GuidZP400 |
989095d1-3e2b-4759-840e-fb9a8287d08c
|
Biuletyn |
621874-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk
|
Regon |
849327
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Noskowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42718
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61704
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 582 091
|
Zamawiajacy fax |
618 525 954
|
Zamawiajacy email |
przetargi@man.poznan.pl
|
Adres strony url |
http://www.man.poznan.pl
|
Adres strony internetowej |
https://www.ibch.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka naukowo - badawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.man.poznan.pl/online/zampub.php
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.man.poznan.pl/online/zampub.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi wpłynąć na adres zamawiającego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk Poznańskie Centrum Superkomputerowo - Sieciowe, ul. Jana Pawła II 10, 61 –139 Poznań, pokój nr 0.30 – kancelaria.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PN 15/09/2018 – sprzęt audio
|
Numer referencyjny |
PN 15/09/2018 – sprzęt audio
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu audio zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia zawartej w części IV SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32300000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
17
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c) zdolności technicznej lub zawodowej
- określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ.
2. Określenie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt I.5.1.2) SIWZ.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą przesłanki wykluczenia
z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem postanowień art. 24 ust. 7-12 ustawy Pzp. Ponadto zamawiający, działając na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp wykluczy wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie
w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. Prawo restrukturyzacyjne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1508, ze. zm.) lub którego upadłość ogłoszono,
z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2344).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp;
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga: oświadczenie to wykonawca składa
w terminie wskazanym w punkcie I.6.2 SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisu technicznego oferowanego przedmiotu zamówienia, zawierającego m. in. numer katalogowy, zgodnie z opisem technicznym stanowiącym Załącznik nr 1 do oferty.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie Strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 Pzp, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) zamawiający dopuszcza:
1) aktualizację danych wykonawcy i zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej wykonawcy itp.,
2) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta albo jeśli przedmiot zamówienia nie jest dostępny na rynku, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty wykonawcy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt zamienny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); fakt ten wykonawca musi pisemnie udokumentować,
3) zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej (np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach) lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
4) zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych lub w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących zmiany zawartej umowy.
2. Zamawiający dopuszcza również zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy Pzp.
3. Zamawiający nie przewiduje zmiany wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy w przypadku wzrostu stawki podatku VAT.
4. Warunki dokonania zmian:
1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako podstawę zmiany umowy.
2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony na piśmie,
3) wniosek, o którym mowa w ppkt. 2 musi zawierać:
a) opis propozycji zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|