GuidZP400 |
52815f51-512f-4e74-a0ee-07ebc93b733f
|
Biuletyn |
620962-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy w Dywitach
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Olsztyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dywity
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
11001
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
895 120 160
|
Zamawiajacy fax |
895 120 124
|
Zamawiajacy email |
ug@dywity.nowoczesnagmina.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.ugdywity.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjnego Województwa Warmińsko –Mazurskiego na lata 2014 –2020 .
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bip.ugdywity.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.ugdywity.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście w siedzibie Zamawiającego , za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Dywity 11-001 Dywity ul. Olsztynska 32
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Dywitach, Szkoły Podstawowej w Tuławkach i Szkoły Podstawowej w Bukwałdzie .
|
Numer referencyjny |
ZP.271.25.2018.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie podzielono na dwie części . CZĘŚĆ I - dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Dywitach w ramach projektu pt. „Akademia eksperymentów – SP Dywity. Szczegółowy opis zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ.
CZĘŚĆ II - dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Tuławkach i Szkoły Podstawowej w Bukwałdzie w ramach projektu pt. „Nowoczesne szkoły bez barier SP Tuławki i Bukwałd”. Szczegółowy opis zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
maksymalnie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy . Wykonawca może zaproponować krótszy termin realizacji zamówienia w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawaijący nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawaijący nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawaijący nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy dla danej części zamówienia wzór formularz nr 1 do SIWZ,
2. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów,
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86. ust. 5 ustawy Pzp., przekaże Zamawiającemu Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wzór formularz nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV IstotnePostanowienia |
wzór umowy stanowi załacznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w paragrafie 9 wzoru umowy - załącznik nr 5 do SIWZ .
|
IV 4 4 data |
2018-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
załącznik nr 6 do SIWZ – wzór klauzul informacyjnych w zakresie zawieranie, wykonywanie i rozliczanie umów procedowanych w ramach ustawy - Prawo zamówień publicznych. Informacja na temat przetwarzania danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) informuję, że:1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dywity z siedzibą w Dywitach przy ul. Olsztyńskiej 32, zwany dalej „Administratorem danych”; Może się Pan/Pani z nami kontaktować poprzez numer telefonu 89 524 76 40 lub adres email: ug@ugdywity.pl., 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia;, 3)podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;5)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy; 6) posiada Pani/Pan prawo do: żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 7) nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 8) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji stosownie do art.22 RODO, 9)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
|