Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych

Publication date 2018-09-20
End date 2018-10-02 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 619179-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331412002, 331925007, 331413106, 331413230, 331413285, 331571109, 392240008, 336316008, 331410000, 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych wyrobów medycznych:
1. Cewniki Nelatona – Pakiet nr I,
2. Probówki do hematologii – Pakiet nr II,
3. Cewniki do odsysania – Pakiet nr III,
4. Butelki i katetery do długotrwałego odsysania ran typu Redon – Pakiet nr IV,
5. Mikrokuwety do oznaczania poziomu glukozy – Pakiet nr V,
6. Ostrza do strzygarki – Pakiet nr VI,
7. Klipsy i podwieszki naczyniowe – Pakiet nr VII,
8. Elektrody EKG dla dzieci – Pakiet nr VIII,
9. Zestaw tlenowo-nosowy – Pakiet nr IX,
10. Strzykawki – Pakiet nr X,
11. Ostrza chirurgiczne – Pakiet nr XI,
12. Igły biopsyjne – Pakiet nr XII,
13. Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego – Pakiet nr XIII,
14. Pokrycie w rolce – Pakiet nr XIV,
15. Rurki tracheostomijne zbrojone – Pakiet nr XV,
16. Szkiełka i nożyki – Pakiet nr XVI,
17. Maska tlenowa – Pakiet nr XVII,
18. Higiena pacjenta – Pakiet nr XVIII,
19. Woda sterylna – Pakiet nr XIX,
20. Kaniule – Pakiet nr XX,
21. Koreczki – Pakiet nr XXI,
22. Mata podłogowa dekontaminacyjna – Pakiet nr XXII,
23. Okulary do fototerapii – Pakiet nr XXIII,
24. Pojemniki do zbiórki moczu – Pakiet nr XXIV,
25. Przyrząd do pomiaru OCŻ – Pakiet nr XXV,
26. Elektroda do czasowej stymulacji serca – Pakiet nr XXVI,
27. Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu – Pakiet nr XXVII,
28. Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych – Pakiet nr XXVIII,
29. Strzykawki tuberkulinówki – Pakiet nr XXIX,
30. Opatrunki i przylepce dla dzieci i noworodków – Pakiet nr XXX,
31. Sprzęt do czyszczenia narzędzi – Pakiet nr XXXI,
32. Proszek do prania – Pakiet nr XXXII,
33. Zestaw dla noworodka – Pakiet nr XXXIII,
34. Jednorazowa odzież dla pacjenta – Pakiet XXXIV,
35. Waciki neurochirurgiczne – Pakiet nr XXXV,
36. Zamknięty system do odsysania – Pakiet nr XXXVI,
37. Igła półautomatyczna do biopsji – Pakiet nr XXXVII.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8045808b-2fd8-47b8-b873-0bb0df363b15
Biuletyn 619179-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Regon 30238500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Schinzla
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Sandomierz
Zamawiajacy kod pocztowy 27600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 15 8323001 do 5, 8330566
Zamawiajacy fax 158 323 575
Zamawiajacy email przetargi@sand.pl
Adres strony url www.sand.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sand.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sand.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych
Numer referencyjny PN/20/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowych wyrobów medycznych: 1. Cewniki Nelatona – Pakiet nr I, 2. Probówki do hematologii – Pakiet nr II, 3. Cewniki do odsysania – Pakiet nr III, 4. Butelki i katetery do długotrwałego odsysania ran typu Redon – Pakiet nr IV, 5. Mikrokuwety do oznaczania poziomu glukozy – Pakiet nr V, 6. Ostrza do strzygarki – Pakiet nr VI, 7. Klipsy i podwieszki naczyniowe – Pakiet nr VII, 8. Elektrody EKG dla dzieci – Pakiet nr VIII, 9. Zestaw tlenowo-nosowy – Pakiet nr IX, 10. Strzykawki – Pakiet nr X, 11. Ostrza chirurgiczne – Pakiet nr XI, 12. Igły biopsyjne – Pakiet nr XII, 13. Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego – Pakiet nr XIII, 14. Pokrycie w rolce – Pakiet nr XIV, 15. Rurki tracheostomijne zbrojone – Pakiet nr XV, 16. Szkiełka i nożyki – Pakiet nr XVI, 17. Maska tlenowa – Pakiet nr XVII, 18. Higiena pacjenta – Pakiet nr XVIII, 19. Woda sterylna – Pakiet nr XIX, 20. Kaniule – Pakiet nr XX, 21. Koreczki – Pakiet nr XXI, 22. Mata podłogowa dekontaminacyjna – Pakiet nr XXII, 23. Okulary do fototerapii – Pakiet nr XXIII, 24. Pojemniki do zbiórki moczu – Pakiet nr XXIV, 25. Przyrząd do pomiaru OCŻ – Pakiet nr XXV, 26. Elektroda do czasowej stymulacji serca – Pakiet nr XXVI, 27. Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu – Pakiet nr XXVII, 28. Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych – Pakiet nr XXVIII, 29. Strzykawki tuberkulinówki – Pakiet nr XXIX, 30. Opatrunki i przylepce dla dzieci i noworodków – Pakiet nr XXX, 31. Sprzęt do czyszczenia narzędzi – Pakiet nr XXXI, 32. Proszek do prania – Pakiet nr XXXII, 33. Zestaw dla noworodka – Pakiet nr XXXIII, 34. Jednorazowa odzież dla pacjenta – Pakiet XXXIV, 35. Waciki neurochirurgiczne – Pakiet nr XXXV, 36. Zamknięty system do odsysania – Pakiet nr XXXVI, 37. Igła półautomatyczna do biopsji – Pakiet nr XXXVII. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru i ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie zaoferowanych produktów do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sporządzone na druku stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ, 2) odnośnie Pakietu I, III, IV, VI, VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVII, XVIII, XIX, XX, XXI, XXII, XXIII, XXIV, XXV, XXVIII, XXIX, XXX, XXXIII, XXXIV, XXXV, XXXVII próbki w ilości określonej w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ (załączone próbki nie podlegają zwrotowi), 3) odnośnie Pakietu XXXI skany (wydrukowane zdjęcia) etykiet oferowanych produktów, 4) odnośnie Pakietu XXXII aktualna ulotka, folder, karta produktu producenta zaoferowanego preparatu, 5) odnośnie Pakietu XXXII aktualna karta charakterystyki, 6) odnośnie Pakietu XXXIII, XXXIV karty danych technologicznych wystawione przez producenta wyrobu gotowego.
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę wraz z ofertą: 1) formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego produktu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, jak również wytwórcę, nazwę handlową produktu, indeks katalogowy i ilość w opakowaniu zbiorczym, 3) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo. Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, sporządzone na podstawie druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy. 2. W przypadku: a) zaprzestania produkcji, b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji, c) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takich samych składzie chemicznym i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa produktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową. 3. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy. 4. Zmiany przez producenta danego produktu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych – w takim przypadku cena jednostkowa produktu nie może ulec podwyższeniu. 5. W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy. 6. Zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający informuje, że skorzysta z możliwości zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spełnieniu określonych przesłanek.
IV 4 4 data 2018-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, SSDŚ w Sandomierzu informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, tel. (15) 833 06 14, e-mail: szpital@sand.pl; 2) inspektorem ochrony danych w Szpitalu Specjalistycznym Ducha Świętego jest Pan Krzysztof Sikorski, kontakt: adres e-mail: inspektor@sand.pl, tel. 695 550 552 ; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych, znak postępowania: PN/20/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a je-żeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Cewniki Nelatona
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cewników Nelatona. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Probówki do hematologii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192500-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa probówek do hematologii. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Cewniki do odsysania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cewników do odsysania. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Butelki i katetery do długotrwałego odsysania ran typu Redon
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa butelek i kateterów do długotrwałego odsysania ran typu Redon. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Mikrokuwety do ozanczania poziomu glukozy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mikrokuwet do oznaczania poziomu glukozy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Ostrza do strzygarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ostrzy do strzygarki. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Klipsy i podwieszki naczyniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa klipsów i podwieszek naczyniowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Elektrody EKG dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elektrod EKG dla dzieci. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zestaw tlenowo-nosowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów tlenowo-nosowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Strzykawki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141310-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Ostrza chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ostrzy chirurgicznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Igły biopsyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141323-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł biopsyjnych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Igły do znieczulenia podpajęczynówkowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141328-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł do znieczulenia podpajęczynówkowego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pokrycie w rolce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pokryć w rolce. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Rurki tracheostomijne zbrojone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rurek tracheostomijnych zbrojonych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Szkiełka i nożyki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szkiełek i nożyków. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Maski tlenowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa masek tlenowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Higiena pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów do higieny pacjenta. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Woda sterylna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody sterylnej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Kaniule
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kaniul. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Koreczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa koreczków. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Mata podłogowa dekontaminacyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mat podłogowych dekontaminacyjnych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Okulary do fototerapii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa okularów do fototerapii. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pojemniki do zbiórki moczu dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników do zbiórki moczu dla dzieci. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Przyrząd do pomiaru OCŻ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przyrządów do pomiaru OCŻ. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Elektroda do czasowej stymulacji serca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa elektrody do czasowej stymulacji serca. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa taśm do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów do znieczuleń zewnątrzoponowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 29
Zalacznik nazwa Strzykawki tuberkulinówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141310-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa strzykawek tuberkulinówek. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 30
Zalacznik nazwa Opatrunki i przylepce dla dzieci i noworodków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opatrunków i przylepcy dla dzieci i noworodków. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 31
Zalacznik nazwa Sprzęt do czyszczenia narzędzi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu do czyszczenia narzędzi. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 32
Zalacznik nazwa Proszek do prania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa proszku do prania. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 33
Zalacznik nazwa Zestaw dla noworodka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zestawów dla noworodka. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 34
Zalacznik nazwa Jednorazowa odzież dla pacjenta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jednorazowej odzieży dla pacjenta. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 35
Zalacznik nazwa Waciki neurochirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wacików neurochirurgicznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 36
Zalacznik nazwa Zamknięty system do odsysania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zamkniętego systemu do odsysania. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 37
Zalacznik nazwa Igła półautomatyczna do biopsji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141323-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa igieł półautomatycznych do biopsji. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)