oraz załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni chemicznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin może się skrócić maksymalnie do 21 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu „Aktywne szkoły w gminie Szaflary!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty spisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w których okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ oraz załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin może się skrócić maksymalnie do 21 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu „Aktywne szkoły w gminie Szaflary!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty spisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w których okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ oraz załącznik 1a do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu AGD.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia:
do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Termin może się skrócić maksymalnie do 21 dni.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu „Aktywne szkoły w gminie Szaflary!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty spisania protokołu zdawczo-odbiorczego, za wyjątkiem pomocy dydaktycznych, w których okres gwarancji jest podany w opisie produktu. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 1 do SIWZ oraz załącznik 1a do SIWZ.
|
| |