Dostawa osprzętu teleinformatycznego

Publication date 2018-09-21
End date 2018-10-02 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Infrastruktura sieciowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 619944-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 324240001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu teleinformatycznego, zwanego dalej artykułami. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i rozładowania artykułów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
2)Oferowane artykuły zostały muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniej niż 2018r.), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-B do SIWZ;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d224dded-578b-428d-94d2-3e80df7e0b64
Biuletyn 619944-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiajacy adres ulica ul. Bankowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 592 048
Zamawiajacy fax 323 592 048
Zamawiajacy email dzp-l@us.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice pok. 69, IIIp.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa osprzętu teleinformatycznego
Numer referencyjny DZP.381.092.2018.DW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu teleinformatycznego, zwanego dalej artykułami. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i rozładowania artykułów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2)Oferowane artykuły zostały muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniej niż 2018r.), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-B do SIWZ;
Cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 stosuje się odpowiednio
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny oferowanych artykułów, wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych spełniających wymagania Zamawiającego określone w SIWZ (załączniki 2A-B do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Forma dokumentu:Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma Dokumentu: Oryginał.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zawiera załącznik nr 3 do SIWZ pn. wzór umowy
IV 4 14 nie wymagane
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2)konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3)ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 7 umowy 4)konieczności zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia artykułów w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”, 5)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 6)zakończenia serii produkcyjnej danego artykułu oraz rozpoczęcia produkcji artykułu o takich samych lub lepszych parametrach od opisanych w dokumentacji postępowania DZP.381.092.2018.DW, 7)w sytuacji zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron. 8)wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta artykułów lub Wykonawcę, 9)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
IV 4 4 data 2018-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz obowiązki informacyjne Wykonawcy wynikające z RODO znajdują się w rozdz. XIV SIWZ

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Osprzęt teleinformatyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu teleinformatycznego (typu patchocord i inne- razem 8 pozycji) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i rozładowania artykułów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2)Oferowane artykuły zostały muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniej niż 2018r.), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Listwy zasilające
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1)Przedmiotem zamówienia jest dostawa listw zasilających PDU- 4 szt. . W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i rozładowania artykułów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2)Oferowane artykuły zostały muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniej niż 2018r.), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2B do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)