usługi eksperckie w Projekcie Interreg South Baltic RBR- Reviving Baltic Resiliense

Publication date 2018-09-17
End date 2018-09-25 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska, Wydział Chemiczny
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616576-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

usługi eksperckie - ustalenie strategii działania w projekcie, organizacja spotkań koordynacyjnych, ustalenie zasad współpracy, z partnerami, promocja wyników,tworzenie świadomości potrzeby instalacji pilotażowych wśród odpowiednich grup docelowych,analiza ryzyka w odniesieniu do technologii projektu, stworzenie transgranicznej współpracy (zgodnie z opisem w siwz)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c71aad5d-2ac9-4df1-8cb4-b55548fea4e1
Biuletyn 616576-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska, Wydział Chemiczny
Regon 162000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 42686
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 347 27 40
Zamawiajacy fax +48 58 348 60 79
Zamawiajacy email Bieniek@pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Interreg South Baltic RBR- Reviving Baltic Resiliense STHB.02.02.00-22-0092/16
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny wyższa uczelnia
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska Wydział Chemiczny, 80-233 Gdańsk, ul.G.Narutowicza 11/12, budynek Chemii Nr 6, pok.312,
Nazwa nadana zamowieniu usługi eksperckie w Projekcie Interreg South Baltic RBR- Reviving Baltic Resiliense
Numer referencyjny ZP/186/008/U/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu usługi eksperckie - ustalenie strategii działania w projekcie, organizacja spotkań koordynacyjnych, ustalenie zasad współpracy, z partnerami, promocja wyników,tworzenie świadomości potrzeby instalacji pilotażowych wśród odpowiednich grup docelowych,analiza ryzyka w odniesieniu do technologii projektu, stworzenie transgranicznej współpracy (zgodnie z opisem w siwz)
Cpv glowny przedmiot 72224000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 21
Okreslenie warunkow działalność prowadzona na potrzeby przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - wykonali w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy , w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na zarządzaniu, rozliczaniu ,raportowaniu ,pozyskiwaniu partnerów, implementowaniu rozwiązań w projektach dofinansowywanych przez Unię Europejską o wartości co najmniej 100.000 zł każda usługa, oraz -dysponują co najmniej 1 osobą do realizacji usługi, która musi posiadać: -wykształcenie wyższe magisterskie (lub mu odpowiadające w przypadku uczelni zagranicznej) w dziedzinie nauk technicznych i/lub ekonomicznych -biegła znajomość języka polskiego i angielskiego oraz komunikatywną języka szwedzkiego, -doświadczenie w prowadzeniu spotkań projektowych. -biegła znajomość obsługi narzędzi komputerowych typu MSOffice (Word, Excel, PowerPoint) lub pokrewnych, biegła obsługa narzędzi do prowadzenia spotkań online (Skype, Zoom, Telegram itp.). oraz posiada doświadczenie w: - Zarządzaniu projektami dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej - Rozliczaniu projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej - Raportowaniu w ramach realizacji projektów do sekretariatów projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej -prowadzeniu spotkań i warsztatów w ramach projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej - Doświadczenie w pozyskiwaniu partnerów w ubieganiu się o projekty w programach finansowanych przez Unię Europejską - Doświadczenie w implementacji rozwiązań projektowych
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu -Wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu , a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości ,przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane , oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; -Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi wraz z podaniem ich kwalifikacji, wykształcenia, doświadczenia, oraz informacji o podstawie do dysponowania osobą
Inne dokumenty niewymienione W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 po opublikowaniu na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przekazuje zamawiającemu (w oryginale) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp. W przypadku, gdy wykonawca należy do jednej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który również złożył ofertę w tym postępowaniu, wraz ze złożonym oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących: a)terminu realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy); - ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez strony, niemożliwych do przewidzenia przeszkód formalno-prawnych, między innymi dotyczących decyzji urzędowych; W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. b)Zmiana stawki Vat: - W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
IV 4 4 data 2018-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria doświadczenie
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)