GuidZP400 |
da00c13b-12d9-474c-a81c-724a6cba7e2b
|
Biuletyn |
618823-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia kontradmirała Wiesława Łasińskiego w Gdańsku
|
Regon |
19059495700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Polanki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
117
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80305
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
585 526 407
|
Zamawiajacy email |
przetargi@7szmw.pl
|
Adres strony url |
www.7szmw.pl
|
Adres strony internetowej |
www.7szmw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.7szmw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.7szmw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Kancelarii jawnej 7 Szpitala Marynarki Wojennej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Polanki 117, 80-305 GDAŃSK
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
25/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Oferty lub wnioski |
2
|
Maksymalna liczba czesci |
23
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
23
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
328585,56
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
18
|
Okreslenie warunkow |
Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń.
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Złożone oświadczenie (zał. nr 2b do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
|
Zakresie warunkow udzialu |
Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z załącznikiem (zał. nr 3 do SIWZ).
2) Oświadczenia (zał. nr 2a i 2b do SIWZ).
3) Pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeżeli reprezentuje ją osoba nie wymieniona w dokumentach rejestrowych.
6. B) WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA OCENIONA JAKO NAJKORZYSTNIEJSZA W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU, W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA, NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO, ZŁOŻY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem),
jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna.
3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy (minimum 2; należy załączyć referencje) te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
4) Oświadczenie (zał. nr 4 do SIWZ) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86, ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) Poświadczona przez wykonawcę kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min.: 50.000,00 PLN.
6) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.:
a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy,
b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy,
c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających,
d) przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców,
kwestie dotyczące podwykonawstwa są regulowane przez Ustawę Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 143a-d Pzp.
7) W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz
form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817) tj. a. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji w właściwego organu - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c. jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii (nie dotyczy oświadczeń). Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
|
Wadium |
Nie dotyczy.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Ofertę należy złożyć w Kancelarii jawnej 7 Szpitala Marynarki Wojennej. ul. Polanki 117, 80-305 GDAŃSK.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia, na warunkach określonych w 'Projekcie umowy', który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Dopuszczalne zmiany zgodnie z § 11 wzoru umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-10-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 1 OPASKI I PODKŁADY PODGIPSOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 2 MATERIAŁY OPATRUNKOWE JAŁOWE I NIEJAŁOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 3 PRZYLEPCE (tolerancja +/- 10%)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 4 PIELUCHOMAJTKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 5 GAZY, TUPFERY, SETONY (w pozycjach 4-8, tolerancja +/- 10%)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 6 OPATRUNKI HYDROKOLOIDOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 7 OPATRUNKI NA RANY POOPERACYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 8 OPATRUNKI PIANKOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 9 OPATRUNKI PIANKOWE ZE SREBREM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 10 OPATRUNKI PIANKOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 11 OPATRUNKI NASĄCZONE PARAFINĄ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 12 OPATRUNKI Z ALGINIANEM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 13 OPATRUNKI NOSOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 14 OPATRUNKI DO WKŁUĆ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 15 OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 16 OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 17 ZESTAWY MYJĄCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 18 ZESTAWY MYJĄCO-PIELĘGNUJĄCE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 19 ZESTAWY OPATRUNKOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 20 PODKŁADY I ŚLINIAKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 21 KOMPRESY ŻELOWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 22 TAŚMY DO KINEZOTERAPII
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 23 OPATRUNKI DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych (25/2018) zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia asortyment i szacunkowe ilości oraz wymagane parametry i warunki graniczne opisano w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy
|
| |