Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego

Publication date 2018-09-20
End date 2018-09-28 00:00:00
Instytucja Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Serwery plików

Szczegóły

Numer ogłoszenia 619320-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302331600, 488230003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część nr 1: Urządzenie do wykonywania kopii zapasowych na nośnikach taśmowych LTO – biblioteka taśmowa – 1 szt.
Część nr 2: Półki dyskowe Fujitsu DX1/200 do macierzy Fujitsu ETERNUS DX200 S4 – 2 szt.
Część nr 3: Serwery typu Rack – 2 szt.
Część nr 4: Przełączniki sieciowe – 4 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b21ed6dd-ecbd-42e4-b877-6072f2eb3f29
Biuletyn 619320-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Regon 010956038
Zamawiajacy adres ulica Stanisława Kostki Potockiego
Zamawiajacy adres numer domu 10/16
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-958
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48225442700,
Zamawiajacy fax +48228423116
Zamawiajacy email zamowienia@muzeum-wilanow.pl,
Adres strony url www.wilanow-palac.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Narodowa Instytucja Kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wilanow-palac.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wilanow-palac.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16 02-958 Warszawa Zamówienia Publiczne Budynek Kordegardy I p.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu serwerowego i sieciowego
Numer referencyjny KF.AZ.2401.8.AZ.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Część nr 1: Urządzenie do wykonywania kopii zapasowych na nośnikach taśmowych LTO – biblioteka taśmowa – 1 szt. Część nr 2: Półki dyskowe Fujitsu DX1/200 do macierzy Fujitsu ETERNUS DX200 S4 – 2 szt. Część nr 3: Serwery typu Rack – 2 szt. Część nr 4: Przełączniki sieciowe – 4 szt.
Cpv glowny przedmiot 30233160-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Termin wykonania umowy: tj. 42 dni (6 tygodni)od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę, iż wykonał należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: Dotyczy części nr 1 - co najmniej dwie dostawy (umowy) pamięci masowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto, Dotyczy części nr 2 - co najmniej dwie dostawy (umowy) pamięci masowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto, Dotyczy części nr 3 - co najmniej dwie dostawy (umowy) serwerów o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto, Dotyczy części nr 4 - co najmniej dwie dostawy (umowy) urządzeń sieciowych o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł netto, Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż PLN Wykonawca, a także Zamawiając przeliczy według średniego kursu NBP (Tabela A) na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych .
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający żąda, by z pisemnego zobowiązania wynikało:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt. 1) i 8) ustawy PZP. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w pkt 3, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt 3. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące tych podmiotów wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3b do SIWZ. 7. Jednocześnie, Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VII pkt. 2.1., 2.2. – SIWZ, na zasadach określonych w Rozdziale VII SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących oświadczeń i dokumentów: 2.1.Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; z zastrzeżeniem punktu 4 Rozdziału VII SIWZ. 2.2.Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz.716) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy PZP – stanowiący załącznik nr 3d do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców wzmiankowane dokumenty składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.3. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP – stanowiące załącznik 3c do SIWZ Dokument, o którym mowa powyżej w pkt 2.3., Wykonawca przekazuje Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 PZP, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w punkcie 2.3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII. 2.1, przedkłada: dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W takich przypadkach wymaga się aby, ww. oświadczenia były wystawione odpowiednio w terminach o których mowa w pkt. 1). 3)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu 3.1. wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, że ofertowane dostawy potwierdzają wymagania określone przez Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał w odniesieniu do: 4.1. Części 1 zamówienia Oświadczenie Producenta sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, że całe rozwiązanie musi być objęte (zgodnie ze złożoną ofertą, minimum 36 miesięcy) …….. miesięcznym okresem gwarancji z naprawą w miejscu instalacji urządzenia i gwarantowanym czasem skutecznego zakończenia naprawy najpóźniej w ciągu następnego dnia roboczego od dnia zgłoszenia awarii do organizacji serwisowej producenta 4.2. Części 2 zamówienia Oświadczenia Producenta macierzy Fujitsu ETERNUS DX200 S4 sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, że: oferowane półki i dyski twarde posiadają gwarancję „pozostawienia dysku w przypadku usterki u Zamawiającego” obowiązującą na terenie Polski, dla całego oferowanego okresu gwarancji producenta, oferowana półka wraz z oferowanymi dyskami twardymi będzie objęta (zgodnie ze złożoną ofertą, minimum 36 miesięcy) …….. miesięcznym okresem gwarancji producenta macierzy, w trybie skutecznej naprawy w miejscu instalacji urządzenia najpóźniej następnego dnia roboczego (na terenie Polski). 4.3. Części 3 zamówienia Oświadczenia Producenta serwera sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, że: elementy, z których zbudowane są serwery muszą być produktami producenta tych serwerów lub być przez niego certyfikowane oraz całe muszą być objęte gwarancją producenta, o wymaganym w specyfikacji poziomie SLA, serwer musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018 r. i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego w Polsce lub na jednolity rynek europejski oraz być objęty serwisem na terenie Polski, wymagany w postępowaniu poziom gwarancji i wsparcia na sprzęt i oferowane wraz z nim oprogramowanie został zaaferowany przez Producenta serwera na potrzeby oferty w niniejszym postępowaniu i będzie obowiązywał na rynku polskim.
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać wypełniony Formularz oferty, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ oraz oświadczenia wymienione w Rozdziale VII SIWZ. Ponadto Wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo obejmujące podpisanie oferty, w tym poświadczanie dokumentów za zgodność z oryginałem.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zgodnie z art. 45 ust 2 ustawy PZP wadium jest wymagane. 2. Kwotę wadium ustala się w kwocie: 22 100,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące sto złotych 00/100 złotych) Część nr 1: 7 000,00 zł Część nr 2: 7 000,00 zł Część nr 3: 6 900,00 zł Część nr 3: 1 200,00 zł 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert o którym mowa w rozdziale XIII.2 niniejszego SIWZ. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 55 1130 1017 0020 1226 4720 0006 z dopiskiem: Wadium – Nr postępowania: KF.AZ.2401.8.AZ.2018, część nr 1*, nr 2*, nr 3*, nr 4* (*usunąć jeśli nie dotyczy) 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 12. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urządzenie do wykonywania kopii zapasowych na nośnikach taśmowych LTO – biblioteka taśmowa - 1 sztuka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233160-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy Zakończenie realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Urządzenie do wykonywania kopii zapasowych na nośnikach taśmowych LTO – biblioteka taśmowa - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Półki dyskowe Fujitsu DX1/200 do macierzy Fujitsu ETERNUS DX200 S4 - 2 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233160-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy Zakończenie realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Półki dyskowe Fujitsu DX1/200 do macierzy Fujitsu ETERNUS DX200 S4 - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 2 zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Serwery typu Rack
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48823000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy Zakończenie realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Serwery typu Rack - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 3 zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Przełączniki sieciowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48823000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik informacje dodatkowe Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy Zakończenie realizacji zamówienia: do 6 tygodni od dnia podpisania umowy
Zalacznik krotki opis Przełączniki sieciowe - 4 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Części nr 4 zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena brutto za realizację zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)