GuidZP400 |
5f2908be-45a0-488c-81c9-45a6069607f1
|
Biuletyn |
620432-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Szczeciński
|
Regon |
001208777
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
31
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-453
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 4441151
|
Zamawiajacy fax |
91 4441065
|
Zamawiajacy email |
czusk@univ.szczecin.pl
|
Adres strony url |
http://zp.univ.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia wyższa - Uniwersytet Szczeciński
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zp.univ.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zp.univ.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jana Pawła II 31 pok. 008, 70-453 Szczecin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego dla jednostek Uniwersytetu Szczecińskiego – IV tura
|
Numer referencyjny |
DP/371/48/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup sprzętu informatycznego
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie dokonuje opisu warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie dokonuje opisu warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie dokonuje opisu warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń (podanie m.in. modelu procesora, karty graficznej) potwierdzające spełnianie wymagań wskazanych w SIWZ.
2) Wyniki testów dla procesora/karty graficznej potwierdzające spełnienie wymagań, o których mowa w Rozdziale 2 SIWZ.
3) Inne dokumenty i certyfikaty dot. przedmiotu zamówienia wymienione w Rozdziale 2 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunki udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w złożonym oświadczeniu.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
3. Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
4. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:
a. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich urzędowej interpretacji, a w szczególności zmian stawek podatkowych (VAT), mających wpływ na cenę. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, tj. części wynagrodzenia Wykonawcy za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano
b. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
c. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
- siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy,
- zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
- zmiany danych teleadresowych,
- rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy,
2. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|