GuidZP400 |
5088dc5d-fe0f-4200-a5fc-35fc78b8de43
|
Biuletyn |
618828-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
|
Regon |
1126394600299
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31155
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 2114001, 2114015, 2114086
|
Zamawiajacy fax |
122 114 005
|
Zamawiajacy email |
krakow@amw.com.pl
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Agencja Wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
OR AMW w Krakowie: 31-155 Kraków ul. Montelupich 3, w Biurze Obsługi Klienta - parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych w siedzibie Oddziału Regionalnego AMW w Krakowie
|
Numer referencyjny |
OK-ZP.7720.41.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych w siedzibie Oddziału Regionalnego AMW w Krakowie; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór
stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie
wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 2. W celu wykazania braku
podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca
przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według
wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy, może najpierw dokonać
oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako
najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty: 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego
wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy
podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do
oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres
umocowania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w poniżej wskazanych przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli po zawarciu umowy, zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań; w takiej sytuacji Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy; za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań;
b) zmiany terminu realizacji umowy poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy;
c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów;
d) zmiany formy płatności z jednorazowej na płatność częściową, na podstawie faktur częściowych;
e) Zamawiający dopuszcza rozszerzenie umowy, polegające na zwiększeniu ilości dostarczonych towarów objętych niniejszą umową, z zastrzeżeniem, że wartość dodatkowo zamówionych towarów nie będzie większa niż 10% wartości brutto umowy, o której mowa w § 3 ust. 1.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|