Zakup sprzętu radiowego (przemienników radiowych), radiotelefonów oraz masztu antenowego i ich uruchomienie na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego

Publication date 2018-09-24
End date 2018-10-02 00:00:00
Instytucja Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621178-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu radiowego (przemienników radiowych), radiotelefonów oraz masztu antenowego i ich uruchomienie na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego

Kod CPV:
32000000-3 - sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32236000-6 - radiotelefony

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia/wykaz i parametry oferowanego sprzętu wraz z cenami - załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 169270cf-6de2-4116-835f-291678965d22
Biuletyn 621178-N-2018
Zamawiajacy nazwa Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Regon 51425985927000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40032
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 077 777
Zamawiajacy fax 322 077 395
Zamawiajacy email bdg-zp@katowice.uw.gov.pl
Adres strony url http://www.katowice.uw.gov.pl/
Adres strony internetowej narzedzia http://www.katowice.uw.gov.pl/zamowienia/ogloszenia-o-zamowieniach
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Zakup sprzętu radiowego (przemienników radiowych), radiotelefonów oraz masztu antenowego i ich uruchomienie na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.katowice.uw.gov.pl/zamowienia/ogloszenia-o-zamowieniach
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.katowice.uw.gov.pl/zamowienia/ogloszenia-o-zamowieniach
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa przekazana/wysłana do siedziby zamawiającego
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu radiowego (przemienników radiowych), radiotelefonów oraz masztu antenowego i ich uruchomienie na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego
Numer referencyjny BA.I.272.26.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu radiowego (przemienników radiowych), radiotelefonów oraz masztu antenowego i ich uruchomienie na potrzeby funkcjonowania Sieci Radiokomunikacyjnych Wojewody Śląskiego Kod CPV: 32000000-3 - sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32236000-6 - radiotelefony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia/wykaz i parametry oferowanego sprzętu wraz z cenami - załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 553658,54
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-12-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę radiotelefonów o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (brutto).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały należycie wykonane przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; Wskazany powyżej wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały należycie wykonane przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; Wskazany powyżej wykaz należy przedstawić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, b) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 PZP, c) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, d) dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że zaproponowane przez niego w ofercie materiały nie są dostępne na rynku w wyniku zakończenia ich produkcji lub wycofania ze sprzedaży.
IV 4 4 data 2018-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30 dni

Criterion

Kryteria dodatkowa gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)