DOSTAWA MEBLI: TAPCZANÓW I KRZESEŁ DLA DOMÓW STUDENTA UJK W KIELCACH

Publication date 2018-09-24
End date 2018-10-02 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 620769-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa MEBLI: TAPCZANÓW I KRZESEŁ DLA DOMÓW STUDENTA UJK W KIELCACH, zwanych dalej meblami w tym:
Tapczany - 65 szt.
Krzesła - 81 szt.
Miejsce dostawy:
 DOM STUDENTA ODYSEJA , ul. Śląska 11A, KIELCE
 DOM STUDENTA MELODIA, ul. Śląska 15, KIELCE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Wszystkie dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży, dostarczenia na własny koszt, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego,
3. Kolory wybarwienia płyt dla części skrzyniowych oraz kolorystyka tkanin dla części i mebli tapicerowanych zostanie ustalona z wybranym do realizacji zamówienia Wykonawcą w ciągu 2 dni od podpisania umowy na podstawie wzorników o których mowa w pkt.4.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca nie później niż na 1 dzień przed podpisaniem umowy przedstawił fizycznie,( nie drogą elektroniczną lub faxem):
a) wzornik min. 5 kolorów wybarwienia płyt meblowych z których będą wykonywane skrzynie pod tapczany ( próbki nie większe jak 15 x 15 cm) ,
b) wzornik min. 10 kolorów tkanin ( w odcieniach brązu) dla części tapicerowanych tapczanów i krzeseł ( nie mniejsze niż 10 x 10 cm),
5. Zaleca się aby próbki były opisane w sposób umożliwiający identyfikację danego elementu meblowego np. tkanina – tapczany, tkanina –krzesła, płyta- skrzynie tapczanów itp.
6. Brak wzorników o których mowa w pkt.4 Zamawiający potraktuje, jako odstąpienie od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie i zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI
1) Wymagany okres gwarancji i rękojmi na zakupywane meble będące przedmiotem niniejszego postępowania - minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d31d50b-93a7-4cac-8920-d9be206e5215
Biuletyn 620769-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Regon 140700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25369
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 497 277
Zamawiajacy fax 413 497 278
Zamawiajacy email dzp@pu.kielce.pl
Adres strony url www.ujk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny UCZELNIA PUBLICZNA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ujk.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 3, Kancelaria Ogólna, 25-369 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MEBLI: TAPCZANÓW I KRZESEŁ DLA DOMÓW STUDENTA UJK W KIELCACH
Numer referencyjny DP.2301.60.2018
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa MEBLI: TAPCZANÓW I KRZESEŁ DLA DOMÓW STUDENTA UJK W KIELCACH, zwanych dalej meblami w tym: Tapczany - 65 szt. Krzesła - 81 szt. Miejsce dostawy:  DOM STUDENTA ODYSEJA , ul. Śląska 11A, KIELCE  DOM STUDENTA MELODIA, ul. Śląska 15, KIELCE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wszystkie dostarczone meble muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży, dostarczenia na własny koszt, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, 3. Kolory wybarwienia płyt dla części skrzyniowych oraz kolorystyka tkanin dla części i mebli tapicerowanych zostanie ustalona z wybranym do realizacji zamówienia Wykonawcą w ciągu 2 dni od podpisania umowy na podstawie wzorników o których mowa w pkt.4. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca nie później niż na 1 dzień przed podpisaniem umowy przedstawił fizycznie,( nie drogą elektroniczną lub faxem): a) wzornik min. 5 kolorów wybarwienia płyt meblowych z których będą wykonywane skrzynie pod tapczany ( próbki nie większe jak 15 x 15 cm) , b) wzornik min. 10 kolorów tkanin ( w odcieniach brązu) dla części tapicerowanych tapczanów i krzeseł ( nie mniejsze niż 10 x 10 cm), 5. Zaleca się aby próbki były opisane w sposób umożliwiający identyfikację danego elementu meblowego np. tkanina – tapczany, tkanina –krzesła, płyta- skrzynie tapczanów itp. 6. Brak wzorników o których mowa w pkt.4 Zamawiający potraktuje, jako odstąpienie od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie i zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 ust.5 pkt 1) ustawy Pzp. WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI 1) Wymagany okres gwarancji i rękojmi na zakupywane meble będące przedmiotem niniejszego postępowania - minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7), polegających na zwiększeniu bieżących dostaw o wartości nie przekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego.
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Maksymalnie 21 dni od dnia zawarcia umowy z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIII SIWZ- termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Inne dokumenty niewymienione 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w pkt.III. 4. niniejszego ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie poprzednim zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: - 600,00 zł (słownie złotych: sześćset 00/100) Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien uiścić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, nr rachunku bankowego: 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201 Tytułem: nr postępowania DP.2301.60.2018 Dostawa mebli do DS.-ów
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
IV 4 14 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wymienionych okolicznościach: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy (z przyczyn, na które Wykonawca nie miał wpływu np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej itp.). 2) Zmiany adresu, nr konta bankowego, osób do kontaktu 3) W okolicznościach określonych w art. 144 ust.1 ustawy pzp.
IV 4 4 data 2018-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Termin otwarcia ofert Data: 02.10.2018 r. godz. 11:15

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)