Dostawa sprzętu TIK dla szkół podstawowych z terenu Gminy Laszki w ramach projektu pn. „Program rozwojowy szkół podstawowych z Gminy Laszki – Szkoła+’’

Publication date 2018-09-24
End date 2018-10-02 00:00:00
Instytucja Gmina Laszki
Miejscowość Laszki
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 621000-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK (zwany dalej jako sprzęt ) w ramach projektu pn. „Program rozwojowy szkół podstawowych z Gminy Laszki – Szkoła+’’ w celu zwiększenia wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnej w procesie nauczania oraz rozwinięcie kompetencji informatycznych wśród uczniów oraz nauczycieli. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących szkołach: Szkoła Podstawowa w Korzenicy, Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Laszkach, Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Miękiszu Nowym, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Miękiszu Starym, Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej
w Wietlinie. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do wskazanych przez Zamawiającego pracowni dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2acb8d3b-a35a-4628-b797-f33b4441f452
Biuletyn 621000-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Laszki
Regon 65090046000000
Zamawiajacy adres ulica Laszki
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Laszki
Zamawiajacy kod pocztowy 37543
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 016 6285046 w. 22
Zamawiajacy fax 0-16 6285023
Zamawiajacy email przetargi-ulg@wp.pl
Adres strony url www.laszki.pl.bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Program rozwojowy szkół podstawowych z Gminy Laszki – Szkoła+’’ współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Działanie 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.laszki.pl.bip
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.laszki.pl.bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej , osobiście w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu TIK dla szkół podstawowych z terenu Gminy Laszki w ramach projektu pn. „Program rozwojowy szkół podstawowych z Gminy Laszki – Szkoła+’’
Numer referencyjny GZEAS.I.271.05.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK (zwany dalej jako sprzęt ) w ramach projektu pn. „Program rozwojowy szkół podstawowych z Gminy Laszki – Szkoła+’’ w celu zwiększenia wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnej w procesie nauczania oraz rozwinięcie kompetencji informatycznych wśród uczniów oraz nauczycieli. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących szkołach: Szkoła Podstawowa w Korzenicy, Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Laszkach, Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Miękiszu Nowym, Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Miękiszu Starym, Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Wietlinie. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do wskazanych przez Zamawiającego pracowni dydaktycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia –nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie ( załącznik nr 3 do SIWZ) Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w złożonych dokumentach.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: - jedno zamówienie polegające na dostawie sprzętu komputerowego lub multimedialnego lub interaktywnego o wartości minimum 200 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. b) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy Pzp : - Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ - (Wykaz dostaw) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzić będą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę. 2) Wraz z ofertą należy złożyć: a) Kalkulacje cenową sporządzoną na podstawie załącznika nr 9 do SIWZ. b) Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 oraz załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. e) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 – Grupa kapitałowa, a pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się zmiany umowy w wyniku wystąpienia następujących zdarzeń: 1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 3) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 4) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w ogłoszeniu, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego, 5) zmiany Podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego Podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów, 6) w przypadku, gdy zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 7) zmiany Podwykonawcy, o którym mowa w art. 36b ust. 1 ustawy, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w § 7, 8) pozostałe zmiany określone w umowie. 2. Dopuszcza się zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy w wyniku wystąpienia następujących zdarzeń: 1) stawki podatku od towarów i usług, − jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, 2) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie zrealizowane dostawy oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z realizacją umowy. 3. Przewidziane w umowie zmiany nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia na nie zgody. W przypadku każdej zmiany, o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży uzasadnienie powstałej okoliczności. 4. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV 4 4 data 2018-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 70,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)