Dostawa mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Leczenia Środowiskowego - Pawilon nr 5

Publication date 2018-09-17
End date 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 617822-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego – Pawilon nr 5.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Część 1 – Meble gotowe (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.1 do siwz)
Część 2 – Meble do zabudowy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.2 do siwz)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48af9331-531a-4cc8-b88d-d9841c9b615d
Biuletyn 617822-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 011035381
Zamawiajacy adres ulica Kasprzaka
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 38 94 808,
Zamawiajacy fax 22 38 94 922
Zamawiajacy email egajowczyk@wolski.med.pl,
Adres strony url www.wolski.med .pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wolski.med.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wolski.med.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem upoważnionej osoby, zgodnie z art 10c ust. 2 ustawy Pzp
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i zespołu Leczenia Środowiskowego - Pawilon nr 5
Numer referencyjny EP/63/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Dostawa mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego – Pawilon nr 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część 1 – Meble gotowe (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.1 do siwz) Część 2 – Meble do zabudowy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.2 do siwz)
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty numeru KRS, pod którym Wykonawca został zarejestrowany lub nazwy, pod którą Wykonawca został wpisany do CEiDG, zamawiający pobiera samodzielnie w/w dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione Załącznik nr 1 – formularz oferty Załącznik nr 2.1 oraz 2.2 – formularze asortymentowo - cenowe Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu według załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć w/w/ oświadczenia. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu do oferty w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – w zakresie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: Formularz asortymentowo – cenowy - odpowiednio dla każdej części W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust.11. (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium do dnia 25 września 2018 roku do godz. 08:00 w wysokości: Zadanie nr 1 – 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). Zadanie nr 2 – 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). 8.2 Forma wpłaty wadium: 1) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu, płatne na konto pieniądzu, płatne na konto PKO BP S.A 81-303 Gdynia 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu określonego w Rozdziale 12 ust. 12.1 nastąpi uznanie na rachunku Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem określonego terminu zostanie dostarczone w oryginale do miejsca wskazanego w punkcie 11.1. (Kancelaria Ogólna). Powyższe wadium musi być dostarczone w oddzielnej trwale zamkniętej kopercie oznaczonej: „Wadium do postępowania nr EP/63/2018 na: „Dostawę mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego Oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego – pawilon nr 5 ” 4) Wszystkie dokumenty, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać numer postępowania, którego dotyczą. 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w ust. 2 pkt 1) lit. a). tytułem „Wadium do postępowania nr EP/63/2018 na: „Dostawę mebli typu biurowego na potrzeby pierwszego wyposażenia Klinicznego oddziału Psychiatrycznego i Zespołu Leczenia Środowiskowego – pawilon nr 5” 6) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia niepieniężnego, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub podmiotu udzielającego poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, nazwę zamówienia, b) określenie wierzytelności, którą ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 uPzp, 7) Zwrot bądź zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 uPzp. 8.3 W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie nisza niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej wysokości dla wszystkich części.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. ograniczenia zakresu zamówienia objętego niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, b. zmiany w zakresie kolorystyki oferowanych mebli, co nie może mieć wpływu na zwiększenie ceny oferty, c. gdy Zamawiający stwierdzi, iż realizacja części zamówienia nie leży w interesie publicznym, 3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie dotyczącym zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 5. Odstąpienie od Umowy przez Zamawiającego może nastąpić jednostronnie w terminie 30 dni od dnia, w którym Zamawiający dowiedział się o podstawie odstąpienia:  w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę mebli i urządzeń złej jakości, niezgodnie z umową lub ze zwłoką,  jeżeli Wykonawca odmówi dostarczenia mebli i urządzeń Zamawiającemu z jakiejkolwiek przyczyny,  w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W tym wypadku postanowienia o karze umownej nie mają zastosowania,  w przypadku odmowy usunięcia wad lub usterek w okresie gwarancji i rękojmi,  w przypadku powtarzającego się opóźniania w dokonywania napraw gwarancyjnych, 6. Wykonawca może odstąpić od umowy w przypadku niedokonania zapłaty przez Zamawiającego pomimo dwukrotnego wezwania. 7. Odstąpienie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 5 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część 1 – Meble gotowe (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.1 do siwz)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa cześć 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Część 2 – Meble do zabudowy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.2 do siwz)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)