Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do stosowania w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii

Publication date 2018-09-20
End date 2018-09-28 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 618965-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001, 331410000, 331416202, 331413216, 331710009, 331413202, 331416408
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Część nr 1 – Igły do znieczulenia podpajęczego i neuroliz – 3560 szt.;
2. Część nr 2 – Igły do blokad splotów nerwowych – 350 szt.;
3. Część nr 3 – Rurki intubacyjne – 5100 szt.;
4. Część nr 4 – Okład ciepło / zimno – 450 szt.;
5. Część nr 5 – Prowadnice do rurek intubacyjnych – 520 szt.;
6. Część nr 6 – Rurki intubacyjne wstępnie uformowane – 120 szt.;
7. Część nr 7 – Rurki tracheostomijne – 250 szt.;
8. Część nr 8 – Rurki ustno-gardłowe – 4000 szt.;
9. Część nr 9 – Okularki do fototerapii noworodków – 700 szt.;
10. Część nr 10 – Cewniki do odsysania, zgłębniki – 135200 szt.;
11. Część nr 11 – Zestawy do drenażu klatki piersiowej – 250 szt.;
12. Część nr 12 – Worki do godzinowej zbiórki moczu – 150 szt.;
13. Część nr 13 – Sterylne filtry elektrostatyczne dla dorosłych – 11400 szt.;
14. Część nr 14 – Sterylne filtry mechaniczne dla dorosłych – 800 szt.;
15. Część nr 15 – Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne – 600 szt.;
16. Część nr 16 – Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe – 600 szt.;
17. Część nr 17 – Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych – 1600 szt.;
18. Część nr 18 – Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku – 1800 szt.;
19. Część nr 19 – Aparaty do pompy firmy Braun – 2400 szt.;
20. Część nr 20 – Regulator prędkości przepływu – 3000 szt.;
21. Część nr 21 – Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator i Mistral – 300 szt.;
22. Część nr 22 – Linie do podgrzewacza Hotline – 200 szt.;
23. Część nr 23 – Zestawy do kaniulacji dużych naczyń – 1100 szt.;
24. Część nr 24 – Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy, dreny, katetery, kraniki – 3635 szt.;
25. Część nr 25 – Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych podpajęczych (CSE) – 380 szt.;
26. Część nr 26 – Zestawy do pomiaru ciśnienia – 650 szt.;
27. Część nr 27 – Obwody pacjenta do respiratora Trilogy – 100 szt.;
28. Część nr 28 – Obwody do aparatu do znieczulenia – 700 kpl.;
29. Część nr 29 – Obwody do respiratora dla potrzeb intensywnej terapii dorosłych – 1100 kpl.;
30. Część nr 30 – Elektrody do czasowej stymulacji serca – 120 szt.;
31. Część nr 31 – Przyrządy do żywienia dojelitowego I – 4 630 szt.;
32. Część nr 32 – Przyrządy do żywienia dojelitowego II – 940 szt.;
33. Część nr 33 – Przedłużacze anestezjologiczne – 3300 szt.;
34. Część nr 34 – Dreny do pompy objętościowej Graseby 3000 – 220 szt.;
35. Część nr 35 – Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych do pompy objętościowej Graseby 3000 – 700 szt.;
36. Część nr 36 – Przedłużacze do pomp strzykawkowych I – 4200 szt.;
37. Część nr 37 – Przedłużacze do pomp strzykawkowych II – 21000 szt.;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9d359764-2b5f-4fe1-b716-c015450c2002
Biuletyn 618965-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
Regon 33000629200000
Zamawiajacy adres ulica ul. T. Chałubińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75581
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 34 88 147
Zamawiajacy fax 94 34 88 103
Zamawiajacy email piotr@swk.med.pl
Adres strony url www.swk.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.swk.med.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.swk.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581Koszalin, Dział Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Sprzęt medyczny jednorazowego użytku do stosowania w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Numer referencyjny TP.382.95.2018 JK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Część nr 1 – Igły do znieczulenia podpajęczego i neuroliz – 3560 szt.; 2. Część nr 2 – Igły do blokad splotów nerwowych – 350 szt.; 3. Część nr 3 – Rurki intubacyjne – 5100 szt.; 4. Część nr 4 – Okład ciepło / zimno – 450 szt.; 5. Część nr 5 – Prowadnice do rurek intubacyjnych – 520 szt.; 6. Część nr 6 – Rurki intubacyjne wstępnie uformowane – 120 szt.; 7. Część nr 7 – Rurki tracheostomijne – 250 szt.; 8. Część nr 8 – Rurki ustno-gardłowe – 4000 szt.; 9. Część nr 9 – Okularki do fototerapii noworodków – 700 szt.; 10. Część nr 10 – Cewniki do odsysania, zgłębniki – 135200 szt.; 11. Część nr 11 – Zestawy do drenażu klatki piersiowej – 250 szt.; 12. Część nr 12 – Worki do godzinowej zbiórki moczu – 150 szt.; 13. Część nr 13 – Sterylne filtry elektrostatyczne dla dorosłych – 11400 szt.; 14. Część nr 14 – Sterylne filtry mechaniczne dla dorosłych – 800 szt.; 15. Część nr 15 – Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne – 600 szt.; 16. Część nr 16 – Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe – 600 szt.; 17. Część nr 17 – Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych – 1600 szt.; 18. Część nr 18 – Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku – 1800 szt.; 19. Część nr 19 – Aparaty do pompy firmy Braun – 2400 szt.; 20. Część nr 20 – Regulator prędkości przepływu – 3000 szt.; 21. Część nr 21 – Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator i Mistral – 300 szt.; 22. Część nr 22 – Linie do podgrzewacza Hotline – 200 szt.; 23. Część nr 23 – Zestawy do kaniulacji dużych naczyń – 1100 szt.; 24. Część nr 24 – Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy, dreny, katetery, kraniki – 3635 szt.; 25. Część nr 25 – Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych podpajęczych (CSE) – 380 szt.; 26. Część nr 26 – Zestawy do pomiaru ciśnienia – 650 szt.; 27. Część nr 27 – Obwody pacjenta do respiratora Trilogy – 100 szt.; 28. Część nr 28 – Obwody do aparatu do znieczulenia – 700 kpl.; 29. Część nr 29 – Obwody do respiratora dla potrzeb intensywnej terapii dorosłych – 1100 kpl.; 30. Część nr 30 – Elektrody do czasowej stymulacji serca – 120 szt.; 31. Część nr 31 – Przyrządy do żywienia dojelitowego I – 4 630 szt.; 32. Część nr 32 – Przyrządy do żywienia dojelitowego II – 940 szt.; 33. Część nr 33 – Przedłużacze anestezjologiczne – 3300 szt.; 34. Część nr 34 – Dreny do pompy objętościowej Graseby 3000 – 220 szt.; 35. Część nr 35 – Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych do pompy objętościowej Graseby 3000 – 700 szt.; 36. Część nr 36 – Przedłużacze do pomp strzykawkowych I – 4200 szt.; 37. Część nr 37 – Przedłużacze do pomp strzykawkowych II – 21000 szt.;
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Podane w formularzu ofertowym ilości służą tylko do celów porównania ofert. Ostateczna wartość przedmiotu umowy zostanie określona na podstawie faktycznej ilości zamówienia pomnożonego przez cenę jednostkową z zastrzeżeniem, że minimalny poziom realizacji umowy nie będzie mniejszy niż 50% jej maksymalnej wartości. Jednocześnie Zamawiający, w ramach zastosowanego prawa opcji, zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości poszczególnych pozycji, będących przedmiotem zamówienia, pod warunkiem nie przekroczenia maksymalnej wartości umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow -
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe -
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe -
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen -
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi następujące dokumenty: 1) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: a) Część nr: 1 – 1 sztuka z każdej pozycji; b) Część nr: 2 – 1 sztuka z każdej pozycji; c) Część nr: 3 – 2 sztuki z pozycji 1, tj.: 1 sztuka w rozmiarze od 3.5 do 4.5 i 1 sztuka w rozmiarze 5.0 do 9.5 oraz po 1 sztuce z pozycji 2 i 3; d) Część nr: 4 – 1 sztuka; e) Część nr: 5 – 1 sztuka z każdej pozycji; f) Część nr: 6 – 1 sztuka z każdej pozycji; g) Część nr: 7 – 1 sztuka z każdej pozycji; h) Część nr: 8 – 1 sztuka; i) Część nr: 9 – 1 sztuka; j) Część nr: 10 – 1 sztuka z każdej pozycji; k) Część nr: 11 – strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; l) Część nr: 12 – 1 sztuka; m) Część nr: 13 – 1 sztuka z każdej pozycji; n) Część nr: 14 – 1 sztuka; o) Część nr: 15 – 1 sztuka z każdej pozycji; p) Część nr: 16 – 1 sztuka z każdej pozycji; q) Część nr: 17 – 1 sztuka; r) Część nr: 18 – 1 sztuka; s) Część nr: 19 – 1 sztuka z każdej pozycji; t) Część nr: 20 – 1 sztuka; u) Część nr: 21 – 1 sztuka z każdej pozycji; v) Część nr: 22 – 1 sztuka; w) Część nr: 23 – 1 sztuka z każdej pozycji; x) Część nr: 24 – strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; y) Część nr: 25 – 1 sztuka z każdej pozycji; z) Część nr: 26 – 1 sztuka; aa) Część nr: 27 – 1 sztuka; bb) Część nr: 28 – 1 sztuka; cc) Część nr: 29 – 1 sztuka; dd) Część nr: 30 – strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; ee) Część nr: 31 – po 1 sztuce z pozycji 1, 3, 4; ff) Część nr: 32 – po 1 sztuce z pozycji 1, 4; gg) Część nr: 33 – 1 sztuka z każdej pozycji; hh) Część nr: 34 – strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; ii) Część nr: 35 – strony katalogu z wyraźnym zdjęciem i czytelnym opisem; jj) Część nr: 36 – 1 sztuka – rozmiar dowolny; kk) Część nr: 37 – 1 sztuka; 2) deklaracja zgodności z załącznikami; 3) potwierdzenie jednostki notyfikowanej – nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylnej; 4) dokumenty potwierdzające parametry przedmiotu zamówienia (dokumenty producenta) – dotyczy wszystkich części; 5) dokument potwierdzający testowanie regulatora prędkości przepływu na lipidach (dot. części nr 20).
Inne dokumenty niewymienione W celu dokonania wstępnej oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz ofertowy – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 4) poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SIWZ; 5) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV 4 4 data 2018-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75 – 581 Koszalin; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. Mikołaja Kopernika jest Pani Anna Kobusińska, adres e-mail: sekretariat@swk.med.pl, telefon: 94 34 88 545; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku do stosowania w Oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Igły do znieczulenia podpajęczego i neuroliz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Igły do znieczulenia podpajęczego pencil – point, rozmiar: 25G x 90mm 26G x 90mm 27G x 90mm - 3500 szt.; 2) Igły do znieczulenia podpajęczego typu pencil point, rozmiar: 26/27G x 120-130mm - 50 szt.; 3) Igła do neuroliz, rozmiar: 18G – 20G x 150 mm, 20G - 22G x 200 mm - 10 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Igły do blokad splotów nerwowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Igły do blokad splotów nerwowych pod kontrolą USG i przy użyciu stymulatora, rozmiar: 22G/50mm - 300 szt.; 2) Igły do blokad TAP widoczne pod USG, rozmiar: 21G/110mm - 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rurki intubacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, rozmiar: od nr 3.5 do nr 9,5 co 0,5 - 4500 szt.; 2) Rurka intubacyjna bez mankietu, rozmiar: od nr 4,0 do nr 6,5 co 0,5 - 200 szt.; 3) Rurka intubacyjna zbrojona z mankietem niskociśnieniowym, rozmiar: 6.0, 7,0, 8,0, 9,0 - 400 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Okład ciepło / zimno
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Okład ciepło/zimno - 450 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Prowadnice do rurek intubacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Prowadnica do rurek intubacyjnych - 300 szt.; 2) Prowadnica do trudnych intubacji, rozmiar: 5,0mm x 800mm - 200 szt.; 3) Prowadnica do trudnych intubacji dla niemowląt do rurki 2,0, 2,5, 3,0, rozmiar: 1,6 – 2,0 - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Rurki intubacyjne wstępnie uformowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Rurka intubacyjna wersja północ , rozmiar: 6.0, 6.5, 7.0, 7.5, 8.0 - 60 szt.; 2) Rurka intubacyjna wersja południe, rozmiar: 6.0, 6,5, 7.0, 7.5, 8.0 - 60 szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rurki tracheostomijne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Standardowe rurki tracheostomijne dla dzieci z ruchomym szyldem bez mankietu, rozmiar: 3.0, 3.5, 4.0, 4.5 - 80 szt.; 2) Rurki tracheostomijne z regulowanym położeniem kołnierza, rozmiar: 5.0, 6.0, 7.0, 8.0 -50 szt.; 3) Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym, rozmiar: 7.0, 7.5, 8.0 - 100 szt.; 4) Rurki tracheostomijne z odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej, rozmiar: 7.0, 7.5, 8.0, 8.5, 9.0 - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Rurki ustno-gardłowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Rurka ustno-gardłowa, rozmiar: 0,1,2,3,4,5 - 4000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Okularki do fototerapii noworodków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Okularki do fototerapii dla noworodków, rozmiar: małe, średnie, duże - 700 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Cewniki do odsysania, zgłębniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Cewnik do odsysania, rozmiar: Ch 4 - 600 szt. 2) Cewnik do odsysania, rozmiar: Ch6, Ch8, Ch10, Ch12 – dł. 500-600 mm; Ch14, Ch16, Ch18 – dł. min. 600 mm - 102000 szt.; 3) Cewnik do karmienia niemowląt z zatyczką, rozmiar: Ch6, Ch8 - długość od 400 mm do 600 mm - 20000 szt. ; 4) Cewnik do podawania tlenu przez nos/wąsy/ - 10000 szt.; 5) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozmiar: Ch 8, Ch 10, Ch 12, Ch 14, Ch 16 długość 800mm, Ch 18, Ch 20 długość 1000mm - 2500 szt. 6) Zgłębnik żołądkowy sterylny, rozmiar: Ch 28 długość 1000mm - 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zestawy do drenażu klatki piersiowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Zestaw do drenażu klatki piersiowej - 10 szt.; 2) Dreny do zestawu jednobutlowego - 180 szt.; 3) Dreny do zestawu dwubutlowego - 60 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Worki do godzinowej zbiórki moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Worek do godzinowej zbiórki moczu - 150 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Sterylne filtry elektrostatyczne dla dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 11000 szt. 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci – z wejściem bocznym dla dorosłych - 400 szt.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Sterylne filtry mechaniczne dla dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylny filtr mechaniczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dorosłych - 800 szt.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci pediatryczny - 400 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci – z wejściem bocznym pediatryczny - 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci noworodkowy - 300 szt.; 2) Sterylny filtr elektrostatyczny z wymiennikiem ciepła i wilgoci dla niemowląt i dzieci - 300 szt.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sterylny wymiennik ciepła i wilgoci - 1600 szt.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Woda do tlenoterapii biernej –jałowa 500 ml - 1800 szt.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Aparaty do pompy firmy Braun
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Aparaty do przetaczania płynów, do pompy infuzyjnej typu Infusomat średnica kołnierza na kroplomierzu 20 mm - 1500 szt.; 2) Aparaty do przetaczania krwi i środków krwiopochodnych do pompy infuzyjnej typu Infusomat średnica kołnierza na kroplomierzu 20 mm - 500 szt. 3) Dren bez PCV do pompy infuzyjnej Infusomat Space do podaży leków cytostatycznych długość 250 cm - 300 szt.; 4)Dren bez PCV do pompy infuzyjnej Infusomat Space do podaży leków cytostatycznych, filtr bakteryjny i cząsteczkowy 0,2 µm długość 250 cm - 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Regulator prędkości przepływu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Aparat do precyzyjnego sterowania szybkością przepływu w grawitacyjnych infuzjach dożylnych - 3000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Kocyk dla dorosłych do aparatu Equator i Mistral
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Kocyk dla dorosłych na górną połowę ciała do ogrzewacza konwekcyjnego jednorazowego użytku - 200 szt.; 2) Kocyk dla dorosłych na całe ciało do ogrzewacza konwekcyjnego jednorazowego użytku - 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Linie do podgrzewacza Hotline
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Linie do przepływowego podgrzewacza płynów i krwi, jednorazowego użytku - 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Zestawy do kaniulacji dużych naczyń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- dwukanałowe, rozmiar: 6F/15G 7F/14G - 100 szt.; 2) Zestawy do kaniulacji dużych naczyń- trzykanałowe, rozmiar: 7F/14G - 1000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy, dreny, katetery, kraniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Zestaw do drenażu przezskórnego - rozszerzony, rozmiar: 6F, 9F - 100 szt.; 2) Zestaw do drenażu przezskórnego- jednostopniowy, rozmiar: 9F - 100 szt.; 3) Przedłużacz do drenażu przezskórnego, rozmiar: 12F - 400 szt.; 4) Rampa trójdrożna – jednorazowego użytku sterylna - 1000 szt.; 5) Rampa dwudrożna – jednorazowego użytku sterylna - 1000 szt.; 6) Dren do klatki piersiowej, rozmiar: F18 – F36 dł. 50 cm - 30 szt.; 7) Kateter do szynowania jelit, rozmiar: 300 cm - 5 szt.; 8) Kranik trójdrożny z przedłużeniem luer-loc, rozmiar: 7 cm - 1000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowych podpajęczych (CSE)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141321-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Zestaw do znieczulenia zewnątrzoponowego ciągłego - 300 szt.; 2) Dodatkowe wyposażenie zestawu -Filtry zewnątrzoponowe płaskie - 20 szt.; 3) Zestawy łączonego znieczulenia zewnątrzoponowo-podpajęczego - 20 szt.; 4) Igła Touhy, rozmiar: 18G, dł. 8 cm - 20 szt.; 5) Strzykawka niskooporowa 10ml - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Zestawy do pomiaru ciśnienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestawy do pomiaru ciśnienia - 650 szt.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Obwody pacjenta do respiratora Trilogy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Obwód pacjenta do respiratora Trilogy model 202– jednorazowego użytku 150 cm - 100 szt.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Obwody do aparatu do znieczulenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Obwód oddechowy jednorazowy do znieczulania (dwie rury, dl min. 180 cm, jedna rura dł. 120 – 130 cm, łącznik Y – z wejściem dla drenu do pomiaru kapnometrii oraz kolankiem 90°, łącznik prosty, worek oddechowy 2-3 litrowy, z uchwytem do zawieszenia) 2 rury min 180 cm, 1 rura 120 – 130 cm - 700 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Obwody do respiratora dla potrzeb intensywnej terapii dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Układ obwodów do respiratora, jednorazowego użytku (dwie rury elastyczne dł. 120-180 cm, łącznik Y – wyposażony w port zabezpieczony zatyczką, worek oddechowy 2-3 litrowy) 2 rury dł. 120 – 180 cm - 1100 kpl.
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Elektrody do czasowej stymulacji serca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Elektroda do czasowej stymulacji serca, rozmiar: 6Fx125 cm, 7Fx125 cm - 60 szt.; 2) Introduktor do wprowadzania elektrod, rozmiar: 7Fx120mm, 8Fx120mm - 60 szt.
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Przyrządy do żywienia dojelitowego I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Aparaty do pompy FLOCARE INFINITY na butelkę i pack - 2100 szt.; 2) Zgłębnik gastrostomijny, rozmiar: 14, 18, 20/23cm - 30 szt.; 3) Conektor Enlock - 1500 szt.; 4) Conektor Oral-Luer - 1000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Przyrządy do żywienia dojelitowego II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Przyrządy do żywienia pack - 600 szt.; 2) Przyrządy do żywienia na butelki - 300 szt.; 3) Zgłębnik poliuretanowy 10/130 cm - 20 szt.; 4) Zgłębnik poliuretanowy 12/110-130 cm - 20 szt.
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Przedłużacze anestezjologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Przedłużacze anestezjologiczne dł. 12-15 cm + łącznik średnica 15 mmF/22mmF - 3000 szt.; 2) Łącznik obrotowy 15 mm - 300 szt.
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Dreny do pompy objętościowej Graseby 3000
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Zestaw do krwi bez portu do wstrzyknięć -standard filtr 200µ - 10 szt.; 2) Zestaw infuzyjny pediatryczny z portem – standard - 10 szt.; 3) Zestaw infuzyjny do przetoczeń chemioterapeutyków filtr 0,2µ - 50 szt.; 4) Zestaw infuzyjny do przetoczeń z portem - standard- 50 szt.; 5) Filtr do płynów na 96 godzin dla noworodków - 50 szt.; 6) Filtr do żywienia dojelitowego dla noworodków - 50 szt.
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych do pompy objętościowej Graseby 3000
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zestaw infuzyjny do przetoczeń leków cytotoksycznych - 700 szt.
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Przedłużacze do pomp strzykawkowych I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141640-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1) Przedłużacz do pomp luer-lock dł. 90 cm - 100 szt.; 2) Przedłużacz do pomp luer-lock dł. 120 cm - 100 szt.; 3) Przedłużacz do pomp luer-lock bursztynowy dł. min.150 cm - 4000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Przedłużacze do pomp strzykawkowych II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141640-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedłużacz do pomp luer-lock dł. 150 cm - 21000 szt.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)