GuidZP400 |
0b95df7b-2ca5-49bd-876d-ad482cbbaadd
|
Biuletyn |
620553-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Józefy Kantorówny
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40381
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 256 99 01
|
Zamawiajacy fax |
(032) 256 98 47
|
Zamawiajacy email |
przetargi@mzum.katowice.pl
|
Adres strony url |
www.mzum.katowice.pl
|
Adres strony internetowej |
www.mzum.katowice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mzum.katowice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach, ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, pawilon C
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja elementów tunelu polegająca na wymianie akumulatorów i elektroniki w UPS-ach w stacji transformatorowej ST1 w Tunelu pod Rondem w Katowicach
|
Numer referencyjny |
85/IX/2018/WP
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Modernizacja elementów tunelu polegająca na wymianie akumulatorów i elektroniki w UPS-ach w stacji transformatorowej ST1 w Tunelu pod Rondem w Katowicach
|
Cpv glowny przedmiot |
31400000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
50
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada doświadczenie w wykonaniu min. 1 usługi polegającej na obsłudze urządzeń sterujacych wykonywanych na sterownikach PLC; b) Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje lub będzie dysponował co najmniej nw. sprzętem:
co najmniej jednym samochodem osobowym,
co najmniej jedną zwyżką;
c) Kadra techniczna.
Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
- co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia elektryczne (SEP) uprawniające do serwisu i montażu instalacji elektrycznych,
- Udokumentowane przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie znajomości systemu wizualizacji PVSS II,
- Udokumentowane przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie znajomości systemów sterownikowych SAIA.
W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie, potencjał techniczny, kadra techniczna podlega sumowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22 ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w SIWZ.
3.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w SIWZ.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy, potwierdzenie wniesienia wadium. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO 9 wzór w SIWZ
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 PLN (słownie: dwatysiącepięćsetzłotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 01.10.2018 r. do godz. 09:55
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, zgodnie z art. 144 Prawo Zamówień Publicznych.
2.W związku z brzmieniem art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany niniejszej umowy:
1)w zakresie przedmiotu zamówienia, w razie zaistnienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, a w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych,
2)w zakresie terminu realizacji umowy (wykonania robót), zwłaszcza gdy dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w tym jeżeli pojawiły się okoliczności. których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych,
3)w przypadku wystąpienia nagłych, nieprzewidzianych warunków atmosferycznych, geologicznych, archeologicznych, w szczególności: a)klęski żywiołowe;
b)warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej -20ºC, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi,
c)niewypały i niewybuchy;
d)wykopaliska archeologiczne;
e)odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.);
f)odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.)
4)przypadku wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac w szczególności:
a)brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na Teren Budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych;
b)protesty mieszkańców;
c)przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody;
d)działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
5)w następstwie wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a)nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego;
b)wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
c)niewykonanie przez Zamawiającego robót budowlanych lub dostaw, bez realizacji których Wykonawca nie może w sposób należyty wykonywać przedmiotu umowy, z przekroczeniem terminów wskazanych przez Zamawiającego dla wykonania tych robót lub dostaw; d)konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji umowy.
6)w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu robót,
7)w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia w zawiązku ze zmianą stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia.
3.Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, o których mowa w niniejszym paragrafie, może nastąpić tylko i wyłącznie o okres niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres uwzględniający faktyczną niemożność wykonania przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:55
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|