GuidZP400 |
c71aad5d-2ac9-4df1-8cb4-b55548fea4e1
|
Biuletyn |
616576-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska, Wydział Chemiczny
|
Regon |
162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42686
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 347 27 40
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 348 60 79
|
Zamawiajacy email |
Bieniek@pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Interreg South Baltic RBR- Reviving Baltic Resiliense STHB.02.02.00-22-0092/16
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
wyższa uczelnia
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska Wydział Chemiczny, 80-233 Gdańsk, ul.G.Narutowicza 11/12, budynek Chemii Nr 6, pok.312,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
usługi eksperckie w Projekcie Interreg South Baltic RBR- Reviving Baltic Resiliense
|
Numer referencyjny |
ZP/186/008/U/18
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
usługi eksperckie - ustalenie strategii działania w projekcie, organizacja spotkań koordynacyjnych, ustalenie zasad współpracy, z partnerami, promocja wyników,tworzenie świadomości potrzeby instalacji pilotażowych wśród odpowiednich grup docelowych,analiza ryzyka w odniesieniu do technologii projektu, stworzenie transgranicznej współpracy (zgodnie z opisem w siwz)
|
Cpv glowny przedmiot |
72224000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
21
|
Okreslenie warunkow |
działalność prowadzona na potrzeby przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- wykonali w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy , w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na zarządzaniu, rozliczaniu ,raportowaniu ,pozyskiwaniu partnerów, implementowaniu rozwiązań w projektach dofinansowywanych przez Unię Europejską o wartości co najmniej 100.000 zł każda usługa,
oraz
-dysponują co najmniej 1 osobą do realizacji usługi, która musi posiadać:
-wykształcenie wyższe magisterskie (lub mu odpowiadające w przypadku uczelni zagranicznej) w dziedzinie nauk technicznych i/lub ekonomicznych
-biegła znajomość języka polskiego i angielskiego oraz komunikatywną
języka szwedzkiego,
-doświadczenie w prowadzeniu spotkań projektowych.
-biegła znajomość obsługi narzędzi komputerowych typu MSOffice (Word, Excel, PowerPoint) lub pokrewnych, biegła obsługa narzędzi do prowadzenia spotkań online (Skype, Zoom, Telegram itp.).
oraz posiada doświadczenie w:
- Zarządzaniu projektami dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej
- Rozliczaniu projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej
- Raportowaniu w ramach realizacji projektów do sekretariatów projektów
dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej
-prowadzeniu spotkań i warsztatów w ramach projektów dofinansowanych z
Unii Europejskiej
- Doświadczenie w pozyskiwaniu partnerów w ubieganiu się o projekty w
programach finansowanych przez Unię Europejską
- Doświadczenie w implementacji rozwiązań projektowych
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
-Wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu , a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości ,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane , oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
-Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi wraz z podaniem ich kwalifikacji, wykształcenia, doświadczenia, oraz informacji o podstawie do dysponowania osobą
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp. W przypadku, gdy wykonawca należy do jednej grupy
kapitałowej z innym wykonawcą, który również złożył ofertę w tym postępowaniu, wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących:
a)terminu realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
- działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy);
- ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez strony, niemożliwych do przewidzenia przeszkód formalno-prawnych, między innymi dotyczących decyzji urzędowych;
W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała.
W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
b)Zmiana stawki Vat:
- W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|