Zakup i dostawa komputerów przenośnych oraz urządzeń drukujących dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie w ramach realizacji projektu Komplementarni w działaniu

Publication date 2018-09-21
End date 2018-10-01 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620281-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 429620007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych oraz urządzeń drukujących dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie w ramach realizacji projektu Komplementarni w działaniu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5. Skuteczna pomoc społeczna, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części:
1) Część 1 – Komputery przenośne typu laptop wraz z akcesoriami i oprogramowaniem (14 szt.)
2) Część 2 – Urządzenia drukujące (8 szt.)
3. Minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający będzie badał zgodność wymaganych cech oferowanego sprzętu i jego elementów wyłącznie w zakresie ujętym w specyfikacji technicznej SIWZ.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego przy ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 w Częstochowie.
6. Wykonawca wraz z dostawą winien dostarczyć komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub/i elektronicznej.
7. Odbiór dostawy nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, podpisanego bez uwag przez obie Strony umowy.
8. Koszty związane z dostarczeniem sprzętu do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca.
9. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia przedmiotu zamówienia do momentu odbioru dostawy przez Zamawiającego.
10. Oferowany sprzęt musi być objęty minimum 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym w ramach, którego:
1) czas przystąpienia do naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 48 godzin licząc w dni robocze od daty i godziny zgłoszenia usterki w formie elektronicznej bądź faksem;
2) czas usuwania awarii (niezależnie od rodzaju usterki, w miejscu instalacji sprzętu) nie może być dłuższy niż 72 godziny licząc w dni robocze od daty i godziny przystąpienia do usuwania usterki. W przypadku niedotrzymania tego terminu przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu następnych 48 godzin (dni robocze) dostarczyć na czas naprawy sprzęt zastępczy.
Za dni robocze Zamawiającego rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy.
11. Dodatkowo w przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego i nie będzie podlegał ekspertyzie poza miejscem jego użytkowania, a Wykonawca niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu nowy dysk.
12. W przypadku urządzeń objętych przez producentów okresem gwarancyjnym dłuższym niż oferowany przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu przetargowym, Wykonawcy zobowiązani są do:
1) dostarczenia kopii dokumentów, potwierdzonych na zgodność z oryginałami, niezbędnych do realizacji napraw gwarancyjnych w autoryzowanych serwisach producentów – kopie te należy dołączać do Kart Gwarancyjnych Wykonawcy;
2) dostarczenia Zamawiającemu oryginałów tych dokumentów po okresie gwarancyjnym udzielonym przez Wykonawcę.
13. Warunki realizacji napraw w okresie gwarancji (wymagane od Wykonawcy) zostały określone w § 3 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 71886be2-182f-4e93-867f-e1ede1e60b2d
Biuletyn 620281-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Regon 274129000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Polskiej Organizacji Wojskowej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 37 24 200
Zamawiajacy fax 34 37 24 250
Zamawiajacy email mzielinski@mops.czestochowa.um.gov.pl
Adres strony url http://mops.bip.czestochowa.pl/?app=przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Komplementarni w działaniu”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5. Skuteczna pomoc społeczna, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://mops.bip.czestochowa.pl/?app=przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2, 42-217 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa komputerów przenośnych oraz urządzeń drukujących dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie w ramach realizacji projektu Komplementarni w działaniu
Numer referencyjny SO.261.3.6.2018.MZ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych oraz urządzeń drukujących dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie w ramach realizacji projektu Komplementarni w działaniu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działania 2.5. Skuteczna pomoc społeczna, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części: 1) Część 1 – Komputery przenośne typu laptop wraz z akcesoriami i oprogramowaniem (14 szt.) 2) Część 2 – Urządzenia drukujące (8 szt.) 3. Minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający będzie badał zgodność wymaganych cech oferowanego sprzętu i jego elementów wyłącznie w zakresie ujętym w specyfikacji technicznej SIWZ. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sprzęt do siedziby Zamawiającego przy ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 w Częstochowie. 6. Wykonawca wraz z dostawą winien dostarczyć komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub/i elektronicznej. 7. Odbiór dostawy nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, podpisanego bez uwag przez obie Strony umowy. 8. Koszty związane z dostarczeniem sprzętu do siedziby Zamawiającego, ponosi Wykonawca. 9. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia przedmiotu zamówienia do momentu odbioru dostawy przez Zamawiającego. 10. Oferowany sprzęt musi być objęty minimum 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym w ramach, którego: 1) czas przystąpienia do naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 48 godzin licząc w dni robocze od daty i godziny zgłoszenia usterki w formie elektronicznej bądź faksem; 2) czas usuwania awarii (niezależnie od rodzaju usterki, w miejscu instalacji sprzętu) nie może być dłuższy niż 72 godziny licząc w dni robocze od daty i godziny przystąpienia do usuwania usterki. W przypadku niedotrzymania tego terminu przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu następnych 48 godzin (dni robocze) dostarczyć na czas naprawy sprzęt zastępczy. Za dni robocze Zamawiającego rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i dni wolnych od pracy. 11. Dodatkowo w przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego i nie będzie podlegał ekspertyzie poza miejscem jego użytkowania, a Wykonawca niezwłocznie dostarczy Zamawiającemu nowy dysk. 12. W przypadku urządzeń objętych przez producentów okresem gwarancyjnym dłuższym niż oferowany przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu przetargowym, Wykonawcy zobowiązani są do: 1) dostarczenia kopii dokumentów, potwierdzonych na zgodność z oryginałami, niezbędnych do realizacji napraw gwarancyjnych w autoryzowanych serwisach producentów – kopie te należy dołączać do Kart Gwarancyjnych Wykonawcy; 2) dostarczenia Zamawiającemu oryginałów tych dokumentów po okresie gwarancyjnym udzielonym przez Wykonawcę. 13. Warunki realizacji napraw w okresie gwarancji (wymagane od Wykonawcy) zostały określone w § 3 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r., poz. 798 t.j. z późn. zm.)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1)zmiana osób funkcyjnych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; 2)zmiana adresu siedziby jednej ze Stron – z przyczyn zewnętrznych; 3)możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, z przyczyn o których mowa w § 2 ust. 3 wzoru umowy; 4)zmiana lub wycofanie Podwykonawcy – w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputery przenośne typu laptop wraz z akcesoriami i oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Ilość: 14 sztuk. Minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający będzie badał zgodność wymaganych cech oferowanego sprzętu i jego elementów wyłącznie w zakresie ujętym w specyfikacji technicznej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenia drukujące
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42962000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Ilość: 8 sztuk. Minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający będzie badał zgodność wymaganych cech oferowanego sprzętu i jego elementów wyłącznie w zakresie ujętym w specyfikacji technicznej SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)