Dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu „Determinanty pomyślnego starzenia się seniorów aglomeracji śląskiej”

Publication date 2018-09-21
End date 2018-10-01 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 619343-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu „Determinanty pomyślnego starzenia się seniorów aglomeracji śląskiej”.
Przedmiot zamówienia podzielono na 2 Pakiety:
Pakiet nr 1 – Ulotki, plakaty, roll-up
Pakiet nr 2 – Teczki tekturowe, długopisy, notesy
Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w zakresie pakietu nr 2, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fd0d74da-2337-429d-bc4e-44398b6b5a9f
Biuletyn 619343-N-2018
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 000289035
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email dzp@sum.edu.pl
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sum.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wpływ do kancelarii Zamawiającego, parter, pokój nr 11
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu „Determinanty pomyślnego starzenia się seniorów aglomeracji śląskiej”
Numer referencyjny RZP/PN/137/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa materiałów promocyjnych w związku z realizacją projektu „Determinanty pomyślnego starzenia się seniorów aglomeracji śląskiej”. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 Pakiety: Pakiet nr 1 – Ulotki, plakaty, roll-up Pakiet nr 2 – Teczki tekturowe, długopisy, notesy Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji w zakresie pakietu nr 2, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp w zakresie pakietu nr 2. 2. Zamawiający określił w Specyfikacji asortymentowo-cenowej, asortyment oraz ilości jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć zwany dalej „zamówieniem podstawowym” jak również asortyment oraz ilości jakie Wykonawca dostarczy w przypadku skorzystania z prawa opcji (dotyczy Pakietu nr 2). 3. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację w okresie obowiązywania umowy dostawy określonej w Pakiecie nr 1 oraz w Pakiecie nr 2 w zakresie zamówienia podstawowego w wymiarze określonym w Specyfikacji asortymentowo-cenowej. Natomiast zlecenie dostawy w ramach Pakietu nr 2 w zakresie zamówienia dotyczącego prawa opcji zależy tylko od decyzji Zamawiającego (prawo opcji). Niewykorzystanie limitu prawa opcji w całości lub w części przez Zamawiającego nie uprawnia Wykonawcy do żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Warunki realizacji dostaw w ramach prawa opcji oraz rozliczenia z tego tytułu zostały określone we Wzorze umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj.: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego w przypadku niewykorzystania kwoty określonej w § 2 ust. 1 oraz inne, niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą, np. pożar, zalanie itp. b) poprawa jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu dostawy, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. c) aktualizacje rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; d) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania Stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych. e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych, korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. f) obniżenie ilości/wielkości, zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. g) w przypadku zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy możliwe jest dokonanie zmian postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. h) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. i) zaistnienie przesłanek określonych w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Ulotki, plakaty, roll-up
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym Specyfikacji asortymentowo-cenowej załącznik nr 2.1 SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Teczki tekturowe, długopisy, notesy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 2. Zamawiający określił w Specyfikacji asortymentowo-cenowej, asortyment oraz ilości jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć zwany dalej „zamówieniem podstawowym” jak również asortyment oraz ilości jakie Wykonawca dostarczy w przypadku skorzystania z prawa opcji (dotyczy Pakietu nr 2). 3. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację w okresie obowiązywania umowy dostawy określonej w Pakiecie nr 1 oraz w Pakiecie nr 2 w zakresie zamówienia podstawowego w wymiarze określonym w Specyfikacji asortymentowo-cenowej. Natomiast zlecenie dostawy w ramach Pakietu nr 2 w zakresie zamówienia dotyczącego prawa opcji zależy tylko od decyzji Zamawiającego (prawo opcji). Niewykorzystanie limitu prawa opcji w całości lub w części przez Zamawiającego nie uprawnia Wykonawcy do żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Warunki realizacji dostaw w ramach prawa opcji oraz rozliczenia z tego tytułu zostały określone we Wzorze umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym Specyfikacji asortymentowo-cenowej załącznik nr 2.2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)