GuidZP400 |
4ba3f124-4d20-4618-85a9-8fe3b2664872
|
Biuletyn |
620188-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A.
|
Regon |
49190027500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowotarskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9/4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krynica-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-380
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
184 712 395
|
Zamawiajacy fax |
184 715081
|
Zamawiajacy email |
bptaszek@kryniczanka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
„Uzdrowisko Krynica – Żegiestów” S.A. adres: ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój działająca w imieniu własnym oraz jako pełnomocnik w imieniu i na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji im. bł. Karoliny Kózkówny w Krynicy-Zdroju w ramach wspólnej grupy zakupowej przeprowadzi postępowanie a po wyborze najkorzystniejszej oferty każdy z zamawiających we własnym imieniu i na własną rzecz zawrze umowę o udzielenie zamówienia publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica-Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa środków czystości i do dezynfekcji oraz artykułów gospodarstwa domowego w ramach wspólnej grupy zakupowej dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój” oraz SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA im. bł. Karoliny Kózkówny ul. Nitribitta 4; 33-380 Krynica-Zdrój”
|
Numer referencyjny |
ZP-271-24/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i do dezynfekcji oraz artykułów gospodarstwa domowego w ramach wspólnej grupy zakupowej dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój” oraz SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA im. bł. Karoliny Kózkówny ul. Nitribitta 4; 33-380 Krynica-Zdrój w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.Asortyment i ilości zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, dopuszcza możliwość jego zmniejszenia lub zwiększenia w granicach +/-30 % przedmiotowego zakresu zamówienia, określonego w załączniku nr 4. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 Ustawy pzp
|
IV 4 4 data |
2018-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I- artykuły gospodarstwa domowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment artykułów gospodarstwa domowego i ilości zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, dopuszcza możliwość jego zmniejszenia lub zwiększenia w granicach +/-30 % przedmiotowego zakresu zamówienia, określonego w załączniku nr 4. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II – chemia do gastronomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment chemii do gastronomii i ilości zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, dopuszcza możliwość jego zmniejszenia lub zwiększenia w granicach +/-30 % przedmiotowego zakresu zamówienia, określonego w załączniku nr 4. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet III – ręczniki papierowe, papier toaletowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33760000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Asortyment ręczników papierowych i papieru toaletowego i ilości zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający, w trakcie realizacji zamówienia, dopuszcza możliwość jego zmniejszenia lub zwiększenia w granicach +/-30 % przedmiotowego zakresu zamówienia, określonego w załączniku nr 4. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy
|
| |