Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących

Publication date 2018-09-24
End date 2018-10-03 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620286-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Część I – sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących będących w okresie gwarancji,
Część II - sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących,
Część III - sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących ZEBRA będących w okresie gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 47bfef1d-dc0d-4282-9571-fa3c2f8608fc
Biuletyn 620286-N-2018
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
Regon 36 92 67 361
Zamawiajacy adres ulica Plac Trzech Krzyży
Zamawiajacy adres numer domu 3/5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48222500130 , +48222737190
Zamawiajacy email Pawel.Cichecki@mr.gov.pl, Milena.Rogowska@mr.gov.pl
Adres strony url www.mpit.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mpit.bip.gov.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Pl. Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, email: Zamowienia@mpit.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Pl. Trzech Krzyży 3/5,00-507 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
Numer referencyjny BDG-V.2610.10.2018.PC
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I – sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących będących w okresie gwarancji, Część II - sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących, Część III - sukcesywny zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących ZEBRA będących w okresie gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 471614,89
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: Część I – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, Część II – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, Część III – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy lub wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia,
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku dla Części I, Części II i Części III w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku dla Części I, Części II i Części III w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Dotyczy Części I zamówienia: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje od co najmniej dwunastu miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do drukarek lub kopiarek o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto (za okres 12 miesięcy) każda. Każda z wykazanych dostaw musi zawierać wszystkie wymienione niżej elementy : a) muszą to być dostawy materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek laserowych b) nie mogą to być dostawy jednorazowe, muszą trwać przynajmniej 12 miesięcy 2. Dotyczy Części II zamówienia: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje od co najmniej dwunastu miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do drukarek lub kopiarek o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto (za okres 12 miesięcy) każda. Każda z wykazanych dostaw musi zawierać wszystkie wymienione niżej elementy : a) muszą to być dostawy materiałów eksploatacyjnych do kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych b) nie mogą to być dostawy jednorazowe, muszą trwać przynajmniej 12 miesięcy 3. Dotyczy Części II zamówienia: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje od co najmniej dwunastu miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do drukarek lub kopiarek o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto (za okres 12 miesięcy) każda. Każda z wykazanych dostaw musi zawierać wszystkie wymienione niżej elementy : a) muszą to być dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek typu ZEBRA b) nie mogą to być dostawy jednorazowe, muszą trwać przynajmniej 12 miesięcy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty dotyczące każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej, stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu Dotyczy Części I, Części II i Części III: a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ; Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy Części I i Części II zamówienia: W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć raporty z badań na wydajność wg norm ISO: - ISO/IEC 19752 – do określenia wydajności wkładów z tonerem monochromatycznym, - ISO/IEC 19978 – do określenia wydajności wkładów z tonerem kolorowym, - ISO/IEC 24711 - do określenia wydajności atramentowych wkładów drukujących, - ISO/IEC 24712 –zawierającej wytyczne dotyczące stron testowych - certyfikat potwierdzający, że laboratorium badawcze, w którym wykonano raporty jest akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025. Załączone raporty muszą w swojej treści zawierać wszystkie informację dotyczące warunków przeprowadzanych badań, mający wpływ na ich wynik w szczególności: -średnia ilość wydruków -odchylenie standardowe -dolna granica przedziału ufności (90%) -data testowania -liczba testowanych kaset
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7a i Załącznik 8a do SIWZ, Załącznik nr 7b i Załącznik nr 8b do SIWZ oraz Załącznik nr 7c i Załącznik nr 8c do SIWZ w zależności od wybranej części zamówienia. b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na Część I, Część II, oraz Część III, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, polegających na przedłużeniu okresu trwania umowy, jednak nie dłużej niż o kolejne 6 miesięcy, w przypadku nie wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizację danej Części zamówienia.
IV 4 4 data 2018-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywny zakup i dostawa do siedziby Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących będących w okresie gwarancji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 174877,24
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywny zakup i dostawa do siedziby Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących będących w okresie gwarancji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywny zakup i dostawa do siedziby Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 243524,63
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywny zakup i dostawa do siedziby Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywny zakup i dostawa do siedziby Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących ZEBRA będących w okresie gwarancji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 53213,02
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywny zakup i dostawa do siedziby Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie fabrycznie nowych, nieużywanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących ZEBRA będących w okresie gwarancji
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)