Modernizacja elementów tunelu polegająca na wymianie akumulatorów i elektroniki w UPS-ach w stacji transformatorowej ST1 w Tunelu pod Rondem w Katowicach

Publication date 2018-09-21
End date 2018-10-01 00:00:00
Instytucja Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620553-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 314000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Modernizacja elementów tunelu polegająca na wymianie akumulatorów i elektroniki w UPS-ach w stacji transformatorowej ST1 w Tunelu pod Rondem w Katowicach

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b95df7b-2ca5-49bd-876d-ad482cbbaadd
Biuletyn 620553-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
Zamawiajacy adres ulica ul. Józefy Kantorówny
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40381
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 256 99 01
Zamawiajacy fax (032) 256 98 47
Zamawiajacy email przetargi@mzum.katowice.pl
Adres strony url www.mzum.katowice.pl
Adres strony internetowej www.mzum.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mzum.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach, ul. Józefy Kantorówny 2a, 40-381 Katowice, pawilon C
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja elementów tunelu polegająca na wymianie akumulatorów i elektroniki w UPS-ach w stacji transformatorowej ST1 w Tunelu pod Rondem w Katowicach
Numer referencyjny 85/IX/2018/WP
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Modernizacja elementów tunelu polegająca na wymianie akumulatorów i elektroniki w UPS-ach w stacji transformatorowej ST1 w Tunelu pod Rondem w Katowicach
Cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada doświadczenie w wykonaniu min. 1 usługi polegającej na obsłudze urządzeń sterujacych wykonywanych na sterownikach PLC; b) Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje lub będzie dysponował co najmniej nw. sprzętem:  co najmniej jednym samochodem osobowym,  co najmniej jedną zwyżką; c) Kadra techniczna. Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia elektryczne (SEP) uprawniające do serwisu i montażu instalacji elektrycznych, - Udokumentowane przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie znajomości systemu wizualizacji PVSS II, - Udokumentowane przeszkolenie co najmniej jednego pracownika w zakresie znajomości systemów sterownikowych SAIA. W przypadku podmiotów działających wspólnie doświadczenie, potencjał techniczny, kadra techniczna podlega sumowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Zamawiający w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów określonych w art. 22 ustawy żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
Zakresie warunkow udzialu 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w SIWZ. 3.Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami potwierdzający spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w SIWZ.
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty, pełnomocnictwo jeżeli dotyczy, potwierdzenie wniesienia wadium. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO 9 wzór w SIWZ
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500,00 PLN (słownie: dwatysiącepięćsetzłotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 01.10.2018 r. do godz. 09:55
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, zgodnie z art. 144 Prawo Zamówień Publicznych. 2.W związku z brzmieniem art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany niniejszej umowy: 1)w zakresie przedmiotu zamówienia, w razie zaistnienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, a w szczególności w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych, 2)w zakresie terminu realizacji umowy (wykonania robót), zwłaszcza gdy dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w tym jeżeli pojawiły się okoliczności. których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych, 3)w przypadku wystąpienia nagłych, nieprzewidzianych warunków atmosferycznych, geologicznych, archeologicznych, w szczególności: a)klęski żywiołowe; b)warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej -20ºC, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, c)niewypały i niewybuchy; d)wykopaliska archeologiczne; e)odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); f)odmienne od przyjętych w dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) 4)przypadku wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia prac w szczególności: a)brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na Teren Budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych; b)protesty mieszkańców; c)przerwa w dostawie energii elektrycznej, wody; d)działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 5)w następstwie wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a)nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego; b)wstrzymanie robót przez Zamawiającego; c)niewykonanie przez Zamawiającego robót budowlanych lub dostaw, bez realizacji których Wykonawca nie może w sposób należyty wykonywać przedmiotu umowy, z przekroczeniem terminów wskazanych przez Zamawiającego dla wykonania tych robót lub dostaw; d)konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji umowy. 6)w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu robót, 7)w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia w zawiązku ze zmianą stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, o których mowa w niniejszym paragrafie, może nastąpić tylko i wyłącznie o okres niezbędny do wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres uwzględniający faktyczną niemożność wykonania przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2018-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:55
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres rękojmi
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)