Dostawa sprzętu informatycznego

Publication date 2018-09-21
End date 2018-10-01 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620083-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302321108, 302161100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego.
2. Zakres zamówienia został podzielony na 4 zadania:
a) Zadanie 1
• Laserowa drukarka monochromatyczna z wbudowanym automatycznym dupleksem i interfejsem sieciowym z tonerem o łącznej wydajności min. 6000 stron -12 szt.
b) Zadanie 2
• Zestaw komputerowy z monitorem, systemem operacyjnym Windows 7 PRO, czytnikiem kart i licencją Cal – 4 szt.
• Zestaw komputerowy z monitorem, systemem operacyjnym Windows 10 PRO, czytnikiem kart i licencją Cal – 2 szt.
• Jednostka centralna z systemem operacyjnym Windows 10 PRO - 4 szt.
• Jednostka centralna z systemem operacyjnym Windows 7 PRO - 2 szt.
• Monitor LCD, min 21,5” - 3 szt.
c) Zadanie 3
• Komputer All in One (AiO) z systemem operacyjnym, licencją Cal i czytnikiem kart mikroprocesorowych – 6 szt (z prawem opcji 1szt)
• Laptop wraz z torbą oraz myszką z systemem operacyjnym, licencją Cal i czytnikiem kart mikroprocesorowych – 2 szt.
d) Zadanie 4
• Skaner dokumentów (dwustronny) A4 – 10 szt.
• Skaner dokumentów (płaski) A4 – 5 szt.
• Urządzenie wielofunkcyjne – 10 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ.
4. Warunki gwarancji i serwisu dla urządzeń z każdego zadania określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ.
5. Przedmiotowe zamówienie objęte jest prawem opcji. Prawem opcji objęte jest: 1 sztuka Komputera AiO z zadania nr 3. Zapis ten oznacza, iż we wskazanych pozycjach Zamawiający może nabyć odpowiednio od 5 do 6 szt.
O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany wykonawca zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy.
6. Miejsce dostaw sprzętu: Magazyny Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109,
31-571 Kraków

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3ecb709c-f1ec-4c1e-a9cf-750e8085064e
Biuletyn 620083-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Regon 35108157000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mogilska
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31571
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 6154860, 6154862
Zamawiajacy fax 012 6154887; 6154219
Zamawiajacy email zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony url http://malopolska.policja.gov.pl/pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pok. 101B. Dopuszczalne jest składanie ofert na dzienniku podawczym KWP w Krakowie – Biuro Przepustek. UWAGA! W przypadku składania oferty osobiście bądź przy pomocy kuriera, zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu osobowego na terenie KWP w Krakowie, należy wejść przez Biuro Przepustek za okazaniem stosownego dowodu tożsamości.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego
Numer referencyjny ZP.119.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego. 2. Zakres zamówienia został podzielony na 4 zadania: a) Zadanie 1 • Laserowa drukarka monochromatyczna z wbudowanym automatycznym dupleksem i interfejsem sieciowym z tonerem o łącznej wydajności min. 6000 stron -12 szt. b) Zadanie 2 • Zestaw komputerowy z monitorem, systemem operacyjnym Windows 7 PRO, czytnikiem kart i licencją Cal – 4 szt. • Zestaw komputerowy z monitorem, systemem operacyjnym Windows 10 PRO, czytnikiem kart i licencją Cal – 2 szt. • Jednostka centralna z systemem operacyjnym Windows 10 PRO - 4 szt. • Jednostka centralna z systemem operacyjnym Windows 7 PRO - 2 szt. • Monitor LCD, min 21,5” - 3 szt. c) Zadanie 3 • Komputer All in One (AiO) z systemem operacyjnym, licencją Cal i czytnikiem kart mikroprocesorowych – 6 szt (z prawem opcji 1szt) • Laptop wraz z torbą oraz myszką z systemem operacyjnym, licencją Cal i czytnikiem kart mikroprocesorowych – 2 szt. d) Zadanie 4 • Skaner dokumentów (dwustronny) A4 – 10 szt. • Skaner dokumentów (płaski) A4 – 5 szt. • Urządzenie wielofunkcyjne – 10 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Warunki gwarancji i serwisu dla urządzeń z każdego zadania określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ. 5. Przedmiotowe zamówienie objęte jest prawem opcji. Prawem opcji objęte jest: 1 sztuka Komputera AiO z zadania nr 3. Zapis ten oznacza, iż we wskazanych pozycjach Zamawiający może nabyć odpowiednio od 5 do 6 szt. O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany wykonawca zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy. 6. Miejsce dostaw sprzętu: Magazyny Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w: a) art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Pzp; b) art. 24 ust. 5 Pzp. UWAGA! Zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1) asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takiej samej wydajności w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innymi, co najmniej o takich samych parametrach; b) produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku; c) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wynagrodzenia należnego Wykonawcy, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie jego wysokości w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła zmiana powszechnie obowiązującego prawa regulującego stawkę podatku VAT; b) cena rynkowa asortymentu, który został wprowadzony do umowy aneksem jest niższa niż pierwotnie wskazany w umowie. 3) Miejsca dostawy części/całości przedmiotu umowy lub świadczenie usług gwarancyjnych, poprzez wskazanie innej jednostki Policji na terenie woj. małopolskiego jako miejsca dostawy lub świadczenia usług gwarancyjnych w przypadku jeśli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności 5. Zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
IV 4 4 data 2018-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - Drukarka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1.1 Laserowa drukarka monochromatyczna z wbudowanym automatycznym dupleksem i interfejsem sieciowym z tonerem o łącznej wydajności min. 6000 stron - 12 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 - Zestaw komputerowy, Jednostka centralna, Monitor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 2.1 Zestaw komputerowy z monitorem, systemem operacyjnym Windows 7 PRO, czytnikiem kart i licencją Cal - 4 szt 2.2 Zestaw komputerowy z monitorem, systemem operacyjnym Windows 10 PRO, czytnikiem kart i licencją Cal - 2 szt 2.3 Jednostka centralna z systemem operacyjnym Windows 10 PRO - 4 szt 2.4 Jednostka centralna z systemem operacyjnym Windows 7 PRO - 2 szt 2.5 Monitor LCD, min 21,5” - 3 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 - Komputer AiO, Laptop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 3.1 Komputer All in One (AiO) z systemem operacyjnym, licencją Cal i czytnikiem kart mikroprocesorowych - 6 szt (z prawem opcji 1szt) Zapis ten oznacza, iż we wskazanych pozycjach Zamawiający może nabyć odpowiednio od 5 do 6 szt. O ewentualnym skorzystaniu z prawa opcji wybrany wykonawca zostanie powiadomiony przed zawarciem umowy. 3.2 Laptop wraz z torbą oraz myszką z systemem operacyjnym, licencją Cal i czytnikiem kart mikroprocesorowych - 2 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4 - Skaner, Urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30216110-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 4.1 Skaner dokumentów (dwustronny) A4 - 10 szt 4.2 Skaner dokumentów (płaski) A4 - 5 szt 4.3 Urządzenie wielofunkcyjne - 10 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)